Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vooral dat rokje vind ik echt supergaaf.
|
Enkellange zwarte legging met drukknopen aan de onderkant
Veterschoenen met hoge hak Dit jurkje, maar dan bezaaid met witte stipjes Zwarte sokken met rode streepjes
|
Afgelopen dagen maar eens mijn haartjes met een haarmasker van olijfolie gedaan. Mijn haar komt nu tot over mijn borsten.
Voor het wandelen gaan deze kleren eens aangedaan. Blauw spijkerstof jurkje H&M Zwarte ceintuur: zelfmaak Grijze suede legging H&M Lowa Bergschoenen ![]()
|
Lichtblauwe spijkerbroek, wit hemdje met spaghettibandjes, wit t-shirtje met korte mouwen, donkerblauwe hoodie met de tekst 'life doesn't have to be perfect to ben wonderful' <3 en een limegroene sjaal met stippeltjes.
|
Ben net terug van de avond wandeling en thuis komend in de lift naar mijn woning deze selfie gemaakt.
![]() Tijdens het lopen op de straat voordat ik het bos inkwam werd ik vanuit een rijdende auto door twee jongeren twee keer gefotografeerd met een mobiele telefoon. Als ze zo graag foto's van mij willen zien kunnen ze beter dit topic in de gaten houden.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat voor outfit heb jij vandaag aan? #2 bloodyb | 17 | 08-06-2019 19:37 | |
Onzin |
Weten jullie de Onzin Shopping Queens nog? ßuerp | 71 | 04-12-2015 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 |