Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En bij The Wire zat ik er meteen in heur ![]() Maar goed, ik wil The Sopranos best nog een kans geven. Tussen/na Breaking bad, Borgen, Mad men, The Killing, Girls, Dexter en House of Cards ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() //Nou, ik ben maar begonnen met nagels lakken. Niet te grote klus, en toch een beetje zin in ![]()
|
de KvK leader met die Afrikaanse trommels klinkt een beetje alsof het slavenmuziek is. Waarbij de opzichter "TREK DIE ROTSBLOKKEN VOORUIT, KUTKINDEREN" roept terwijl de kindslaafjes 'kindereehren vooor kindeehren" dreunen om het leed te verzachten en het dodelijke tempo vol te houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vroeger, toen Kinderen voor Kinderen louter voor roomblanke Gooische kindjes was bedoeld, mooi was die tijd.
Spoiler
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|