Oud 14-11-2013, 21:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kijk, daar zeg je 't zelf al 'tegen een bepaalde prijs'. Het is toch stom dat je 80 euro moet neertellen voor een BH als je er echt een nodig hebt, terwijl iemand met kleine tetjes zo een goedzittende BH voor 5 euro bij de HEMA kan kopen oid.
Dit zeg ik dus als klein-tettige he, maar ik ken een aantal mensen met F+
Oud 14-11-2013, 21:21
Verwijderd
Ik zat laatst te bedenken dat als ik al mijn MD's aan volle prijs had gekocht, dat dat over de 1000 euro aan lingerie is
Oud 14-11-2013, 21:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik geloof dat mijn duurste BH 20 euro is. En dat was echt een extreem dure voor mijn doen. :')
Oud 14-11-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Kijk, daar zeg je 't zelf al 'tegen een bepaalde prijs'. Het is toch stom dat je 80 euro moet neertellen voor een BH als je er echt een nodig hebt, terwijl iemand met kleine tetjes zo een goedzittende BH voor 5 euro bij de HEMA kan kopen oid.
Dit zeg ik dus als klein-tettige he, maar ik ken een aantal mensen met F+
Ja, is ook stom, maar er moet meer ontwerp, constructie, stof, beugel, stevigheid en alles in, bij die A drapeer je er wat stof rond, maakt niet uit hoe en het blijft wel zitten
Dus wel begrijpelijk.
Oud 14-11-2013, 21:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dus het kost 60 euro meer om een klein lapje stof een paar extra stiksels te geven?
Het is een bh, geen fucking rocket science.

Edit: bij andere kleding vind ik 't ook suf dat er soms voor een grotere maat veel meer geld word gerekend. Die paar cm katoen extra kosten echt niet zo veel.
Oud 14-11-2013, 21:40
Hazel
Hazel is offline
Ik vind Marlies Dekkers echt zulke ontzettende wansmakelijke rotzooi.
Oud 14-11-2013, 21:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nog erger: nep MD.
Dat je wel van die bandjes boven iemands tet ziet uitkomen, maar dat het goedkoop pauperspul is dat matcht bij de rest van de draagster.
Oud 14-11-2013, 21:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nog erger: nep MD.
Dat je wel van die bandjes boven iemands tet ziet uitkomen, maar dat het goedkoop pauperspul is dat matcht bij de rest van de draagster.
Allebei even erg wat mij betreft. Ik heb er dan ook erg van genoten toen ze failliet is gegaan.
Oud 14-11-2013, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Dus het kost 60 euro meer om een klein lapje stof een paar extra stiksels te geven?
Het is een bh, geen fucking rocket science.

Edit: bij andere kleding vind ik 't ook suf dat er soms voor een grotere maat veel meer geld word gerekend. Die paar cm katoen extra kosten echt niet zo veel.
Nou, ik zat laatst al te passen en te meten om een broek te maken uit een lap en ik heb nu een vrij standaard maat, maar als daar nog zoveel centimeters bij hadden gemoeten, had ik het dubbele nodig gehad omdat je het gewoon niet uit een normale lengte stuk stof haalt.

Citaat:
Dat kan. Ik vind ze heerlijk zitten, mooie vorm geven en ook nog eens gewoon mooie kleuren en prints. En ze maakt een doorstart, gelukkig voor mij.
Oud 14-11-2013, 22:01
Verwijderd
En ik had er zin in, dus ik heb dit getekend in de gauwte:

Dus als je met normale stof werkt, die heeft een vrij vaste breedte. Voor grote maten ben je dus 2 keer het aantal meters kwijt terwijl je vaak nog met onbruikbare overschot zit. Maar hoe het in de echte confectie gaat en met wat voor formaat stof die werken, dat weet ik niet, ik ken alleen alles vanuit het beginsel van handwerk.
Oud 14-11-2013, 22:15
Verwijderd
Mijn duurste bh is over de 100 euro geloof ik . Blijven wel lang mooi, godzijdank. Maar gelukkig zijn er ondertussen meer bh's in mijn maat bij de hunkemöller dan voorheen, dan had je echt mazzel als er iets tussen zat.

BH's van de H&M/Hema vind ik overigens daadwerkelijk heel kut zitten. Maar ik ben nu dan dus ook verpest door mijn moeder en de winkels waar ze mee naartoe nam voor daadwerkelijk goed passende bh's
Oud 14-11-2013, 22:25
Verwijderd
Ik verwachtte best wat van The Conjuring. Bijna halverwege en ik heb er niet veel zin meer in. Pff, wat een meuk.

Spoiler
Oud 14-11-2013, 22:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik verwachtte best wat van The Conjuring. Bijna halverwege en ik heb er niet veel zin meer in. Pff, wat een meuk.

Spoiler
Hele pagina vol over bh's, en dan dit.
Oud 14-11-2013, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Wat voor school doe je nu eigenlijk precies Pippie?
zee em vee. Cmv. cultureel maatschappelijke vorming
Citaat:
En in cup A zijn er dan weer vaak alléén gevulde bh's. En tienerbeha's.

Ik zag laatst een model bh bij de bijenkorf, kan aan de inkoop hebben gelegen, maar in cup A was hij er alleen als maximiser, in cup B als maximiser of push-up, in cup C als push-up of gewoon en in cup D alleen gewoon. Kennelijk is het de bedoeling dat we allemaal dezelfde borsten hebben.

Terwijl juist ook met grote borsten een push-up inderdaad een machtig effect heeft dat ze zo boven je kleren uit drijven.
precies
Citaat:
Je mist niks.

Marlies Dekkers.
lelijk en te duur
Citaat:
Ik weet niet hoe groot je tetten zijn, maar de Hunkemuller heeft push ups die best ver door gaan. Maar goed, die hebben ook weer zo'n enorm lage cup, waardoor je tepel er meer uit dan in zit, helaas.
nou ik vond het aanbod van de hunkemoller al een aantal keer zwaar tegenvallen. Inderdaad vleeskleurige ongein. Cup F/G.

Citaat:
Dat laatste gaat niet meer zo op ^^ Toen ik 15 was wel, treurnis alom, je was blij met zwart. Intussen heb je Marlies Dekkers en Saphh die allebei tot en met F gaan en dan Marie Jo, Ulla Dessous en nog een heleboel merken die groter gaan en zijn gaan inzien dat veel vrouwen meer staan te springen om paars met een kantje en rood met een wit stipje dan een huidkleurig harnas. Maar natuurlijk wel tegen een bepaalde prijs. Sapph is daar nog de goedkoopste in, maar een simpele BH kost al snel minsten 80 euro (Sapph zit daar normaal wel onder geloof ik). Marlies Dekkers swingt daar natuurlijk de pan in uit, maar goed, met alle merken die ik heb geprobeerd qua pasvorm, wil ik niks anders meer en dan neem ik dat er wel bij Ik koop ze meestal in een uitverkoop.
Ik heb een tijdje terug zo'n beetje 80% van alle merken in de v&d gepast en niks zat lekker. Ik vind het gewoon vreselijk zitten vaak, of heel lelijk. Saph vind ik ook verschrikkelijk zitten, terwijl ik die vaak wel leuk vind qua ordinaire printjes. Ook zijn bij bijna alle merken de bandjes een kilometer te lang en heb ik alsnog hangtieten en afzakbandjes. En kan ik alsnog achter m'n naaimachine.
Oud 14-11-2013, 22:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh hey kut, ik kan morgen wel, trouwens, ik dacht dat het vandaag vrijdag was, maar dat is het niet.

En anders in the far far away future. Oh nee, maandag eventueel, maar niet laat, want moet dinsdag tyfusteringvroeg voor mijn huis tekenen.
Oud 14-11-2013, 23:00
Verwijderd
wij zijn de hele dag in de katerstrasse morgen maar in de avond wel thuis!
Oud 14-11-2013, 23:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Voeden jullie me dan? Of zijn jullie er pas laat-laat?
Verwijderd
weet je wat ik ook stom vind, dan ben je met een gozer aan het zoenen, maar zijn de kleren nog aan. En dan gaan ze je bh losmaken om aan je tieten te voelen onder je trui. Maar jij zit daar dan met een bh onder je trui die je heel erg voelt zitten omdat ie niet vast zit en dat zit kut en kriebelig. Dat is toch krankzinnig? Ik ben echt blij dat ik niet meer in aanraking met die vormen van seks kom.
Verwijderd
Citaat:
Voeden jullie me dan? Of zijn jullie er pas laat-laat?
nee we voeden je en dat hoop ik niet want ik word depressief in dat krot.
Oud 14-11-2013, 23:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
weet je wat ik ook stom vind, dan ben je met een gozer aan het zoenen, maar zijn de kleren nog aan. En dan gaan ze je bh losmaken om aan je tieten te voelen onder je trui. Maar jij zit daar dan met een bh onder je trui die je heel erg voelt zitten omdat ie niet vast zit en dat zit kut en kriebelig. Dat is toch krankzinnig? Ik ben echt blij dat ik niet meer in aanraking met die vormen van seks kom.
Ik kan er niet over meepraten, maar je kan toch gewoon binnen een paar seconden je BH uittrekken?
Ik heb zelfs een paar keer in een volle kroeg m'n bh uitgetrokken, dus tijdens 't vozen zou ik 'm helemaal snel uithebben. Tenzij ik de dude in kwestie zou willen zien ploeteren met de haakjes, natuurlijk.
Oud 14-11-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de scheve kleren juist altijd wel charmant! Maar jij kan slecht tegen oncomfortabele kleding, plus je vindt vanillaseks niks aan, dan kan ik me voorstellen dat 't alleen maar ergerlijk is.
Oud 14-11-2013, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijdje terug zo'n beetje 80% van alle merken in de v&d gepast en niks zat lekker. Ik vind het gewoon vreselijk zitten vaak, of heel lelijk. Saph vind ik ook verschrikkelijk zitten, terwijl ik die vaak wel leuk vind qua ordinaire printjes. Ook zijn bij bijna alle merken de bandjes een kilometer te lang en heb ik alsnog hangtieten en afzakbandjes. En kan ik alsnog achter m'n naaimachine.
Ik weet niet wat ze in de V&D hebben aan merken, ik heb lang geleden al opgegeven om in ketens of warenhuizen een fijne bh te vinden. Stap je wel eens goeie lingeriezaken in? Ik kom even niet op andere namen dan Marie Jo en Ulla Dessous, maar op Naron.nl zal je meer namen kunnen vinden.

En iedereen die MD lelijk vindt, is dat om de bandjes, want tegenwoordig heeft ze veel meer zonder dan met die bandjes. Ik heb er ook een met een grijze pied de poule print en een soort bretellenbandjes, meer niet.
En wat je zegt over je tieten nog groter te laten zijn, haar modellen doen het wel, de voorgevormde cup en de lift. Ik heb Sapph het zien proberen, maar de kwaliteit komt wat mij betreft niet in de buurt. De andere merken hebben vaak geen voorgevormde cups. Maar met G houdt het in die richting ook wel op.
Citaat:
Dat heb ik volgens mij alleen in mijn tienerjaren een paar keer meegemaakt
Oud 14-11-2013, 23:21
Verwijderd
En nu we 't toch over seks hebben: http://ejaculatiecontrole.nl/

Het boek is natuurlijk onzin, maar ik vind het zo grappig dat ze al hun kernwoorden maar fout blijven spellen. Als een bakker die broot verkoopt, of een slager die de mond vol heeft van lekkere worsjes.
Oud 14-11-2013, 23:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vraag me af wat handige seks is. Dat je er wat voor terugkrijgt, of dat je een promotie krijgt op je werk ofzo?
Oud 14-11-2013, 23:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
VREEMDGAAN IS MISSCHIEN WEL HET ERGSTE WAT EEN MAN KAN OVERKOMEN. DIT IS EEN VEEL VOORKOMEND PROBLEEM VANWEGE DE VOLGENDE FEITEN.

UIT ONDERZOEK IS GEBLEKEN DAT VEEL VROUWEN EEN ORGASME FAKEN ! ZE DOEN HUN HOOFD NAAR ACHTEREN, SHOCKEN, TRILLEN EN KREUNEN WAT. HUN PARTNERS GEVEN HUNZELF EEN STICKER OF EEN SCHOUDERKLOPJE OMDAT ZE HET WEER VOOR ELKAAR
Godverdomme, rotvrouwen!
Oud 14-11-2013, 23:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
EN DAT IS NOG NIET ALLES:

WAARSCHUWING: RECENTE ONDERZOEKEN HEEFT AANGETOOND DAT 50% VAN DE VROUWEN SEKS HEBBEN BUITEN HUN RELATIE OM, VEEL DAARVAN ZIJN ONTEVREDEN OVER VAN HUN SEKSLEVEN! MEER DAN 20% VAN DE VROUWEN DIE AFFAIRES HADDEN NAAST HET HUWELIJK GAVEN AAN DAT ZE DIT PUUR UIT SEKSUELE REDENEN DEDEN.
Oud 14-11-2013, 23:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Waarom doet de overige 80% 't dan?!
Oud 14-11-2013, 23:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee we voeden je en dat hoop ik niet want ik word depressief in dat krot.
Oke, ik voed mezelf wel. Laat maar weten hoe laat je thuis bent dan.
Oud 14-11-2013, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen zijn ontevreden met hun seks leven omdat ze niet regelmatig orgasmes hebben. Zo simpel is het!

