Oud 07-04-2001, 20:12
Willy
Willy is offline
Ik heb nu een paar maanden de 3310 en ik heb af en toe last van een bug in me telboek als ik een bericht intoets dat me telboek weg is dan sla ik het bericht op en doe hem aan en uit en dan is hij er weer heeft iemand anders daar ook last van want, ik heb gehoord dat dat een bug is die veel voor komt met de 3310 alvasty bedankt

mzzl willy
Oud 07-04-2001, 20:17
Da's wel leuk dan dat je een bug hebt.

Wat wil je nu?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2001, 20:22
Verwijderd
yep, ik heb het gehad, het is errug k*t, je sms adres boek valt gewoon weg....aangezien je hem net hebt, kan je onder garantie de telefoon kosteloos terug sturen, hij word dan gerepareerd voor je met nieuwe software...ik heb hem gekocht bij the phone house, duurde minimaal drie weken zeiden ze..... gelukkig was ie na 1,5 week alweer trug...

je kunt het zelf niet verhelpen, het is een software fout, je bent niet de eerst en zeker niet de laatste..... gewoon ff opsturen, het is errug k*t, ik weet het, je heb ook een tijd geen phone meer, maar je overleeft het wel

suc6

henri
Met citaat reageren
Oud 07-04-2001, 20:40
Willy
Willy is offline
je heb ook een tijd geen phone meer

Ja dat vind ik nog het ergste

Oud 08-04-2001, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Willy schreef:
je heb ook een tijd geen phone meer

Ja dat vind ik nog het ergste

praat eens met je psychiater, die heeft mij ook geholpen in die harde, zware, moeilijke en donkere tijden....

bij welk netwerk heb/had je hem en waar had je hem gekocht?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2001, 16:26
Athlon
Athlon is offline
Als je hem met BEN of Dutchtone hebt gekocht, moet je even naar de klantenservice daarvan bellen. Dan krijg je of een nieuw toestel of hij wordt door henzelf gerepareerd.
Heb je hem met KPN of Libertel, dan moet je terug naar de winkel. Dan sturen hun hem op voor reparatie
Met citaat reageren
Oud 08-04-2001, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Athlon schreef:
Als je hem met BEN of Dutchtone hebt gekocht, moet je even naar de klantenservice daarvan bellen. Dan krijg je of een nieuw toestel of hij wordt door henzelf gerepareerd.
Heb je hem met KPN of Libertel, dan moet je terug naar de winkel. Dan sturen hun hem op voor reparatie

whahahahahaha met klantenservice bellen, als het geen gratis nummer is niet doen, duurt minimaal 30 min, althans bij ben, daarna werd verbinding verbroken, waarschijnlijk geen bereik meer zoals altijd
Met citaat reageren
Oud 09-04-2001, 08:24
Is er nog bier ?
Is er nog bier ? is offline
Citaat:
henri schreef:

whahahahahaha met klantenservice bellen, als het geen gratis nummer is niet doen, duurt minimaal 30 min, althans bij ben, daarna werd verbinding verbroken, waarschijnlijk geen bereik meer zoals altijd
Whahahahaha, makkelijk he gewoon steeds Ben afzeiken. Heb de klantenservice de afgelopen maand een aantal keer gebeld om iets te regelen voor een klant. Heb er nog nooit langer dan 5 minuten in de wacht gestaan (idd op een gratis nummer).

Heel wat klantvriendelijker dus dan de klantenservice van bv. Hi prepay of Libertel IZI, waar je gewoon voor moet betalen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2001, 08:26
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Is er nog bier ? schreef:
Whahahahaha, makkelijk he gewoon steeds Ben afzeiken. Heb de klantenservice de afgelopen maand een aantal keer gebeld om iets te regelen voor een klant. Heb er nog nooit langer dan 5 minuten in de wacht gestaan (idd op een gratis nummer).

Heel wat klantvriendelijker dus dan de klantenservice van bv. Hi prepay of Libertel IZI, waar je gewoon voor moet betalen.
Helemaal mee eens, die klantenservice van BEN is ook erg klantvriendelijk ja. Ik heb er alleen maar positieve berichten voor over hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2001, 10:07
Verwijderd
dat jullie geen problemen hebben gehad met BEN wil niet zeggen dat IK ze niet heb..??? Ik heb WEL problemen gehad met de BEN klantenservice......heel leuk en aardig dat het zo vlot ging bij jullie, maar bij mij werd de verbinding verbroken na 30 min gewacht te hebben.......
Met citaat reageren
Oud 09-04-2001, 14:16
Is er nog bier ?
Citaat:
henri schreef:
dat jullie geen problemen hebben gehad met BEN wil niet zeggen dat IK ze niet heb..??? Ik heb WEL problemen gehad met de BEN klantenservice......heel leuk en aardig dat het zo vlot ging bij jullie, maar bij mij werd de verbinding verbroken na 30 min gewacht te hebben.......

Gehad ? Hoelang geleden. Het Callcenter van Ben is het afgelopen jaar nl. ruimschoots verdubbeld in capaciteit. De bereikbaarheid was zwaar een jaar geleden, maar nu is het 1 van de beter helpdesken.

[niet persoonlijk bedoeld]
Het valt mij gewoon op dat veel mensen vaak zo makkelijk een netwerk (of het nou Ben of een ander is) afzeiken op basis van een slechte ervaring in het (verre) verleden. Terwijl Telecom zo'n beetje de snelst veranderende markt is.
[/niet persoonlijk bedoeld]

PS. Ik werk niet bij Ben ofzo hoor.

[Dit bericht is aangepast door Is er nog bier ? (09-04-2001).]
Met citaat reageren
Oud 09-04-2001, 16:21
DigniT
DigniT is offline
Citaat:
Athlon schreef:

En met Telfort?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2001, 16:41
Is er nog bier ?
Citaat:
DigniT schreef:
En met Telfort?
Als er minder dan een half uur mee gebeld is beschouwt Telfort het toestel als een "DOA" (Dead On Arrival) en kan de leverancier hem gelijk voor je omruilen. (De leverancier kan dat half uur zo voor je na checken bij de Dealerservice).

Daarna gaat het via de Klantenservice. Als ik me niet vergis stuurt Telfort je een speciale verpakking op waarmee je je toestel goed verpakt naar hun terug kunt sturen, waarna zij het toestel repareren (of omruilen indien niet te repareren) en naar jou terugsturen.

[Dit bericht is aangepast door Is er nog bier ? (09-04-2001).]
Met citaat reageren
Oud 10-04-2001, 12:08
Willy
Willy is offline
Nou ik heb dus Q van telfort en nu doet hij het weer perfect zonder dat ik er iets mee gedaan heb.
Oud 11-04-2001, 01:02
datreegtop
datreegtop is offline
libertel heeft ook een gratis klantenservice en nog nooit hoeven wachten
08000560 is het nr
Oud 11-04-2001, 09:49
Verwijderd
Citaat:
datreegtop schreef:
libertel heeft ook een gratis klantenservice en nog nooit hoeven wachten
08000560 is het nr

hee beters dat nummer had ik nog niet....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2001, 12:04
Dreams
Dreams is offline
Als het goed is heb je geen klantenservice nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten