Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is best moeilijk om een plaatje van normale mensen te vinden op internet. Ik heb eerst gezocht op 'normal woman' in de hoop op een onopmerkelijke vrouw van middelbare leeftijd, maar kreeg vooral modellen en selfies van meisjes. Ook veel mugshots.
Toen zocht ik op 'normal woman on couch' want dat leek me wel iets voor vrouwen van middelbare leeftijd, zitten op een bank. Toen kreeg ik ook modellen, maar dan zwanger en op een bank. Ook een grote hond. Daarna zocht ik op 'lady'. Toen kreeg ik Lady Gaga. Vervolgens op 'middle aged woman'. Toen kreeg ik veel modellen maar dan met een drietal rimpels. ![]() Tot slot 'homely woman'. De meeste homely womans waren modellen en relatief jonge, relatief knappe meisjes in de buitenlucht. Dat is gek want buiten is het niet echt huiselijk. Bij alle hits waren ook een paar plaatjes die juist een superlelijke vrouw lieten zien. |
![]() |
||
ik dacht, 'er is vast een foute metalband met lyrics over geboorte'.
Citaat:
![]()
|
Ik heb net een spaanse tortilla gemaakt en gegeten en potverdikkie wat was dat lekker. Ik wil er bijna mee trouwen! Er zat naast ei en aardappel ook bacon en kaas en ui en zongedroogde tomaat in en nomnomnomnom.
Ik heb ook een half glas wijn op en dat voel ik nu. Ik weet niet waarom. Mss omdat ik een beetje ziekjes ben vandaag. Mss omdat ik een booze-noob ben. Mss omdat wijn de duivel is. Wie weet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Elke Nacht Schijt Ik In De Oude Gracht - natuurlijk een ode aan Utrecht, met o.a. deze hartverscheurende, nostalgische passage: Citaat:
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat zijn jullie allemaal gezond jongeh.
Ik drink nu een uberbak cappuccino met cacao, omdat ik nog steeds honger heb, maar ik vond het te aso om de andere helft van de Spaanse tortilla ook nog op te eten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn huis is ge-eid. Derde keer nu in twee jaar. Buurvrouw heeft enkele verdachte pre-tieners gezien rond vijf uur, maar weet niet waar die wonen. Waarschijnlijk kiezen ze ons huis omdat je dan snel weg kunt fietsen over de busbaan, want wij doen verder niets geks. Maar misschien moeten we de wijkagent toch eens mailen. We hebben van de eerste keer een heel lelijke vlek op de gevel
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|