Draai de rollen eens om. Zou je geinterreseerd zijn in seks als je nooit orgasme bereikt? Natuurlijk niet!

Stel je eens voor hoe je seksleven zou zijn als je iedere keer tijdens de seks een orgasme moest faken net of als je een acteur bent?

Citaat:
Wij weten dat mannen heel veel dingen verkeerd doen als het gaat om seks, daarom staat in ons boek hoe het wel precies moet.
O vandaar!
Oud 14-11-2013, 23:40
Verwijderd
ik kook al bijna twee weken lang elke dag en nog met plezier ook
Oud 14-11-2013, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Jonathan en Oscar hebben het meest uitgebreide boek over seks geschreven dat ik tot nu toe gelezen heb.

Ga zo door jongens!

- Anoniem, België
"Dit is de langste film die ik ooit gezien heb! 10/10."
Oud 14-11-2013, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel Is Het Je Waard Om Je Partner Het Genot Te Geven Waar Ze Altijd Al Naar Verlangde Zodat Zij Jou Seks Zou Geven, Wanneer, Hoe en Waar Je Maar Wilt?

Hier kunnen wij geen antwoord op geven, dat moet jij namelijk doen.
Oud 14-11-2013, 23:45
Verwijderd
Citaat:
ik kook al bijna twee weken lang elke dag en nog met plezier ook
Vlijtig huisvrouwtje Pip!
Oud 14-11-2013, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er niet over meepraten, maar je kan toch gewoon binnen een paar seconden je BH uittrekken?
Ik heb zelfs een paar keer in een volle kroeg m'n bh uitgetrokken, dus tijdens 't vozen zou ik 'm helemaal snel uithebben. Tenzij ik de dude in kwestie zou willen zien ploeteren met de haakjes, natuurlijk.
dat kan, maar dat komt dan later.
Citaat:
Ik vind de scheve kleren juist altijd wel charmant! Maar jij kan slecht tegen oncomfortabele kleding, plus je vindt vanillaseks niks aan, dan kan ik me voorstellen dat 't alleen maar ergerlijk is.
ja! zo is het helemaal.

Citaat:
Ik weet niet wat ze in de V&D hebben aan merken, ik heb lang geleden al opgegeven om in ketens of warenhuizen een fijne bh te vinden. Stap je wel eens goeie lingeriezaken in? Ik kom even niet op andere namen dan Marie Jo en Ulla Dessous, maar op Naron.nl zal je meer namen kunnen vinden.

En iedereen die MD lelijk vindt, is dat om de bandjes, want tegenwoordig heeft ze veel meer zonder dan met die bandjes. Ik heb er ook een met een grijze pied de poule print en een soort bretellenbandjes, meer niet.
En wat je zegt over je tieten nog groter te laten zijn, haar modellen doen het wel, de voorgevormde cup en de lift. Ik heb Sapph het zien proberen, maar de kwaliteit komt wat mij betreft niet in de buurt. De andere merken hebben vaak geen voorgevormde cups. Maar met G houdt het in die richting ook wel op.

Dat heb ik volgens mij alleen in mijn tienerjaren een paar keer meegemaakt
die bandjes over je tiet vind ik stom. Meer iets voor uitgelebberde jetsers die nog even de laatste ronde in de etalage moeten worden gegooid voor ze voor eeuwig achter een hooggesloten bloemenjurk verdwijnen.
wat me ook zo gigantisch stoort aan grote maten is dat die bandjes om je middel zo enorm breed zijn. Dat vind ik dus helemaal niet lekker zitten! Er blijft gewoon weinig over. En meer dan 30 euro voor een bh vind ik gewoon belachelijk eigenlijk. maar ja. beter dan niets.

Citaat:
lees anders even goed. Er staat dat we niet zo laat thuis zijn omdat we depri worden in die grot en dat we je voeden.
Oud 14-11-2013, 23:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Anneke van Giersbergen bij DWDD, voor de liefhebbers.
Oud 14-11-2013, 23:47
Verwijderd
heb ik gezien en wat was ze weer absurd goed
Oud 14-11-2013, 23:47
Verwijderd
anneke
Oud 14-11-2013, 23:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga het nu meemaken. Die dude mag blij zijn dat hij eerst mocht, zei ik al tegen onze vader
Oud 14-11-2013, 23:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij vond haar ook goed
Oud 15-11-2013, 04:56
Verwijderd
Vroegggggg
Oud 15-11-2013, 04:58
Verwijderd
Citaat:
Vroegggggg
Oud 15-11-2013, 05:36
Verwijderd
Ik denk dat beha's boot vrouwen die ze echt nodig hebben vooral zo veel duurder zijn om dezelfde reden dat je in goedkope hotels gratis WiFi hebt maar er in dure hotels voor moet bijbetalen: mensen kopen het toch wel.
Oud 15-11-2013, 08:18
Verwijderd
Citaat:
+1
Citaat:
Ik las zes keer opvoeden ipv voeden en vond het een merkwaardig gesprek.
Citaat:
Ik denk dat beha's boot vrouwen die ze echt nodig hebben vooral zo veel duurder zijn om dezelfde reden dat je in goedkope hotels gratis WiFi hebt maar er in dure hotels voor moet bijbetalen: mensen kopen het toch wel.
Huh is dat zo?

Ik denk dat ook een heel deel zit in het dure hotel ook wel interessant vinden om allerlei andere redenen en daardoor zeggen dat je geen keuze hebt terwijl die keuze op zich gewoon leuker is dan de heus wel bestaande. Alternatieven. Niet voor 5 dan bij hema, maar wel voor 25.
Oud 15-11-2013, 09:31
Verwijderd
Citaat:
die bandjes over je tiet vind ik stom. Meer iets voor uitgelebberde jetsers die nog even de laatste ronde in de etalage moeten worden gegooid voor ze voor eeuwig achter een hooggesloten bloemenjurk verdwijnen.
wat me ook zo gigantisch stoort aan grote maten is dat die bandjes om je middel zo enorm breed zijn. Dat vind ik dus helemaal niet lekker zitten! Er blijft gewoon weinig over. En meer dan 30 euro voor een bh vind ik gewoon belachelijk eigenlijk. maar ja. beter dan niets.
Die bandjes heeft ze dus niet altijd meer, ligt aan de collectie:
http://mdnew.vemt.com/media/catalog/...oule_group.jpg
http://www.marliesdekkers.com/media/...ypsy_group.jpg
http://www.marliesdekkers.com/sale/w...y-blossom.html
http://www.marliesdekkers.com/sale/p...ange-pink.html
http://www.marliesdekkers.com/sale/s...ue-orange.html
http://www.marliesdekkers.com/sale/h...6190-pink.html

Paar voorbeelden die ik zeker wist en zo snel kon vinden. Niet dat ik nu reclame wil maken of per se iets opdringen, die bandjes zijn wel haar trademark (en waarvoor ze Sapph heeft aangeklaagd), maar ze doet dus tegenwoordig ook wel andere dingen. Die bandjes komen wel nog steeds terug.
En je kunt ze nog steeds lelijk vinden ^^ Maar omdat iedereen die MD lelijk vindt altijd steevast klaagt over die bandjes, wou ik daar even wat nuance in brengen.
Oud 15-11-2013, 10:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt Dan trek je toch meteen je trui uit?

Overigens heb ik geen problemen met BH's kopen, want die van de Zeeman zijn bijna de enige die mij als gegoten zitten
Oud 15-11-2013, 10:59
Miekje*
Miekje* is offline
Er komt straks een vriend van me langs om een film te komen kijken, en mijn moeder denkt geloof ik meteen dat ik vreemd ga
Oud 15-11-2013, 11:19
Verwijderd
Vrouwentopic.
Oud 15-11-2013, 11:31
Miekje*
Miekje* is offline
Nou Lennart, voel je vrij om er een beetje mannelijkheid in te gooien!
Oud 15-11-2013, 11:32
Verwijderd
*mompelt iets over een bierkaai*
Oud 15-11-2013, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Nou Lennart, voel je vrij om er een beetje mannelijkheid in te gooien!
Ja nouja ik dacht dat dat niet op prijs zou worden gesteld.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten