Oud 10-08-2013, 12:40
Verwijderd
Kleding die ik al langer had maar nu eindelijk aandurf
Advertentie
Oud 10-08-2013, 12:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
In de categorie waar heb je je vandaag over verwonderd: het medische wel en wee van Roxeanne Hazes:

http://www.at5.nl/artikelen/108387/r...blaas-weghalen

en

https://twitter.com/RoxyHazes/status...337408/photo/1
Wat een na-aapster!!
Oud 10-08-2013, 13:40
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Wat een na-aapster!!
Oud 10-08-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Kleding die ik al langer had maar nu eindelijk aandurf
Oud 10-08-2013, 19:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kleding die ik al langer had maar nu eindelijk aandurf weer aan kan!
Oud 10-08-2013, 20:55
Verwijderd
Vakantie en mijn nieuwe laptop <3
Oud 11-08-2013, 12:00
Hazel
Hazel is offline
Deze vis.
Oud 11-08-2013, 12:37
Verwijderd
De gehaktballen in tomatensaus
Oud 11-08-2013, 13:36
Hazel
Hazel is offline
Turk en Paranoide, S.L., over wie we het laatst uitgebreid hadden, heeft een nieuwe foto op fb geplaatst
Oud 11-08-2013, 13:56
Verwijderd
Winkelwagentjes.
Oud 11-08-2013, 14:04
Verwijderd
Boulevard
Derde (en helaas laatste) dag vandaag!
Oud 11-08-2013, 15:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, we hebben ons hier al doodgelachen om het krantenbericht over deze vis. Het is zeker komkommertijd
Oud 11-08-2013, 21:04
Miekje*
Miekje* is offline
Donderdag met mijn vriendje naar het Archeon
Oud 11-08-2013, 21:08
Neko*
Neko* is offline
Archeon.
Oud 12-08-2013, 11:23
Miekje*
Miekje* is offline

Oud 12-08-2013, 11:55
Verwijderd
Ik heb een nieuwe winkel ontdekt, met allemaal HEUL VEUL spellen en nog meer strips. Zo'n gave winkel. En daar hadden ze eindelijk ook Jungle Speed, een spel wat ik al een hele tijd zoek maar nergens kan vinden
Oud 12-08-2013, 12:46
Hazel
Hazel is offline
Oud 12-08-2013, 13:21
Verwijderd
Mijn wederhelft is toegelaten tot se universiteit. Een jaar lang heeft hij na zijn werk geleerd, geoefend en gestudeerd, en nu mag hij naar de universiteit. Zonder collegegeld, vanwege se goede resultaten. Ik ben zo trots en blij voor hem.
Oud 12-08-2013, 14:36
Miekje*
Miekje* is offline
Wat goed, Etmakas!
Oud 12-08-2013, 15:28
Verwijderd
Heerlijke vakantie gehad met vrienden
Oud 12-08-2013, 16:56
O RLY
O RLY is offline
Ik heb van mijn mams en paps een reliëf gekregen van een Perzische paleiswachter voor mijn studiekamer om de hem wat op te vrolijken voor mijn nieuwe studie.
Oud 12-08-2013, 17:00
O RLY
O RLY is offline

Dit idee een beetje .Het origineel staat in het Louvre in Parijs. Het pas precies in mijn grijs/witte studeerkamer.
Oud 12-08-2013, 17:47
O RLY
O RLY is offline

<3
Oud 13-08-2013, 13:41
Verwijderd
Iemand bladerde gisteren in mijn schetsboek en herkende toen het specifieke huis dat ik getekend had.
Oud 13-08-2013, 15:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 15-08-2013, 10:26
Verwijderd

Bazinga.
Oud 15-08-2013, 19:40
Martiño
Martiño is offline
Al mijn overuren worden 200% uitbetaald, mooie bonus van het extra werken vorige week en de 20 uur die ik in het weekend heb gedraaid
Oud 16-08-2013, 00:50
Verwijderd
chill, dat is dus gewoon meer dan een volle werkweek
Oud 16-08-2013, 00:54
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Pip, ik waardeer je vandaag.
Oud 16-08-2013, 09:33
Verwijderd
insgelijks kameel. en als ik wakker ben krijg je antwoord, kan ik nog scherper reageren met betere voorbeelden!!
Oud 16-08-2013, 09:39
Verwijderd
ik waardeer mezelf ook wel vandaag. Voor mezelf opgekomen én 2 weken gestopt met roken
Oud 16-08-2013, 12:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat mijn scriptie af is.
Oud 16-08-2013, 14:25
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Dat mijn scriptie af is.
Oud 16-08-2013, 16:47
Verwijderd
Waarom kende ik deze meneer nog niet eerder?
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackson_C._Frank
<3 Ik krijg echt geen genoeg van My Name is Carnival, Dialogue en Just Like Anything <3 Gewoon wow.
Oud 17-08-2013, 10:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ik waardeer mezelf ook wel vandaag. Voor mezelf opgekomen én 2 weken gestopt met roken
*high five* Ha! We zijn onafgesproken op precies dezelfde dag gestopt
Oud 17-08-2013, 10:57
Verwijderd
Ik krijg 2 oppas adressen. Het vervelende kind van buren en nog een vrouw waar de buurvrouw mee bevriend is.
Oud 17-08-2013, 11:48
Verwijderd
Dat klinkt veelbelovend.
Oud 17-08-2013, 20:55
Verwijderd
Hoe erg Rusland aan het veranderen is.

Er worden wegen gemaakt en gerepareerd. In allerlei dorpjes (buiten Moskou) ligt ineens ASFALT. <3 Met zoveel asfalt worden wegen zelfs in de herfst en de lente begaanbaar.
Mensen zijn ineens hun eigen tuinen en straten aan het opknappen. Alsin, ineens zijn er overal bloemen die er eerst niet waren, en allerlei (rare/lelijke, maar daar gaat het niet om) versiersels aan de bomen, plantsoenen van lege frisdrankflessen (dat klinkt lelijk, maar ik bedoel het zorgvuldig - de buurt zamelt flessen in en maakt er dan een soort ompalinkjes van). Geschilderde huizen.
En - en dit is misschien wel het mooiste - er wordt na elf uur 's avonds tot acht uur 's morgens geen alcohol meer verkocht. Alsin, echt niet. Een wet die wordt nageleefd, wtf, en nog een goede wet ook. Er liggen ook veel minder dronken mensen op straat.

En nog meer voorbeelden.

Dat was afgelopen herfst ook allemaal al wel, maar niet zo erg als nu. Ik was echt verbaasd, ten goede verbaasd, en nu ben ik vrolijk en hoopvol.
Oud 18-08-2013, 14:38
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het moeilijk om hier niet cynisch op te reageren gezien de grootschalige onderdrukking van minderheden en de dictatoriale trekjes van Putin en consorten (hoewel ik snap dat het anders is als je er zelf vandaan komt).
Oud 18-08-2013, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het moeilijk om hier niet cynisch op te reageren gezien de grootschalige onderdrukking van minderheden en de dictatoriale trekjes van Putin en consorten (hoewel ik snap dat het anders is als je er zelf vandaan komt).
Ja, natuurlijk is dat kut. Maar de Nederlandse media doen net alsof Rusland een soort Noord-Korea is, met een apathische bevolking en grauwe ellende, waar je voor iedere scheet naar Siberie wordt gestuurd. Zo is het helemaal niet. Rusland is een groot land, een prachtig land, met veel mogelijkheden en talentvolle mensen. Natuurlijk is er veel mis, maar er is in de afgelopen vijftien jaar heel veel veranderd. Ik houd van Rusland en hoop (en heb hoop) dat het goedkomt.

En over die minderheden - die wet is er gekomen omdat homo's zich voor.het eerst in de geschiedenis lieten horen, en omdat mensen over het thema begonnen re praten. Natuurlijk is die wet iets naars en belachelijks, maar ik denk dat dat iets tijdelijks is.
Oud 18-08-2013, 15:43
Verwijderd
En ergens werd ik echt eens beetje bozig van je reactie. Alsof Rusland alleen maar Putin is, jezus.
Oud 20-08-2013, 11:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ach, voor beide standpunten valt wel wat te zeggen, wij krijgen hier natuurlijk de spraakmakendste dingen over Rusland en haar politiek en armoede en maatschappelijke issues voor onze kiezen, terwijl er ook heus wel dingen zijn die in Rusland wel goed zijn.

Ik denk dat als je uit een goed nest komt daar, dat je daar dan wel prima kunt leven, kunt studeren en dat je dan genoeg kansen hebt. Zo niet, dan is de kans wat groter dat je in armoede laveloos op straat ligt, aan de водка.
Oud 21-08-2013, 15:12
Takkeling
Takkeling is offline
Voel me compleet overrompeld. Zojuist gebeld door het FIOM, waar mijn DNA-gegevens sinds zes jaar bekend zijn. Zijn er twee matches gevonden: mijn halfzus en mijn vader. En ze staan allebei open voor contact met mij. Zó onwerkelijk. Ik had nooit gedacht dat ik erachter zou komen wie mijn biologische vader is, en nu hebben ze 'm gevonden en ga ik hem naar alle waarschijnlijkheid binnenkort ontmoeten. Ik ben er blij mee maar holy fucking crap wat voelt dit vreemd.
Oud 21-08-2013, 15:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Voel me compleet overrompeld. Zojuist gebeld door het FIOM, waar mijn DNA-gegevens sinds zes jaar bekend zijn. Zijn er twee matches gevonden: mijn halfzus en mijn vader. En ze staan allebei open voor contact met mij. Zó onwerkelijk. Ik had nooit gedacht dat ik erachter zou komen wie mijn biologische vader is, en nu hebben ze 'm gevonden en ga ik hem naar alle waarschijnlijkheid binnenkort ontmoeten. Ik ben er blij mee maar holy fucking crap wat voelt dit vreemd.
Defuck. Dat is ook wel onverwacht.
Oud 21-08-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een Packard Bell EasyNote TM die sinds pas niet meer aan wilt.
Een paar dagen geleden was mijn oplader stuk gegaan, die is "ontploft" van binnen (laptop deed het nog prima), vervolgens had ik een nieuwe oplader gekocht, maar..
Oud 22-08-2013, 07:19
Verwijderd

Koraalrif in een pot. Miekje naamzoek.
Oud 22-08-2013, 10:05
Miekje*
Miekje* is offline
Omg
Oud 22-08-2013, 18:42
Verwijderd
net een miniaquarium in een potje
Oud 22-08-2013, 21:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, dat vind ik ook gaaf
Oud 23-08-2013, 21:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb zulke waardevolle mensen om mij heen - vrienden, mijn vriend, familie - en daar ben ik echt heel dankbaar voor. Specifiek en in het algemeen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten