Oud 03-10-2013, 18:53
Verwijderd
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Tina 48
Paranoide 47
Mutant 45
Lusi 43
Chick Rock 42
Frayne 24
Quintiano 23
fizzle-fluffy 20
Sadye 20
Trimm Trabb 19
MargotTenenbaum 18
Absinthe. 15
Miekje* 14
Ingegerd 14
Snebbeltje 12
Little Phoebe 12
Qimm 10
Sarah 10
Neko* 9
Dark Phoenix 9
Haubenmeise 8
Lieveheersbeest 7
Carn 7
.sann 6
Noedelhap 5
Turk February 4
Pip 4
lovage 2
DonaldFuck 2
Korreltjezout 1
Tink* 1

Citaat:
Snebbeltje schreef:
Boks! Hoewel het wel alweer een tijd geleden is dat ik iets met Esperanto heb gedaan
Ja, voor mij ook. Ik heb het eigenlijk gisteren ofzo weer een beetje opgepakt en het valt me alles mee hoe vlot het gaat. Daardoor zag ik het ook.
Advertentie
Oud 03-10-2013, 18:54
Verwijderd
De titel
Oud 03-10-2013, 18:54
Verwijderd
Jaaaaaaa, titel
Oud 03-10-2013, 18:56
Verwijderd
Kijk nou toch

Oud 03-10-2013, 18:56
Verwijderd
Mijn huisarts heeft gewoon iedere dag van half 1 tot half 2 inloopspreekuur, hoef je niet voor te bellen En simpele dingen doet 'ie liever per email. Ook zet hij braaf op zijn website wanneer hij op vakantie is, zodat je niet voor niks hoeft te komen.
Oud 03-10-2013, 18:57
Verwijderd
Thanks Quintiano, dat kipfiletprutje ga ik eens doen. En Lusi, die standaard pizza probeer ik juist eens te voorkomen
Oud 03-10-2013, 18:59
Verwijderd
Pizza was ook grapje!
Oud 03-10-2013, 19:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 03-10-2013, 19:00
Verwijderd
Ik zie overigens wel gebeuren dat het een keer pizza wordt
Oud 03-10-2013, 19:01
Verwijderd
Weet je para, ik vind het een gaaf gifje. Maar ik stoor me aan je random stennisschopperij of het is onwetendheid, maar dan wel akelig naïef. Het klinkt dramatisch maar het komt overeen met dierenmishandeling.
Verwijderd
Citaat:
Thanks Quintiano, dat kipfiletprutje ga ik eens doen. En Lusi, die standaard pizza probeer ik juist eens te voorkomen
Kan ook prima met gehakt! Eigenlijk met alles wel. Crème fraîche is een prima toevoeging ook, voor de smeu.
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisarts heeft gewoon iedere dag van half 1 tot half 2 inloopspreekuur, hoef je niet voor te bellen En simpele dingen doet 'ie liever per email. Ook zet hij braaf op zijn website wanneer hij op vakantie is, zodat je niet voor niks hoeft te komen.
Is dat overal zo, dat huisartsen bijna altijd op vakantie zijn?
Verwijderd
Citaat:
Kan ook prima met gehakt! Eigenlijk met alles wel. Crème fraîche is een prima toevoeging ook, voor de smeu.
Hm ja, dat is ook wel een goeie!
Oud 03-10-2013, 19:02
Verwijderd
Grapje he ik ga geen discussie hierover voeren ik heb nu al spijt van het posten
Verwijderd
Citaat:
Hm ja, dat is ook wel een goeie!
En kaneel! Kaneel is erg awesome.
Verwijderd
Citaat:
Weet je fizzle, ik vind het een gaaf filmpje. Maar ik stoor me aan je random smakeloosheidstentoonspreiding of het is onwetendheid, maar dan wel akelig naïef. Het klinkt dramatisch maar het komt overeen met orenmishandeling.
Oud 03-10-2013, 19:03
Verwijderd
Oud 03-10-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
En kaneel! Kaneel is erg awesome.
Haha ja, dat doe ik ook vaak. In de Griekse keuken doen ze dat ook veel, super lekker
Oud 03-10-2013, 19:07
Verwijderd
Nadeel aan mijn huisarts is wel dat hij dingen zegt als 'er komen hier veel studentes ' en 'ik ben zestig, en veel mensen hebben na hun vijftigste geen seks meer, maar dat geldt niet voor iedereen hoor ' en 'vroeger deden we dat allemaal gewoon zelf, maar nu moet ik je helaas doorsturen naar de gynaecoloog ' en 'je hebt een gezond gewicht, maar eigenlijk moet je wel lekker slank zijn en een BMI van 22, of wil je niet dat alle jongens achter je aanlopen? '

