Hihihihi, ik heb echt een glimlach/grijns op mijn gezicht zonder verdere reden. En ik moet een beetje grinniken om mezelf Soms is het leven best wel mooi. Ofzo
Hihihihi, ik heb echt een glimlach/grijns op mijn gezicht zonder verdere reden. En ik moet een beetje grinniken om mezelf Soms is het leven best wel mooi. Ofzo
<3 dat zijn zo'n lekkere momenten geniet er maar van <3
Ik ben ook een mongool geweest en heb twee 'pofaardappelen' gekocht. Daarvan wéét je dat het een marketingding is, dat ze duurder zijn en minder lekker dan de biologische aardappelen in het schap ernaast, maar ja, vertel dat maar tegen mij, vier uur geleden.
Weet je wat trouwens écht goedkoop is. 5x Mars. Dat is 6 euro nog wat per kilo itt de 10 euro per kilo van een AH chocoladereep. Maar ja. Ik vind Twix lekkerderderder
06-07-2013, 22:20
Verwijderd
Gatverdamme, ik heb het nooit gehad maar het lijkt me echt intens smerig Waarom hebben jullie het uberhaupt geproefd?
Twix (gewoon de chocoladereep) is ook best wel vies, maar die is tenminste vies op een manier waarop vieze seks vies is. Dat je zoiets hebt van 'ja, dit is vies, laat ik er meer van nemen'.
Ik heb weleens Mars drink gehad. Het is niet veel viezer dan Chocomel, maar Chocomel is dan ook al heel erg vies.
Hm.
Ik geloof dat ik me bedacht heb en het wel wil proeven.
06-07-2013, 22:28
Verwijderd
Behalve moe en kapotstuk ben ik ook nogal wispelturig
06-07-2013, 22:36
Verwijderd
Ik kan niet kiezen tussen slapen of mijn Twix opeten. Allebei kan niet, want sugar rush. Ik moet morgenochtend werken, dus het is nu of nooit.
06-07-2013, 22:36
Verwijderd
Of nouja, nu of nooit, nu of nooit. Het is nu of morgen.
06-07-2013, 22:37
Verwijderd
Dit is overigens geen vraag maar gewoon hardop nadenken. Als ik het jullie vraag dan gaan jullie natuurlijk unaniem voor de Twix, dat weet ik ook wel.
Stelletje enablers.
06-07-2013, 22:41
Verwijderd
06-07-2013, 22:41
Verwijderd
Ik ben een fotorapportage voor Lorelei aan het maken waar ik middelvingers opsteek. Ik kan niet kiezen of een lieftallig glimlachje beter is of een boze blik.
Ik ben bij mijn ouders en mijn neefje en nichtje zijn er. Ze hebben gespeeld in een zwembadje in de tuin. Mijn neefje van twee heeft een ontzettend grote penis. Meestal zijn penissen op die leeftijd een soort cashewnoten die een beetje op de balzak rusten, maar die van hem hangt en zwabbert echt. Mijn moeder zei: "Het is een lang ding. Zo groot waren die van jullie toen niet."
Ik ben bij mijn ouders en mijn neefje en nichtje zijn er. Ze hebben gespeeld in een zwembadje in de tuin. Mijn neefje van twee heeft een ontzettend grote penis. Meestal zijn penissen op die leeftijd een soort cashewnoten die een beetje op de balzak rusten, maar die van hem hangt en zwabbert echt. Mijn moeder zei: "Het is een lang ding. Zo groot waren die van jullie toen niet."