Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind The Avengers een goede film. Ik kan me met bijna iedereen identificeren. Ik ken ook best veel mensen die zo zijn.
Godsamme
Advertentie
Oud 17-06-2013, 16:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mwah, dat valt ook wel mee.
Verwijderd
Nee, maar even srsly, The Sopranos is volgens mij typisch zo'n serie waar ik de draad bij kwijt ga raken. Ik heb helemaal 0,0 met maffia en misdaad, kijk zoiets nooit, en ik snap er dus meestal geen fuck van.
Verwijderd
Citaat:
Doe 's niet zo spoileren Pip
ow ik vond het geen spoiler, je begrijpt er toch niks van wat ik nu zeg en die mannetjes met doodskopschoenen begrijp ik zelf nog de ballen van.
maar ik zal het weghalen.
Verwijderd
Ik zou wel graag zoals Scarlet willen zijn in The Avengers
Oud 17-06-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar even srsly, The Sopranos is volgens mij typisch zo'n serie waar ik de draad bij kwijt ga raken. Ik heb helemaal 0,0 met maffia en misdaad, kijk zoiets nooit, en ik snap er dus meestal geen fuck van.
Oh, ik juist wel, ik smul van maffiathema's, maar ik vond het dus tegenvallen.
Oud 17-06-2013, 16:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, ik juist wel, ik smul van maffiathema's, maar ik vond het dus tegenvallen.
Daarbij gezegd hebbende dat we bij aflevering 3 of 4 zijn blijven haken en, net als bij bijvoorbeeld The Wire, het niet onwaarschijnlijk is dat het eventjes duurt voordat je er goed in zit
Oud 17-06-2013, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Daarbij gezegd hebbende dat we bij aflevering 3 of 4 zijn blijven haken en, net als bij bijvoorbeeld The Wire, het niet onwaarschijnlijk is dat het eventjes duurt voordat je er goed in zit
Ik dacht al wat verder En ik viel steeds in slaap
En bij The Wire zat ik er meteen in heur
Maar goed, ik wil The Sopranos best nog een kans geven. Tussen/na Breaking bad, Borgen, Mad men, The Killing, Girls, Dexter en House of Cards
Oud 17-06-2013, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Alsof jij weet hoe dom danwel slim ik echt ben!
Ik vind het niet echt intelligent om jezelf als 'waarschijnlijk te dom' te classificeren voor een TV-serie als The Sopranos.

Citaat:
ow ik vond het geen spoiler, je begrijpt er toch niks van wat ik nu zeg en die mannetjes met doodskopschoenen begrijp ik zelf nog de ballen van.
maar ik zal het weghalen.
Nou, ik ben helemaal 'klaar' met Breaking Bad, althans, voor zover mogelijk en ik heb geen idee waar je het over hebt eerlijk gezegd
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet echt intelligent om jezelf als 'waarschijnlijk te dom' te classificeren voor een TV-serie als The Sopranos.
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht al wat verder En ik viel steeds in slaap
En bij The Wire zat ik er meteen in heur
Maar goed, ik wil The Sopranos best nog een kans geven. Tussen/na Breaking bad, Borgen, Mad men, The Killing, Girls, Dexter en House of Cards
Ik moest trouwens wel even in seizoen 2 van The Wire komen.
Oud 17-06-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je dan allemaal gekeken waar je geen fuck van snapte, misdaadgewijs
Oud 17-06-2013, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je dan allemaal gekeken waar je geen fuck van snapte, misdaadgewijs
The Godfather, niet helemaal, en tja, gewoon wat films enzo.
Oud 17-06-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ik moest trouwens wel even in seizoen 2 van The Wire komen.
Dat had ik niet zozeer maar ik vond dat wel het minste seizoen van allemaal.
Oud 17-06-2013, 17:03
Verwijderd
Ik wil eigenlijk iets zien dat qua toegankelijkheid lijkt op Girls...maar alle suggesties die Imdb geeft ken ik al of vind ik stom.
Oud 17-06-2013, 17:09
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben nu bij aflevering 3 van Girls, en het is heel leuk! Alleen wie zei dattie op Adam was? IEUW.
Ik. Wat nou ieuw?
Oud 17-06-2013, 17:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, ik ben helemaal 'klaar' met Breaking Bad, althans, voor zover mogelijk en ik heb geen idee waar je het over hebt eerlijk gezegd
Spoiler
Oud 17-06-2013, 17:10
Verwijderd
Ik 'ben op' die gast met die hazenlip-achtige lip.
Oud 17-06-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Aaaah, ja, nu is het duidelijk Thanksies.
Oud 17-06-2013, 17:12
Hazel
Hazel is offline
Wie wordt trouwens je volgende forumvriendje, Stefenootje? Al iemand op 't oog?
Oud 17-06-2013, 17:19
Verwijderd
Het is hier drukkend
Oud 17-06-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ik. Wat nou ieuw?
Dit!
Oud 17-06-2013, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het koud juist.
Oud 17-06-2013, 17:51
Miekje*
Miekje* is offline
Bwuh, ik heb echt nergens zin in
Oud 17-06-2013, 17:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik quotte bijna letterlijk een post van Qimm
Was het lekker?
Oud 17-06-2013, 17:56
Verwijderd
Ik heb gekookt en het smaakte vreselijk. Mijn broertje vader waren zo slim om meteen patat te halen en niet eens te wachten tot ik gekookt had.
Oud 17-06-2013, 17:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
True Blood is weer begonnen, maar ik weet nauwelijks meer wat er in het vorige seizoen gebeurd is.
Oud 17-06-2013, 18:02
Verwijderd
Citaat:
True Blood is weer begonnen, maar ik weet nauwelijks meer wat er in het vorige seizoen gebeurd is.
Spoiler
Oud 17-06-2013, 18:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Was het lekker?
Alsof Jon over mijn tong heen plaste, zo fijn.
Oud 17-06-2013, 18:04
Verwijderd
Mijn vriendje kent me l heel goed: "als jij begint met je meer opmaken dan normaal, heb je ergens heel veel zin in, of je bent zenuwachtig."
Oud 17-06-2013, 18:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Spoiler
Misschien moet ik toch de laatste ep nog eens kijken, want dit komt me maar heel vaag bekend voor
Oud 17-06-2013, 18:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Alsof Jon over mijn tong heen plaste, zo fijn.
Blij dat ik dat mogelijk heb kunnen maken. Mijn goede daad van de dag weer gedaan
Oud 17-06-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gekookt en het smaakte vreselijk. Mijn broertje vader waren zo slim om meteen patat te halen en niet eens te wachten tot ik gekookt had.
Wat heb je dan gemaakt, en wat ging er mis?
Oud 17-06-2013, 18:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn vriendje kent me l heel goed: "als jij begint met je meer opmaken dan normaal, heb je ergens heel veel zin in, of je bent zenuwachtig."
<3 En wat is het, in dit geval?

//Nou, ik ben maar begonnen met nagels lakken. Niet te grote klus, en toch een beetje zin in Wie weet heb ik daarna wel zin om mijn kleren op te gaan ruimen.
Oud 17-06-2013, 18:16
Carn
Carn is offline
ik hoor net van Absinthe dat dit haar nieuwe favoriete nummer is.

Oud 17-06-2013, 18:17
Verwijderd

Hallo wereld, wereld. de wereld is van mij.

Die kon ik al en heeft heul lang in mijn hoofd gezeten. Dankzij mijn nichtjes.
Oud 17-06-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Eikel
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben KvK wel een beetje ontgroeid, merk ik.
Verwijderd
Citaat:

Hallo wereld, wereld. de wereld is van mij.

Die kon ik al en heeft heul lang in mijn hoofd gezeten. Dankzij mijn nichtjes.
Kende.
Oud 17-06-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Juh, het is echt alleen maar leuk voor de jaren dat je er nog serieus naar mocht luisteren.
Oud 17-06-2013, 18:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zou het
Oud 17-06-2013, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Kende.
dit ja.
Oud 17-06-2013, 18:24
Carn
Carn is offline
de KvK leader met die Afrikaanse trommels klinkt een beetje alsof het slavenmuziek is. Waarbij de opzichter "TREK DIE ROTSBLOKKEN VOORUIT, KUTKINDEREN" roept terwijl de kindslaafjes 'kindereehren vooor kindeehren" dreunen om het leed te verzachten en het dodelijke tempo vol te houden.
Oud 17-06-2013, 18:25
Carn
Carn is offline
Hall0 Wer0ld Wer0ld Wer0ld
Oud 17-06-2013, 18:26
Verwijderd
Citaat:
de KvK leader met die Afrikaanse trommels klinkt een beetje alsof het slavenmuziek is. Waarbij de opzichter "TREK DIE ROTSBLOKKEN VOORUIT, KUTKINDEREN" roept terwijl de kindslaafjes 'kindereehren vooor kindeehren" dreunen om het leed te verzachten en het dodelijke tempo vol te houden.
Misschien een leuk idee voor in de lipdub
Oud 17-06-2013, 18:28
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Ze hebben moeten bezuinigen op producers en tekstschrijvers of zo?
Oud 17-06-2013, 18:28
Carn
Carn is offline
Met een gave voiceover in het begin:

The World's greatest wonders are build on the suffering of slave children

Oud 17-06-2013, 18:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ze hebben moeten bezuinigen op producers en tekstschrijvers of zo?
Het moet multicultureler dus dat heeft vast zijn impact gehad op het niveau van de teksten

Vroeger, toen Kinderen voor Kinderen louter voor roomblanke Gooische kindjes was bedoeld, mooi was die tijd.

Spoiler
Oud 17-06-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Het moet multicultureler dus dat heeft vast zijn impact gehad op het niveau van de teksten

Vroeger, toen Kinderen voor Kinderen louter voor roomblanke Gooische kindjes was bedoeld, mooi was die tijd.

Spoiler
Ik denk dat Ewbank er iets mee te maken heeft.
Oud 17-06-2013, 18:44
Verwijderd
Maar wat had je nou voor vies gemaakt Sadye?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten