Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij moesten ooit lay ups doen voor een cijfer. Vijf pogingen, twee ballen in het net was een Voldoende, drie een Ruim Voldoende, vier een Goed en vijf een Uitstekend. Ik kon dat niet, dus ik ging de middag van te voren een uur oefenen met een klasgenoot die er goed in was, en waarempel, bij de test gooi ik er vier in. Waarna de gymlerares zegt: oh sorry Sarah ik zat niet op te letten, maar ik geef je een voldoende. En erbij keek alsof dat heel gul van haar was.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, wij hadden ook geen zwemmen op de middelbare, wel op de lagere. Helaas. En basketbal was ik wel goed in, ik speelde ook wedstrijden, maar kwam tekort op conditie om zoveel rond te rennen. Tja. Zelfde met volleybal, maar dat was net iets minder rondrennen. En voetbal, meer
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had inspanningsastma en longproblemen
![]() Ik merk het nu nog overigens, ik heb moeten revalideren en opbouwen, als ik te ver ga, doen mijn longen echt pijn en ga ik 'blafhoesten;. In die periode met regelmatige sport op school heb ik ook verschillende onderzoeken en een bronchoscopie ondergaan. |
![]() |
|
ach so, ja dan is het lastig ja. Wel apart dat zwemmen dan makkelijker ging, misschien een ademhalingsding dan (dat je daarbij veel bewuster met ademhalen bezig bent dan bij andere sporten).
|
Verwijderd
|
Ik weet het ook niet. Ik kan me bijvoorbeeld goed herinneren in de lagere dat ik voor elke teamsport zo'n beetje als laatste werd gekozen. En bij zwemmen vochten ze zo'n beetje om mij in het team te hebben.
Dus daarmee, ik heb een beetje een ![]() |
![]() |
|
overigens is dat ook weer een fitness-hype in de VS zag ik; trainen met met een dingetje in je bek waardoor je net wat minder zuurstof binnenkrijgt (en dat langzaam opschaalt naar steeds minder zuurstof), schijnt goed te werken om je longcapaciteit te vergroten (met als gevolg dat je dus meer zuurstof binnenkrijgt) en dat soort grappen. Soort hoogtetraining-effect. Maar ik vraag me af hoe gezond dat allemaal is, en volgens mij is het meer voor de meer serieuze sporters/fitnessfiguren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
oh, zo'n feest was het bij ons niet. het waren altijd de atletiek-dingen met als gangmaker hoogspringen, gewisseld met het oh zo leuke slagbal ( braak ), voetbal (waarvan natuurlijk 80% van de groep ook voetbalde, dus dat was ook niet geweldig), hockey ( braak ) en heel soms basketbal. Dat laatste was wel leuk. In een andere klas gaf een gymleraar wel ooit een keer 'boksles', maar die kreeg dankzij een vriend van me direct een bloedneus dus dat concept was volgens mij niet geslaagd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja ik vind het ook maar een raar concept, maar volgens mij is het ook echt voor al serieuze duursporters / fitnessmensen / gewichtheffers enzo die wat manieren zoeken om het rendement te verhogen in de al bestaande workout. Ik heb altijd het idee/gevoel dat als ik door mn neus adem dat ik al te weinig binnenkrijg ;o
|
Verwijderd
|
Wij deden vooral veel softbal en dat vond ik best leuk maar we kregen er gewoon een overdosis van. Verder hadden we in de vierde, vijfde en zesde klas ook een keuzeprogramma, waar ik meestal voor de echte meisjessporten koos
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dansen doen ze bij mij op school niet aan
![]() Mijn leraar haat trefbal, maar de klas vindt het geweldig. Hij wil liever basketballen leke les, maar dat vindt de klas stom. Elke week is er een discussie wat we gaan doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zie, al die keuzes... En stom. We zijn een paar keer gaan fitnessen en ik kon qua kracht en tillen enzo wel echt meer gewicht hebben dan de rest. Maar dingen als mezelf omhoog hijsen met mijn hoofd boven een balk of aan ringen... totaal niet. Salto maken met de sprinkplank over de bok, ok, handstand hield ik een hele tijd vol, doorrollen, draaaamaaaaa. Pompen op de mannenmanier, nooit gekund. Tja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Oh Christ, Catfish is weer op tv en ditmaal een meisje die zich voordeed als iemand anders en verzon dat ze kanker had.
Nu vertelt ze dat ze wel mensen in haar familie had die eraan zijn overleden, en ineens begint de jongen die ze heeft misleid te huilen en zegt hij 'My father...has recently been diagnosed.......with diabetes. ![]() Diabetes is toch geen kanker, gekke jongen!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|