Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2014, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het ook.

Geboren, geboren, geboren
Maar blaas niet te hoog van de toren
Want zo leuk is het nou ook weer niet
Groeten van Sint en Piet
Advertentie
Oud 14-01-2014, 18:02
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Kunnen we die Pieten anders niet vervangen door lekkere wijven? Dan is de meeste tegenstand om Piet op te doeken ook meteen weg.
Goed plan. Maar dan krijg je zeker weer die feminazi's die gaan zeuren!
Oud 14-01-2014, 18:10
Verwijderd
Daarnaast hebben kinderen ook niet zoveel aan lekkere wijven. Je kan net zo goed gewone wijven neerzetten.
Oud 14-01-2014, 18:11
Verwijderd

Nou, wat een feest.

Laatst gewijzigd op 14-01-2014 om 18:19.
Oud 14-01-2014, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Andijvie en Klovorhop en Pip, zeiden mensen tegen jullie ook steeds "lekker genieten!" en wat vond je daar van?
Ja. Nu zeg ik het zelf ook, maar alleen als de larf is geboren; geniet van je kraamtijd. Dat vond ik namelijk zelf een typische tijd om te genieten.
Citaat:
"Geniet van je wondertje."
Bah.
Citaat:
Willen jullie eigenlijk kinderen en ZO JA wanneer en ZO NEE waarom niet?

Ik wil ze wel maar voorlopig nog lang niet.
Ja ik moet wel. Ik benut mn lichaam niet optimaal. Geeft me stress. Maar dat kind mogen ze houden. Dat mot ik niet.
Citaat:
Ik denk het ook.

Geboren, geboren, geboren
Maar blaas niet te hoog van de toren
Want zo leuk is het nou ook weer niet
Groeten van Sint en Piet
Oud 14-01-2014, 18:30
Verwijderd
Het is best moeilijk om een plaatje van normale mensen te vinden op internet. Ik heb eerst gezocht op 'normal woman' in de hoop op een onopmerkelijke vrouw van middelbare leeftijd, maar kreeg vooral modellen en selfies van meisjes. Ook veel mugshots.

Toen zocht ik op 'normal woman on couch' want dat leek me wel iets voor vrouwen van middelbare leeftijd, zitten op een bank. Toen kreeg ik ook modellen, maar dan zwanger en op een bank. Ook een grote hond.

Daarna zocht ik op 'lady'. Toen kreeg ik Lady Gaga. Vervolgens op 'middle aged woman'. Toen kreeg ik veel modellen maar dan met een drietal rimpels.

Tot slot 'homely woman'. De meeste homely womans waren modellen en relatief jonge, relatief knappe meisjes in de buitenlucht. Dat is gek want buiten is het niet echt huiselijk.

Bij alle hits waren ook een paar plaatjes die juist een superlelijke vrouw lieten zien.
Oud 14-01-2014, 18:41
Verwijderd
Iedereen zegt:
"Een baby, wat fijn!"
maar godverdomme
dat deed pijn.
Oud 14-01-2014, 18:41
Verwijderd
ol, ol, ol
wat hadden je ouders lol
er was innerlijke vreugde
tot er iets kwam wat niet deugde/ waar niemand zich op verheugde

arm kind
Oud 14-01-2014, 18:46
Verwijderd
Die was wreed Siqu
Oud 14-01-2014, 18:47
Verwijderd
Citaat:
De dokter zei: "Baar."
Dus dat deed ik dan maar.
Oud 14-01-2014, 18:47
Verwijderd
Pappie probeerde nog snel
de navelstreng om mijn nek te doen.
Maar de dokter brak weer 't spel,
een onverhoopt 'wonder' jawel,
nu moeten jullie het t met me doen.
Oud 14-01-2014, 18:48
Verwijderd
Twee keer doen is niet zo leuk.
Verwijderd
Citaat:
Iedereen zegt:
"Een baby, wat fijn!"
maar godverdomme
dat deed pijn.
Verwijderd
Citaat:
Die was wreed Siqu
Oud 14-01-2014, 18:49
Carn
Carn is offline
ik dacht, 'er is vast een foute metalband met lyrics over geboorte'.

Citaat:
Artist: KUTSCHURFT
Album: Medisch Centrum Kutschurft (2003)
Buy Medisch Centrum Kutschurft (2003) CD
Lyrics: Die Keizersnee Nam Mijn Eetlust Mee

Zij moest zo nodig zwanger worden
Dus niet meer anaal,
Maar nu zoals het "hoorde"
En we deden het vaak
En meteen was het raak
Maarja, ik heb ook krachtig zaad

Na negen maanden in het ziekenhuis
Dit voelde al slecht
Dit zat niet pluis
Het bloed spoot in het rond
Zelfs op het plafond
Jezus, ik wist niet dat dat kon

Die keizersnee nam mijn eetlust mee!
Mijn trek is kapot, ik krijg niks door me strot
Die keizersnee nam mijn eetlust mee
Alles wat ik probeer eindigt toch in de plee

