Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat weet ik nog niet. Ik vraag me steeds meer af of het wel zin heeft. En daar heb ik het antwoord ook al op. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
|
En over klootzakken gesproken:
Ik had gisteren T-mobile gebeld, omdat ik een sim-only abonnement wou bij een andere provider. Ik bel immer vrijwel nooit en vind het zonde van m'n geld. Nou toen had die kerel een sim-only deal voor me met het minimaal aantal belminuten en onbeperkt internet en dan zou ik bijna 10 euro in de maand minder kwijt zijn. Nou okee, dikke prima, dat wou ik wel... Dus ik check net m'n online t-mobile gegevens, zie ik dat hij er iets van gemaakt heeft waardoor ik juist meer betaal per maand en ik nóg meer belminuten opspaar. Wat een graflijer. Nu stap ik dus echt op, want dit is niet tof. Fuk jou, Hakim! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het "van melk krijg je juist botontkalking" verhaal heb ik vooral van veganisten gehoord, die meestal als bron niet verder kwamen dan een veganisme-website die dan ook geen bron gaf. Één linkte naar een onderzoek dat in Afrikaanse landen waarin volwassenen geen zuivel gebruiken minder botontkalking zou voorkomen, maar dat was niet gecorrigeerd voor leeftijd en dat is nog altijd de grootste beïnvloeder van je botdichtheid (en dan lichaamsbeweging, vitamine D, gewicht, etc; zuivel heeft geen heel grote invloed) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een minder sterk punt waar het voedingscentrum strak aan vast houdt is dan weer "minstens 40% van je calorieën moet uit koolhydraten komen, ook als je op dieet bent" (je hebt niet zo veel koolhydraten echt nodig, ze zijn vooral een makkelijke manier om wat binnen te krijgen), en "verzadigd vet is slecht" staat ook op losse schroeven (aanwijzingen zijn dat het weliswaar het cholesterol in je bloedtesten verhoogt, maar niet daadwerkelijk je kans op hart- en vaatproblemen vergroot. Maar dat wordt nog verder onderzocht)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeger at ik ook pannekoeken, maar dan plandeik het zo dat ik de rest van de dag ziek kon zijn. Nu doe ik dat niet meer, het is me het gevoel dat ik van binnenuit in stukken word gesneden niet waard. En de astmadingen, bleh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja veel voedingsmiddelen met koolhydraten bevatten ook andere dingen natuurlijk. Maar ze hebben ook een puur "minstens 40% koolhydraten" advies. Ik heb niets tegen koolhydraten verder
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|