Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net de tweede keer level 2 van killerabs gedaan. Vooraf eerst nog maar eens gekeken wat nu precies de bedoeling is, want de vorige keer zat ik soms echt in de knoop (bij die Around the world en die variaties op de push-ups). Dat ging nu gelukkig een stuk beter, maar daardoor was het fysiek ook heel veel zwaarder. Ik denk dat dit het zwaarste tot nu toe is van alle Jillian-levels die ik gedaan heb... Een paar keer dacht ik echt dat ik het niet zo vol zou houden, en mijn buikspieren hebben het echt heel zwaar nu.
Maar goed, hopelijk zal ook hier vooruitgang komen ![]() killerabs 12/30 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hardloopschoenen en ging met hardlopen ook niet te hard, meestal waren mijn pogingen óf het Evy-schema, óf op eigen tempo rustig opbouwen. Volgens mij waren mijn gemiddelde snelheden ook echt maar iets van 6,5 km/h ofzo ![]() ![]() Ten opzichte van een jaar geleden merk ik ook wel enorm veel vooruitgang, maar kennelijk niet zo veel dat ze nu met 't shredden niet toch een beetje gaan zeuren. |
![]() |
|
Nouja, beter voor je knieën weet ik niet, maar ik weet wel dat ik zelf met level 2 erg veel last had van mijn knieën en met level 3 niet. Daarbij vang je volgens mij het springen meer op met je enkels als je het goed doet.
Nu tijd voor 30/30, en dan morgen nog een keer (om weer in het ritme te komen) en maandag beginnen met body revolution. ![]()
|
Les 17 van Evy gedaan, maar het ging kut
![]() En mijn vriendje wil morgen samen hardlopen, maar dat vind ik echt niet leuk want hij kan het heel goed en ik helemaal niet ![]()
|
Verwijderd
|
Omdat in killerabs level 2 bij verschillende oefeningen door Jillian wordt gezegd dat je een licht gewichtje moet pakken, heb ik toch maar ook 1kg dumbbells gekocht. Ik heb het twee dagen met 2kg gewichtjes geprobeerd, en dat werkt voor sommige oefeningen wel, maar voor andere oefeningen echt niet. Dus nu kan ik straks kiezen
![]() |
![]() |
||
en de laatste keer cardio 1
![]() maandag beginnen aan PHASE 2 ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had geen zin vandaag, want
a) ik was misselijk van een overdosis chocolate chip cookies b) ik heb gruwelijk spierpijn van gisteren c) ik heb last van een aanhechting van een spier, waarvan ik niet zeker weet of het overbelasting of gewone spierpijn was. Toch maar wel geabst, want ik moest de chocolate chip cookies natuurlijk compenseren ![]() En eigenlijk ging het verrassend lekker. Ik merk nu al vooruitgang ten opzichte van gisteren, kan dat ![]() ![]() killerabs 13/30 |
![]() |
|
Ja, technisch gezien wel! En ondanks dat ik trots ben dat ik het echt allemaal heb volgehouden en heb afgemaakt (had ik echt niet verwacht), vind ik het toch een beetje jammer dat ik er wel minstens een week langer gedaan over heb gedaan dan 30 dagen.
![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb ook daadwerkelijk zin in maandag om weer met iets nieuws te beginnen. ![]() ![]()
|
Precies.
![]() ![]()
|
Ha, 31/30! Even snel voor men hier wakker begint te worden. I feeeeel good.
![]() ![]() bovenarmen en kuiten: -0 cm taille: -3 cm borstwijdte (onder oksel dus) -3 cm buik: -4 cm ![]() heupen: -3 cm gewicht: -3 kg Al met al behoorlijk goed, dacht ik zo! ![]() ![]()
|
Workout 1, 1/90. Het ging echt supermakkelijk.
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
banish fat boost gedaan
![]() ![]() rechter-hamstring gelijk in de eerste 5minuten al overstrekt en de rest van de workout dat been niet optimaal kunnen gebruiken ![]()
|
Verwijderd
|
Zooo rondje hardlopen. Evy was de bedoeling, maar die zijn in m'n weken luilakkerij en stress en leuke dingen en stomme dingen opeens verdwenen van m'n telefoon
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|