Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Regen is ook verschrikkelijk. Ik reis het halve land door voor m'n werk en moet vaak op verschillende locaties op één dag zijn (zoals vandaag, drie verschillende), dan wil ik gewoon dat het droog is en al zéker dat er geen sneeuw ligt want daardoor wordt het vaak gewoon praktisch onmogelijk om naar m'n werk te gaan.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga me er ook even mee bemoeien:
ik hou van sneeuw!!! Kan niet wachten! No way dat ik dan binnen blijf. Regen vind ik alleen leuk als ik niet hoef te fietsen. Oh en de laatste keer dat ik viel met m'n fiets was in de zomer, zo veilig is dat dus ook niet. Met de sneeuw kijk je tenminste dubbel zo goed uit ![]() Ik ben gewend dat ik alleen maar tegenstanders heb van sneeuw en winter, maar blijkbaar zijn er nog meer 'rare mensen' zoals ik. Tegen tegenstanders zeg ik: jullie hebben nu een paar maanden zomer gehad, wil ik nu een paar maanden winter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sneeeuw <3 <3
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Sigmund naamzoek!
Wel een beetje ver voor wat waarschijnlijk niet heel boeiend is. Maar als ik een auto had zou ik wel gaan. |
![]() |
|
Ik houd wel van sneeuw
![]()
|
Tering. Lees net dat er wéér iemand van de afdeling waar ik in behandeling ben is overleden. Een jaar of drie geleden zat ik een tijd met hem opgenomen, daarna heb ik m nog een paar keer gezien en gesproken. Ik trok niet veel met m op, maar pfffff. Twee maanden geleden twee mensen tegelijk, een maand of twee ervoor iemand.. Het houdt maar niet op
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sowieso wel goed nieuws dat ze nog dingen maken en optreden. Hier zetten ze denk ik een kanon op het podium ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|