Sarah naamzoek, niet op zo'n manier tegen je patiënten praten graag
Oud 03-10-2013, 19:08
Verwijderd
Alleen al omdat men dan schizofrenie vermoeden zal
Oud 03-10-2013, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Is dat overal zo, dat huisartsen bijna altijd op vakantie zijn?
De mijne niet! Hij geeft z'n geld meer uit aan games en waterkoelingen
Oud 03-10-2013, 19:10
Verwijderd
Alleen ja, die ongepaste opmerkingen.
Oud 03-10-2013, 19:12
Verwijderd
Meh, de vrouw van m'n vader is vrijdag in elkaar gestort, sindsdien allerlei uitvallende lichaamsfuncties en sinds vanochtend herkent ze niemand meer/reageert nergens meer op. Papa helemaal in paniek en huilend aan de telefoon, want z'n vrouw weet niet meer wie ie is Wat een ellende jongens.
Oud 03-10-2013, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Alleen ja, die ongepaste opmerkingen.
In zijn tijd was dat vast heel normaal, ofzo.
Oud 03-10-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Meh, de vrouw van m'n vader is vrijdag in elkaar gestort, sindsdien allerlei uitvallende lichaamsfuncties en sinds vanochtend herkent ze niemand meer/reageert nergens meer op. Papa helemaal in paniek en huilend aan de telefoon, want z'n vrouw weet niet meer wie ie is Wat een ellende jongens.
Ah nee
Advertentie
Oud 03-10-2013, 19:19
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Nadeel aan mijn huisarts is wel dat hij dingen zegt als 'er komen hier veel studentes ' en 'ik ben zestig, en veel mensen hebben na hun vijftigste geen seks meer, maar dat geldt niet voor iedereen hoor ' en 'vroeger deden we dat allemaal gewoon zelf, maar nu moet ik je helaas doorsturen naar de gynaecoloog ' en 'je hebt een gezond gewicht, maar eigenlijk moet je wel lekker slank zijn en een BMI van 22, of wil je niet dat alle jongens achter je aanlopen? '

Sarah naamzoek, niet op zo'n manier tegen je patiënten praten graag
beh wat een viezerik

En sann wat kut van je soortement van stiefmama.
Oud 03-10-2013, 19:21
Verwijderd
Wat naar sterkte sann
Oud 03-10-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ah nee wat ontzettend naar en verdrietig Sterkte voor jullie!
Oud 03-10-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Oooo Sann wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte ermee.
Oud 03-10-2013, 19:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Godver, wat kut heel veel sterkte, ook voor je vader. Lijkt me heel naar
Oud 03-10-2013, 19:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik eet bijna altijd alleen en maak dan vaak dingen die ik twee dagen achter elkaar kan eten of kan invriezen. Verse pasta met verse tomatensaus, chili met tortillas, soep, maaltijdsalades met aardappel/pasta, noodles met kokosmelk en gewokte vegadinkies en sugar snaps, dat soort dingen. Wat betreft pizza, die kan je ook zelf 'maken' met een kant-en-klare bodem van de AH en dan zelf topping verzinnen

Citaat:
Ah lieve sann, wat een rotnieuws en -situatie heel veel sterkte!
Oud 03-10-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
He bah Sterkte!
Oud 03-10-2013, 19:58
Verwijderd
Aaaaahhh Sann wat ontzettend kut! Sterkte ermee....

Hier moet je bijna standaard een week wachten voor je bij de HA terecht kan. Bij de HA bij mijn ouders in het dorp kon je donderdagmiddag bellen en vrijdagochtend terecht. Ideaal.
Oud 03-10-2013, 20:02
Verwijderd
Sterkte sann.
Oud 03-10-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Pff, ernstig. All the best.
Oud 03-10-2013, 20:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sterkte lieve sann!
Oud 03-10-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik eet bijna altijd alleen en maak dan vaak dingen die ik twee dagen achter elkaar kan eten of kan invriezen. Verse pasta met verse tomatensaus, chili met tortillas, soep, maaltijdsalades met aardappel/pasta, noodles met kokosmelk en gewokte vegadinkies en sugar snaps, dat soort dingen. Wat betreft pizza, die kan je ook zelf 'maken' met een kant-en-klare bodem van de AH en dan zelf topping verzinnen
Je kan ook zelf heel veel pizzadeeg maken, gebruiken wat je nodig hebt en de rest invriezen.
Oud 03-10-2013, 20:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ah nee, wat erg. Heel veel sterkte, wijffie. *kroel*
Oud 03-10-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ik maak zelf vaak pizzadeeg en vries dan bolletjes in. Is even wat werk, maar wel super lekker.
Die noodles met kokosmelk, hoe doe je dat? Wat doe je daar in?
Oud 03-10-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook zelf heel veel pizzadeeg maken, gebruiken wat je nodig hebt en de rest invriezen.
Oh oeps overheen gelezen Maar dat doe ik dus ook
Oud 03-10-2013, 20:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik maak zelf vaak pizzadeeg en vries dan bolletjes in. Is even wat werk, maar wel super lekker.
Duurt het dan niet lang om die bolletjes te ontdooien?
en moet je dan ook zelf pizza-saus maken? Meestal pleur ik gewoon een basic pizza in de oven met wat extra groenten erop.

Ik doe ook veel rijst met kipprutjes maken (net nog het restje van gisteren op), of ik doe wat krieltjes met kruiden in de oven en gooi er dan een maiskolf naast. Kipfilet of hamburgert oid bakken en hopla, maaltijd!
Oud 03-10-2013, 20:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Echt supersimpel en het is eigenlijk niet eens Aziatisch te noemen maar oke. Ik gebruikte van die quornstukjes (op de verpakking staat 'stukjes Des'), die wokken. Sugar snaps even kort blancheren, dan meewokken met quorn. Kokosmelk erdoor, samen met wat peper (ik gebruik 'verse' rode peper uit zo'n tubetje) en knoflook. De hele boel op laag vuur een minuut of 10 laten pruttelen en dan de gekookte eiernoodles erdoor. Klaar!
Oud 03-10-2013, 20:40
Verwijderd
@Trimm: Neuh, half uurtje ofzo en dan is het ontdooit genoeg om uit te rollen. Ik gebruik altijd van die pakjes tomatensaus, dus ik doe niet zo moeilijk met zelf pizzasaus maken
Oud 03-10-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Echt supersimpel en het is eigenlijk niet eens Aziatisch te noemen maar oke. Ik gebruikte van die quornstukjes (op de verpakking staat 'stukjes Des'), die wokken. Sugar snaps even kort blancheren, dan meewokken met quorn. Kokosmelk erdoor, samen met wat peper (ik gebruik 'verse' rode peper uit zo'n tubetje) en knoflook. De hele boel op laag vuur een minuut of 10 laten pruttelen en dan de gekookte eiernoodles erdoor. Klaar!
Klinkt lekker, ga ik eens proberen!
Oud 03-10-2013, 20:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Klinkt lekker, ga ik eens proberen!
Ik heb dat ook maar een beetje zelf bedacht hoor dus het kan vast allemaal veel beter en lekkerder met meer kruiden/ingrediënten ofzo.
Oud 03-10-2013, 20:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk Breaking Amish en ik verbaas me erover dat veel van -vooral- de dames behoorlijk vloekt. Hebben ze dat bij de Amish geleerd?
Oud 03-10-2013, 21:01
Verwijderd
Dank lieverds <3
Oud 03-10-2013, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
sterkte sann!

Citaat:
*
Oud 03-10-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Weet je para, ik vind het een gaaf gifje. Maar ik stoor me aan je random stennisschopperij of het is onwetendheid, maar dan wel akelig naïef. Het klinkt dramatisch maar het komt overeen met dierenmishandeling.
Ik had deze post over 't hoofd gezien! Wat voor stennisschopperij? Wat voor onwetendheid?
Oud 03-10-2013, 21:27
Carn
Carn is offline
Genderneutrale speelgoedcatalogus

Waar zijn de negerkindjes?! Belachelijk dit!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten