Oud 08-03-2014, 22:43
Kongolo
Kongolo is offline
Ik vraag mij wel eens af of het wel helemaal goed gaat. Ik ben 15 jaar en heb nog geen sperma en ook geen mannen stem. Ik loop nog steeds in mijn jongens stem.

Is dat normaal? En wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 22:44
Kongolo
Kongolo is offline
Ik weet niet of het hier wel goed staat, maar i.v.m sperma vermoedt ik van wel.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 22:55
marijntje16
marijntje16 is offline
gewoon nog ff wachten tot je 16. gewoon laat in puberteit. Ben je bang gewoon ff naar dokter
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 23:35
bloodyb
bloodyb is offline
Hoort eigenlijk op Lichaam en Gezondheid. Je bent gewoon een beetje aan de late kant.
Oud 09-03-2014, 06:34
Yannickje
Yannickje is offline
Gewoon wat laat in de puberteit denk ik ook. Misschien kan je er even over spreken met een arts als je eens op consultatie gaat.
Oud 09-03-2014, 14:20
Verwijderd
Van wat voor'n origine ben je?
Blank, Indonenisch, et cetera?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 14:20
Pluis
Pluis is offline
dit topic hoort inderdaad op lichaam en gezondheid, dus ik heb het even voor je verplaatst.

Heb je al andere kenmerken van de puberteit? Bijvoorbeeld beharing (gezicht, schaamhaar, okselhaar, borsthaar, arm/beenhaar), groeiende ballen, groeiende penis. Als dat wel (een beetje) gebeurt al, dan zit het wel goed met je ontwikkeling. Als je al die dingen nog niet hebt, dan is het wel goed om eens aan je vader te vragen hoe oud hij was en eventueel naar de huisarts te gaan.
Oud 09-03-2014, 16:57
Kongolo
Kongolo is offline
Bedankt voor de hulp van iedereen. Ik heb al via PM contact met iemand, die er wel veel van weet. Hij heeft wat vragen gesteld, en later wat tips gegeven.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 17:29
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Bedankt voor de hulp van iedereen. Ik heb al via PM contact met iemand, die er wel veel van weet. Hij heeft wat vragen gesteld, en later wat tips gegeven.
infoboy zeker?
Oud 09-03-2014, 18:05
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 21:13
Verwijderd
Citaat:
infoboy zeker?
Jij mag niet meer raden Pluis. Oh of wil je liever dat ik het hier doe? Ik dacht het zijn nogal persoonlijke vragen om een en ander uit te sluiten dus kan misschien beter effe privé bericht sturen..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 11:45
Verwijderd
Tuurlijk infoboy. Dat knaapje grijpt elke kans om over andermans piemel te praten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk infoboy. Dat knaapje grijpt elke kans om over andermans piemel te praten.
Pardon? Wat bedoel je daar precies mee? Het zou je sieren als je deze post weghaalt. Ik vind het vrij ver gaan wat je schrijft..

Ik vind het tof als ik iets voor iemand kan betekenen. Over welk onderwerp dan ook.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je dit?
InfoBoy doet zijn naam eer aan! Over welk onderwerp de vraag ook gaat, hij probeert je te helpen. Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar deze vraag gaat over iemand die vraagtekens heeft bij zijn puberteit. Zou InfoBoy zich hier dan niet mee mogen bemoeien?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 16:22
Mysterieuzen
Mysterieuzen is offline
Ik denk gewoon dat InfoBoy probeert te helpen?!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 16:25
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Jij mag niet meer raden Pluis. Oh of wil je liever dat ik het hier doe? Ik dacht het zijn nogal persoonlijke vragen om een en ander uit te sluiten dus kan misschien beter effe privé bericht sturen..
Liever wel, tenzij het echt niet anders kan. We hebben hier nog wel eens te maken met viezeriken die het niet alleen maar goed bedoelen, en daarom houden we liever zicht op wat er allemaal gebeurt (voor zover mogelijk).
Oud 10-03-2014, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je dit?
InfoBoy doet zijn naam eer aan! Over welk onderwerp de vraag ook gaat, hij probeert je te helpen. Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar deze vraag gaat over iemand die vraagtekens heeft bij zijn puberteit. Zou InfoBoy zich hier dan niet mee mogen bemoeien?
Het was een simpele constatering, maar als jullie het graag als belediging willen zien moet je dat vooral doen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je dit?
Thanks. En graag gedaan.

Citaat:
Jep.

Citaat:
Liever wel, tenzij het echt niet anders kan. We hebben hier nog wel eens te maken met viezeriken die het niet alleen maar goed bedoelen, en daarom houden we liever zicht op wat er allemaal gebeurt (voor zover mogelijk).
Duidelijk. Ja ik waarschuw daar op datingsites ook altijd voor als er nieuwe mensen op komen. Lopen iets teveel mensen rond die zich anders voordoen dan ze zijn. Ik zal het dus in gedachten houden. Groeten!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Het was een simpele constatering, maar als jullie het graag als belediging willen zien moet je dat vooral doen natuurlijk.
Hoe zou ik het anders moeten zien?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 17:05
Verwijderd
Als een constatering.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik niet, dat weet ik heel zeker!!!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 20:13
Pluis
Pluis is offline
Nu hebben we wel genoeg gediscussieerd over de intenties van infoboy. graag ontopic verder.
Oud 10-03-2014, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Nu hebben we wel genoeg gediscussieerd over de intenties van infoboy. graag ontopic verder.
Goed plan. Ben wel blij dat ik kan constateren een aantal mensen mijn bemoeienis waarderen..

OT: Kongolo, hoe gaat het nu? Had je wat aan die tip?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten