Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
voor een project moeten we een bepaald onderwerp van den haag onderzoeken (spuiforum). Ik hoorde dat andere groepjes geen interview met de PVV konden krijgen. Ik heb die gekkies nu ook een mail gestuurd en gezegd dat ik iets anders studeer dan mijn linkse hobby opleiding CMV en dat ik zelf PVV stem
![]() ![]() Wil gewoon m'n zin krijgen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Nog drie examens. *zucht*
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Is je scriptie al helemaal af nu? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat vind ik een goede vraag, deadlock! Ik denk dat ik met anticonceptie, accessoires, kapotte kleding, boetes en gebroken meubilair zeker wel een paar duizend euro aan financiële schade aantik. Zo zie je maar weer, seks is fiscaal onverantwoord. Was er maar iemand die mij bijtijds had gewaarschuwd.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tot voor kort mochten sekswerkers geen condooms e.d. aftrekken. Heel krom, want ondernemers met ander werk hebben natuurlijk wél allemaal gunstige regelingen rondom onkosten. *grapje negeer* *serieus antwoord geef* *voor het eerst sinds mijn zeventiende levensjaar weer sterretjes gebruik*
Maar als Pips boekhouder gelijk heeft hebben ze dat onlangs aangepast. |
![]() |
|
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|