Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.tweakers.net www.tomshardware.com www.viahardware.com www.anandtech.com
jezus.. ga lekker reviews lezen.. |
![]() |
|
Je vergeet www.sharkyextreme.com
![]()
|
draaien die dingen een beetje goed dan? ik ken mensen die een 1,0 gig hebben, en die kunnen dus letterlijk de verwarming uitzetten tijdens het pc'en.
verder allemaal verhalen (in pc-blaadjes) dat ze nog onstabieler zijn dan windhoo$ en gewoon k*t draaien. ik draai nu op 550 mhz, en dat gaat geweldig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hahahahahh, dat heb ik ook gehoord ja.
Een kennis van ons had een 1.3 ghz systeem gekocht, maar de temp. steeg al snel naar 70 graden (ja, dan moet je wel de verwarming uitzetten, wel handig voor in de winter). ![]() MAar serieus, het primaire probleem is heel simpel - de voeding van de ATX is niet goed (bij die kennis het geval). - Je cooler is niet goed genoeg (betere/sterkere cooler nodig). Meestal als je een coller en een akst koopt moet ie voldoen aan bepaalde dingen: - Kast minstens 300WATT - goeie cooler (bij hoge snelheden beter double fan). Meestal is er dan niet aan de hand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen] nieuwe PC D@mien | 199 | 02-04-2005 19:31 | |
Software & Hardware |
[Mainboard] Welk Mainboard hebben jullie? Rugbuksnuffer | 42 | 10-05-2003 14:15 | |
Software & Hardware |
Argh: Athlon 1.4Ghz + Asus A7V266 + SB128PCI MAS187 | 42 | 19-09-2001 09:08 | |
Software & Hardware |
Videokaart plishing | 18 | 04-08-2001 23:21 |