Wat een rotzooi, wat een zooitje
Maar ik dacht nog 'dit zijn de laatste loodjes'
Maar dit was pas het begin
Want toen kwam dat kind
En ik dacht toen 'was ik nu maar blind'

Oud 14-01-2014, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zoiets er serieus op kunnen zetten. Lief maar eens polsen, hij ziet de homor er denk ik ook wel van in.
Oud 14-01-2014, 18:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Oud 14-01-2014, 18:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die was wreed Siqu
Nou vond ik wel meevallen hoor.
Oud 14-01-2014, 18:52
Verwijderd
Op xx januari door God wakker gekust
Nu is het dus gedaan met die nachtrust.
Oud 14-01-2014, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Nou vond ik wel meevallen hoor.
Ze bedoelde die tweede geloof ik, die haalde ik per ongeluk weg toen ik hem wilde aanpassen, dus nu staat ie lager.
Oud 14-01-2014, 18:54
Verwijderd
Ja
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net een spaanse tortilla gemaakt en gegeten en potverdikkie wat was dat lekker. Ik wil er bijna mee trouwen! Er zat naast ei en aardappel ook bacon en kaas en ui en zongedroogde tomaat in en nomnomnomnom.

Ik heb ook een half glas wijn op en dat voel ik nu. Ik weet niet waarom. Mss omdat ik een beetje ziekjes ben vandaag. Mss omdat ik een booze-noob ben. Mss omdat wijn de duivel is. Wie weet.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ze bedoelde die tweede geloof ik, die haalde ik per ongeluk weg toen ik hem wilde aanpassen, dus nu staat ie lager.
Ik kan verwijderde posts zien he.
We hadden 't dus over dezelfde.
Oud 14-01-2014, 18:55
Verwijderd
Hoe ziet dat uit? Staat die post er gewoon tussen, en dan met verwijderd erboven?
Oud 14-01-2014, 18:55
Verwijderd
Citaat:

Was Kutschurft niet een sideprojectje van Mennuz? Klinkt erg bekend allemaal. Vooral de titels van hun twee laatste albums, beide ongetwijfeld kaskrakertjes: 'Over smaak valt niet te fisten' en 'Zolang de voorhuid strekt'.
Oud 14-01-2014, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ja ik moet wel. Ik benut mn lichaam niet optimaal. Geeft me stress. Maar dat kind mogen ze houden. Dat mot ik niet.
Zou je dan draagmoeder willen zijn?
Oud 14-01-2014, 18:56
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Nou, wat een feest.
Die rechtse lijkt een beetje op Schulz.
Oud 14-01-2014, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zoiets er serieus op kunnen zetten. Lief maar eens polsen, hij ziet de homor er denk ik ook wel van in.
Ik overweeg nu om als ik ooit een baby krijg op het geboortekaartje alle foutste cringy rijmpjes te zetten, zodat het grappig is voor mensen die me kennen
Oud 14-01-2014, 18:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoe ziet dat uit? Staat die post er gewoon tussen, en dan met verwijderd erboven?
Er staat een smal balkje met 'post verwijderd door...' en dan kan je klikken als je originele post wilt zien.
Oud 14-01-2014, 18:59
Verwijderd
Als ik zo'n tekst op een geboortekaartje zou zetten dan kunnen mijn vriendinnen er wel om lachen. mijn moeder minder.
Oud 14-01-2014, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Als ik zo'n tekst op een geboortekaartje zou zetten dan kunnen mijn vriendinnen er wel om lachen. mijn moeder minder.
Mijn moeder shockeerde haar ouders ook met mijn geboortekaartje (en dat is mild uitgedrukt), en ook al is onze relatie beter dan die tussen haar en haar moeder, het lijkt me leuk daar een traditie van te maken.
Oud 14-01-2014, 19:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het lijkt mij wel lachen om mensen die ik al een tijdje niet gesproken heb een geboortekaartje te sturen. Gewoon zodat ze zich de tering schrikken.
Oud 14-01-2014, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt mij wel lachen om mensen die ik al een tijdje niet gesproken heb een geboortekaartje te sturen. Gewoon zodat ze zich de tering schrikken.
Oud 14-01-2014, 19:05
Verwijderd
Ik zou ook geen geboortekaartjes sturen. Kaartjes schmaartjes. Alsof het iemand wat aangaat wat er allemaal uit je kut valt.
Oud 14-01-2014, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder shockeerde haar ouders ook met mijn geboortekaartje (en dat is mild uitgedrukt), en ook al is onze relatie beter dan die tussen haar en haar moeder, het lijkt me leuk daar een traditie van te maken.
Leuk En elke generatie wordt het heftiger
Oud 14-01-2014, 19:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Was Kutschurft niet een sideprojectje van Mennuz? Klinkt erg bekend allemaal. Vooral de titels van hun twee laatste albums, beide ongetwijfeld kaskrakertjes: 'Over smaak valt niet te fisten' en 'Zolang de voorhuid strekt'.
Nope, Kutschurft is/was zowaar een echte band uit (de regio) Utrecht. Ze hadden 'recentelijk' een afscheidsshow geloof ik maar dat zou ik na moeten zoeken. Maar de titels waren altijd wel creatief ja. Een bloemlezing:

