Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, goeie
![]() Hoewel ik ergens echt nog een beetje misselijk wordt bij het idee van drank ![]() En ja, mijn toestand vannacht was echt vrij erg ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, en dat glas had ik dus ook niet zo door, ik was iets te druk bezig met andere dingen ![]() Goeie avond was dat. Ik dacht toevallig wel vandaag nog aan de dag erna. Dat ik rond vijf uur nog de sprinter naar Tilburg had genomen, om een paar uur later weer op te moeten staan en naar de Gentse feesten gaan. Dat was dan weer een slecht idee ![]() |
![]() |
|
Ik vond het wel triest dat Connie Palmen als presentatrice ging zitten roken, want het laat een soort onverschilligheid zien. Als gast moet je op zich wel kunnen roken.
Ik vond Wilfried erg tegenvallen; hij leek niet zoveel te kunnen met Hans' gedrag af en toe. Maar misschien moest hij even wennen, ondanks dat ie een prima interviewer is. Maar hier vond ik 'm zwakjes in zijn vraagstelling. Hans vond ik soms ook vrij oppervlakkig en soms ook vervelend. Hij is echt een vervelend, ongeduldig kind op sommige vlakken, zoals bijv. dat moment dat ie op zijn stoelpoten ging balanceren. Qua fragmenten waren er wat leuke en wat minder leuke dingen. Maar overall vond ik het geen mega-interessante aflevering.
|
![]() |
|
|