Hey,
Het zit zo,
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik een jongen leren kennen, en vond hem eigenlijk meteen al leuk. Lief, knap slim, alles. Nu zijn we eigenlijk halve vrienden van elkaar, hij weet dat ik hem leuk vind.. maar niemand weet wie hij leuk vindt. Vandaag hadden we afgesproken om met 3 meiden, die jongen en een vriend en ik, na de lessen nog op school te blijven en wat leuks doen. (wij hebben altijd een lokaal tot onze beschikking omdat we bij leerlingen raad zitten, daar hadden we dus afgesproken. Allemaal leuk en gezellig geweest, daarna met z'n 3e een stuk naar huis gefietst maar toen mijn vriendin en ik nog stukje verder moesten en hij er niet meer was, had ik het gevoel dat ik alles had verkloot, omdat er al twee maanden een rare spanning tussen mij en die jongen is.. Ik vind het lichtelijk waardeloos dat er zoveel onduidelijkheid is.. ik zou zo graag willen weten waar ik aan toe ben, of hij mij ook leuk vind, of hij gewoon vrienden wilt blijven(waar ik ook blij mee zou kunnen zij). Maar ik ben bang dat als ik stappen ga zetten, dat dat ook de vriendschap zou kunnen verbreken.
Ik hoop dat jullie tips hebben over hoe ik nu verder moet gaan, ofzo?
xx Losa
|