Elke Nacht Schijt Ik In De Oude Gracht - natuurlijk een ode aan Utrecht, met o.a. deze hartverscheurende, nostalgische passage:
Citaat:
Neem me mee naar Utrecht stad
Want de schijt spuit uit mijn oren en mijn broek is nat

Oh, alsjeblieft breng me terug

Neem me mee naar Oude gracht
Want de schijt knalt in het rond op volle kracht
Metal Is Een Mannensport - een scherp commentaar op de opkomst van bands zoals Within Temptation:
Citaat:
He soepjurk, nokken dat gekweel
Jij weet best,
Da's geen metal wat jij speelt
Namaak elfje, kappen met dat gebler
Jullie rotzooi gaat tever!
Vergeet ook niet de festivalklassieker over de vergane glorie van Dynamo Open Air, Bruut Anaal Genomen In Een Overvolle Dixie, of het relaas over de huidige staat van ouderenzorg, Maak Me Gek Met Je Doorligplek.
Oud 14-01-2014, 19:40
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Zou je dan draagmoeder willen zijn?
Misschien. Het is wel een hele onderneming.
Citaat:

Citaat:
Ik zou ook geen geboortekaartjes sturen. Kaartjes schmaartjes. Alsof het iemand wat aangaat wat er allemaal uit je kut valt.
Oud 14-01-2014, 19:40
Verwijderd
Ik heb net vier bonbonnetjes achter elkaar gegeten Ze waren zo lekker En nu zijn ze op. En heb ik nog schandalig veel andere jubileum- en bedankt-voor-de-lessen-chocola in de kast liggen
Oud 14-01-2014, 19:42
Verwijderd
Daan is een gekke rastafari. Ik heb net een cluster van acht dreadlockjes uit haar vacht geknipt. Ze wordt oud en is niet meer lenig genoeg om zich net boven haar staartje te wassen, dus als ze verhaart krijgt ze daar dreadlocks.

Laatst gewijzigd op 14-01-2014 om 19:53.
Oud 14-01-2014, 19:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb net vier bonbonnetjes achter elkaar gegeten
Livin' on the edge!
Oud 14-01-2014, 20:00
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb vandaag makreel én avocado gegeten. Wat zal ik toch een omega 3 vetzuren overschot krijgen! ... Of zo.
Oud 14-01-2014, 20:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder en ik zijn de hele dag in de Ikea geweest
Oud 14-01-2014, 20:20
Verwijderd
Ik heb vandaag rundvlees en noten en donkergroene bladgroenten gegeten, kom maar op met die ijzer

Morgen bloed doneren, dan geef ik alles weer weg. Het is eigenlijk een wonder dat mijn Hb elke keer zo hoog is als je bekijkt hoe weinig ijzerrijke dingen ik eet.
Oud 14-01-2014, 20:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat zijn jullie allemaal gezond jongeh.

Ik drink nu een uberbak cappuccino met cacao, omdat ik nog steeds honger heb, maar ik vond het te aso om de andere helft van de Spaanse tortilla ook nog op te eten.
Oud 14-01-2014, 20:27
Verwijderd
Ik heb ook geluncht met een stroopwafel en daarna witbrood met roomboter en hagelslag gesnackt, dus dat compenseert het!
Oud 14-01-2014, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Nope, Kutschurft is/was zowaar een echte band uit (de regio) Utrecht. Ze hadden 'recentelijk' een afscheidsshow geloof ik maar dat zou ik na moeten zoeken. Maar de titels waren altijd wel creatief ja. Een bloemlezing:

Elke Nacht Schijt Ik In De Oude Gracht - natuurlijk een ode aan Utrecht, met o.a. deze hartverscheurende, nostalgische passage:
Metal Is Een Mannensport - een scherp commentaar op de opkomst van bands zoals Within Temptation:
Vergeet ook niet de festivalklassieker over de vergane glorie van Dynamo Open Air, Bruut Anaal Genomen In Een Overvolle Dixie, of het relaas over de huidige staat van ouderenzorg, Maak Me Gek Met Je Doorligplek.
geweldig
Oud 14-01-2014, 21:11
Verwijderd
Mijn huis is ge-eid. Derde keer nu in twee jaar. Buurvrouw heeft enkele verdachte pre-tieners gezien rond vijf uur, maar weet niet waar die wonen. Waarschijnlijk kiezen ze ons huis omdat je dan snel weg kunt fietsen over de busbaan, want wij doen verder niets geks. Maar misschien moeten we de wijkagent toch eens mailen. We hebben van de eerste keer een heel lelijke vlek op de gevel
Oud 14-01-2014, 21:21
Verwijderd
Citaat:
verhaal over kutschurft
Ze zijn weer bij elkaar
Oud 14-01-2014, 22:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ze zijn weer bij elkaar
ohja, dat was het ik dacht dat het een afscheidsshow was, hehe.
Oud 14-01-2014, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Alsof er telkens random shit uit je kut valt

Regels voor berichten