Oud 28-07-2013, 17:59
Verwijderd
Wat doet de buurman precies, Etma? Da's relevant voor de samenstelling van de knokploeg.
Advertentie
Oud 28-07-2013, 18:00
Verwijderd
Ik weet niet of ik pull-ups kan, maar overpakstangen kan ik niet meer, zodra ik 1 hand loslaat val ik. Maar toen ik 10 was kon ik dat eeuwig, dikke eeltplekken op m'n handpalmen in de zomer.
Oud 28-07-2013, 18:01
Miekje*
Miekje* is offline
Overpakstangen <3 Dat vond ik froegah ook superleuk, ja. Al denk ik ook dat ik het nu niet meer zou kunnen.
Oud 28-07-2013, 18:02
Verwijderd
In 1959 konden britse kinderen van tien 5 pull-ups!
Oud 28-07-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Wat doet de buurman precies, Etma? Da's relevant voor de samenstelling van de knokploeg.
Ik PM je wel.
Oud 28-07-2013, 18:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In 1959 konden britse kinderen van tien 5 pull-ups!
Kijk je Supernanny?
Oud 28-07-2013, 18:07
Verwijderd
Ja ik wil volgende aflevering ook wel zien.
Oud 28-07-2013, 18:25
Verwijderd
de tv is kapot. net voor we op vakantie gaan.
Oud 28-07-2013, 18:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ach, als je op vakantie bent heb je hem toch niet nodig.
Oud 28-07-2013, 18:26
Verwijderd
Nee, maar mijn opa en oma komen op het huis en kat passen. En mijn opa wil perse tv kijken.

Laatst gewijzigd op 28-07-2013 om 18:35.
Oud 28-07-2013, 18:58
Verwijderd
Konijnen zijn dikke knuffels.
Oud 28-07-2013, 19:14
Verwijderd
Hé, bij Czech Airlines kan ik gewoon mijn plaats veranderen bij het online inchecken. Hoe chill. Nu zit ik bij een raampje.
Oud 28-07-2013, 19:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oud 28-07-2013, 19:22
Verwijderd
maar met overpakstangen hoef je alleen maar te "lopen" dat is veel makkelijker dan een pull-up, waarbij je jezelf met je kin tot boven de stang optrekt
Oud 28-07-2013, 19:23
Verwijderd
Ja, overpakstangen kan ik ook nu nog wel, maar pull-ups echt niet.
Oud 28-07-2013, 19:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hm, Zomergasten is niet te bekijken via de livestream van de NPO.
Oud 28-07-2013, 19:24
Verwijderd
Dus Hans Teeuwen wordt vader. Arm kind
Oud 28-07-2013, 19:36
Verwijderd
Ik heb het aanstaan, maar nu is iets saais dus hoi forum!
Citaat:
Vandaag heb ik ontdekt dat Den Bosch niet alleen een plaats (wat voor plaats weet ik niet, ik ken alleen de wegwijzers ernaartoe) heeft die Beflijster heet, maar ook een Witgatje.

Citaat:
Fucking hell, lang geleden dat ik zo dronken ben geweest. Ik durf niet eens eens meer naar het huis van m'n moeder te fietsen want dar is te ver weg. Gewoon ruim twee flessen prosecco/rosé opgedronken

Citaat:
Nou zeg Ik had vandaag afgesproken met een vriendin, laten weten dat er iets speelt en ik wel wat gezelligheid kan gebruiken (ze is op de hoogte van de rechtszaak etc, maar nog niet hoe dat is afgelopen). Nu laat ze weten dat ze een rotdag heeft en geen goed gezelschap is en dus niet zoveel zin heeft. De vorige keer dat ik haar heb gezien hebben we 2 uur lang letterlijk alleen over haar gepraat, ze heeft niet eens gevraagd hoe het met mij ging. Fijn hoor.
Meh dat is wel naar. Ik zou het overigens (niet nu, maar later) gewoon een keer zeggen, dat kan best.
Oud 28-07-2013, 19:40
Verwijderd
Wat lach je Quis?
Oud 28-07-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Wat lach je Quis?
Ik stelde me je uitgebreid in die toestand voor en vond dat een mooi beeld. Temeer omdat ik gisteren ook weer eens goed aangeschoten was (zeker nog niet dronken), en dat goed ging (icm medicijnen bedoel ik) en dat fijn en gezellig was en dat ik dat ook weer met jou (en de rest) wil en zo ging ik naar een heel blij gezicht.
Oud 28-07-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik stelde me je uitgebreid in die toestand voor en vond dat een mooi beeld. Temeer omdat ik gisteren ook weer eens goed aangeschoten was (zeker nog niet dronken), en dat goed ging (icm medicijnen bedoel ik) en dat fijn en gezellig was en dat ik dat ook weer met jou (en de rest) wil en zo ging ik naar een heel blij gezicht.
Aww
Oud 28-07-2013, 19:47
Verwijderd
Oh, goeie
Hoewel ik ergens echt nog een beetje misselijk wordt bij het idee van drank

En ja, mijn toestand vannacht was echt vrij erg Ik weet ook niet meer zo goed waarom ik zo graag hier wilde delen dat ik dronken was, want ik was echt kapot en het uittrekken van mijn kleren was al bijna niet te doen, iedere beweging kostte enorm veel moeite
Oud 28-07-2013, 19:50
Verwijderd
Maar goed aangeschoten zijn kan inderdaad heel erg fijn zijn ja <3 Bij mij was het nu net een stapje d'r over, maar het feest was zo goed dat het het allemaal waard was. Ik heb me helemaal suf gedanst en de aandacht getrokken en dat vond ik stiekem ook heel leuk
Oud 28-07-2013, 19:52
Verwijderd

het liedje is wat corny maar hun punt is goed!
Oud 28-07-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Oh, goeie
Hoewel ik ergens echt nog een beetje misselijk wordt bij het idee van drank

En ja, mijn toestand vannacht was echt vrij erg Ik weet ook niet meer zo goed waarom ik zo graag hier wilde delen dat ik dronken was, want ik was echt kapot en het uittrekken van mijn kleren was al bijna niet te doen, iedere beweging kostte enorm veel moeite
Je hebt niet liggen vozen in het glas?

Citaat:
Maar goed aangeschoten zijn kan inderdaad heel erg fijn zijn ja <3 Bij mij was het nu net een stapje d'r over, maar het feest was zo goed dat het het allemaal waard was. Ik heb me helemaal suf gedanst en de aandacht getrokken en dat vond ik stiekem ook heel leuk
Oud 28-07-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Je hebt niet liggen vozen in het glas?

Huhuhu, nee, dat nooit meer
Oh ja, jullie hebben me ook wel eens echt goed dronken meegemaakt ja
Oud 28-07-2013, 19:58
Verwijderd
hey adam savage!
Oud 28-07-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Huhuhu, nee, dat nooit meer
Oh ja, jullie hebben me ook wel eens echt goed dronken meegemaakt ja
Niet dat dat indruk heeft gemaakt, ik was zelf veel te dronken om er echt iets van te merken geloof ik, behalve dat je ''erg gezellig'' werd.
Oud 28-07-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Niet dat dat indruk heeft gemaakt, ik was zelf veel te dronken om er echt iets van te merken geloof ik, behalve dat je ''erg gezellig'' werd.
Huhu, ja
Nou ja, en dat glas had ik dus ook niet zo door, ik was iets te druk bezig met andere dingen
Goeie avond was dat. Ik dacht toevallig wel vandaag nog aan de dag erna. Dat ik rond vijf uur nog de sprinter naar Tilburg had genomen, om een paar uur later weer op te moeten staan en naar de Gentse feesten gaan. Dat was dan weer een slecht idee
Oud 28-07-2013, 20:09
Verwijderd
Ghehe. Ik kan me niks herinneren van de dag erna.

Zo, even wandelen met de hond, burgerlijkheid alom!
Oud 28-07-2013, 20:17
Verwijderd
milkshake voor het slapen gaan
Oud 28-07-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
milkshake voor het slapen gaan
Huhuhu
Oud 28-07-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ghehe. Ik kan me niks herinneren van de dag erna.

Zo, even wandelen met de hond, burgerlijkheid alom!
Wandel-ze!
Oud 28-07-2013, 20:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dus Hans Teeuwen wordt vader. Arm kind
"pappa, pappa!"
*diepe zucht* 'ik sta uit het raam te kijken!'
Oud 28-07-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
"pappa, pappa!"
*diepe zucht* 'ik sta uit het raam te kijken!'
Ja, ik herinner me ook een sketch over een tekening die 'het kind' gemaakt heeft en aan papa laat zien
Maar wie weet is ie gewoon een keileuke elitaire papa.
Oud 28-07-2013, 21:08
Verwijderd
Woh, Hans Teeuwen heeft wel toffe fragmenten zeg.
Oud 28-07-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Woh, Hans Teeuwen heeft wel toffe fragmenten zeg.
Met dit snookerfragment kan ik niet zoveel Maar het hele blokje religie/Islam/Theo van Gogh vond ik behoorlijk interessant, de fragmenten én wat hij erbij vertelde.
Oud 28-07-2013, 21:28
Verwijderd
Dit fragment vind ik dan wel weer fantastisch <3
Oud 28-07-2013, 21:32
Verwijderd
Ik vond het juist echt 2004 all over again, de manier waarop die islamdiscussie werd gevoerd. En vrij populistische fragmenten.
Oud 28-07-2013, 21:35
Verwijderd
Mwa, ik vond juist dat hij er wel op een persoonlijke manier over vertelde, dat maakte het in mijn ogen minder populistisch, of ik het nu met hem eens ben of niet.
Oud 28-07-2013, 21:51
Signy
Signy is offline
Ik vond dat snooker fragment heel fijn. hans was wel zenuwachtig aan t begin zeg.
Oud 28-07-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat snooker fragment heel fijn. hans was wel zenuwachtig aan t begin zeg.
Ik vond Wilfried zenuwachtiger Maar misschien komt dat wel omdat ik Hans' emoties sowieso niet echt kan peilen
Oud 28-07-2013, 21:54
Signy
Signy is offline
Dat ie rookt op tv vind ik btw echt '90
Oud 28-07-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Dat dit kan in Nederland!
Oud 28-07-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ach, Connie Palmen deed het ook nog een paar jaar terug. Of is dat stiekem al best lang geleden? /oudwijf
Oud 28-07-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het echt een gevalletje van; Schiet hem alsjeblieft dood want dat kán toch niet meer in deze tijd.
Oud 28-07-2013, 22:05
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik vond het echt een gevalletje van; Schiet hem alsjeblieft dood want dat kán toch niet meer in deze tijd.
precies
Oud 28-07-2013, 23:04
Verwijderd
koen doet zo lelijk tegen josephine 700 gram vs 7 kg en dan toch zo'n egokwestie ervan maken. En schro is erg bang van 'm
Oud 28-07-2013, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik heb nog een code voor een dagkaart liggen, kan gebruikt worden t/m 4 augustus, voor 17,50. Heeft iemand daar nog belang bij? Ik zet 'm straks ook maar even op fb.
Iiiiiiiik
Oud 29-07-2013, 00:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond het wel triest dat Connie Palmen als presentatrice ging zitten roken, want het laat een soort onverschilligheid zien. Als gast moet je op zich wel kunnen roken.

Ik vond Wilfried erg tegenvallen; hij leek niet zoveel te kunnen met Hans' gedrag af en toe. Maar misschien moest hij even wennen, ondanks dat ie een prima interviewer is. Maar hier vond ik 'm zwakjes in zijn vraagstelling.
Hans vond ik soms ook vrij oppervlakkig en soms ook vervelend. Hij is echt een vervelend, ongeduldig kind op sommige vlakken, zoals bijv. dat moment dat ie op zijn stoelpoten ging balanceren.

Qua fragmenten waren er wat leuke en wat minder leuke dingen. Maar overall vond ik het geen mega-interessante aflevering.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten