Oud 16-08-2014, 13:03
Klikding
Klikding is offline
Sommige mensen noemen mij een kneus. Maar ze zijn gewoon zooooo leuk! Ik kijk zo uit naar de release date; 2 september. Zijn hier meer mensen die hem gaan spelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2014, 14:39
Elin3
Elin3 is offline
Ik wil het wel proberen, maar ik ben nog steeds niet helemaal om voor Sims 3. Ik had de hele serie van Sims 2 compleet en kan gewoon niet wennen aan de nieuwere versie. De doorlopende stad is leuk, maar veel gebouwen zijn rabit holes waar je niet eens in kunt en meer van dat soort dingen maken het spel voor mij minder leuk.

Maar ik ben inderdaad benieuwd naar Sims 4!
Oud 16-08-2014, 15:14
Klikding
Klikding is offline
Als je de trailers nog niet gezien hebt....

http://youtu.be/pZmtGfTj-to http://youtu.be/9KSFkcKBBMoThe http://youtu.be/1xZn8XUUat8
Met citaat reageren
Oud 16-08-2014, 19:39
Scirocco
Scirocco is offline
Ik heb die Creëer een Sim demo gespeeld op Origin. Ik merk eigenlijk maar weinig vooruitgang ten opzichte van die uit Sims 3; de graphics zijn een stukje beter en dan heb je die nieuwe UI, die ik zelf redelijk onoverzichtelijk vindt.
Ik mis met name nu dat je niet meer alle vrijheid hebt over kleuren en materialen; eerst kon je van elk kledingstuk en kapsel nog de kleuren zelf bepalen, maar nu niet, alleen een kleine selectie? :\
Oud 25-08-2014, 12:44
Lucd1999
Lucd1999 is offline
Citaat:
Ik wil het wel proberen, maar ik ben nog steeds niet helemaal om voor Sims 3. Ik had de hele serie van Sims 2 compleet en kan gewoon niet wennen aan de nieuwere versie. De doorlopende stad is leuk, maar veel gebouwen zijn rabit holes waar je niet eens in kunt en meer van dat soort dingen maken het spel voor mij minder leuk.

Maar ik ben inderdaad benieuwd naar Sims 4!
In de sims 4 is de open wereld weggehaald. Dus de rabbit holes zijn ook weg.
Maar ik ga het spel echt wel kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2014, 20:41
Klikding
Klikding is offline
Ik heb m besteld! wie nog meer?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 13:48
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik wil hem heeel graag spelen, alleen betaal ik gewoon liever geen 60 euro voor een spel
Ik ga gewoon sneaky wachten tot hij te downloaden is... Ook was ik idd niet zo blij met sims 3, die vond ik zelf lang niet zo leuk als sims 2, wel vaag eigenlijk. De character creation van Sims 4 ziet er wel echt zoo awesome uit!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 16:17
Elin3
Elin3 is offline
In de download zit een bug, EA heeft speciaal voor de niet legale spelers het spel wat aangepast...
Oud 12-09-2014, 18:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In de download zit een bug, EA heeft speciaal voor de niet legale spelers het spel wat aangepast...
Haha, ja, alsof dat er niet uit gesloopt wordt. Sowieso, of de illegale versies niet beter werken dan de legale versies, met alle onzin beveiliging die er op gezet wordt enzo.
Oud 12-09-2014, 19:16
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ja maar daarom wacht ik nog even, totdat die mensen waarvan je kunt downloaden die shit ook gefixet hebben
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 19:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De mensen die dat fixen hebben de game meestal al voor de officiële release date gefixed en geüpload hoor.
Oud 14-09-2014, 17:31
Changshan
Changshan is offline
Wat bij EA dan weer wel vaak zo is, is dat je nog enkele patches moet afwachten voor het spel echt lekker speelt... en in het geval van De Sims natuurlijk ook nog behoorlijk wat uitbreidingen die je waarschijnlijk al eens vrijwel exact hetzelfde hebt gekocht voor de vorige versie. Dus zelfs als je legaal/eerlijk wilt handelen; wacht gewoon even. Zou ik iig zeggen.
Oud 14-09-2014, 20:41
Krume
Krume is offline
Ik zit te wachten op Farcry 4
Met citaat reageren
Oud 15-09-2014, 22:22
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nou ik heb hem gedownload, suuperleukspel, heel uitgebreid! Alleen is die bug inderdaad wel irritant maar na een tijdje raak je er wel aan gewend, ga daarvoor niet 55e betalen
Alleen met de babies is het wel vaag, meteen als de baby net geboren is kan hij meteen opgroeien naar kind, waar datnou op slaat.. behalve dat superleuk!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2014, 06:45
Elin3
Elin3 is offline
Ze hebben de peuters idd uit het spel gehaald. (Vind ik niet zo handig, want ik liet mijn peuters altijd al heel vaak vaardigheden leren.)
Oud 17-09-2014, 19:34
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja idd, dat vindik jammer.. maartis wel handig datje nu eerst een lange tijd jong volwassene bent, en daarna pas volwassene
Daardoor hebje wel genoeg tijd om vaardigheden te leren!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 19:46
Scirocco
Scirocco is offline
Nouja die tijd kon je altijd zelf al bepalen in sims 3. Zelfs het gehele verouderen uitschakelen.
Ik moet nog steeds Sims 4 proberen, maar ik weet het niet. Ik vond die open wereld functie best gaaf, en peuters en zwembaden.. ik bedoel serieus. Straks allemaal DLC uitmelkertjes, zoals de afgelopen 3 games al.
Oud 17-09-2014, 20:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
http://www.escapistmagazine.com/vide...-Sims-4-Review

Oud 17-09-2014, 21:11
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Nouja die tijd kon je altijd zelf al bepalen in sims 3. Zelfs het gehele verouderen uitschakelen.
Ik moet nog steeds Sims 4 proberen, maar ik weet het niet. Ik vond die open wereld functie best gaaf, en peuters en zwembaden.. ik bedoel serieus. Straks allemaal DLC uitmelkertjes, zoals de afgelopen 3 games al.
Nouja ik heb sims 3 niet gespeeld, maar bij sims 4 heb je emoties enzo, zoals embarrased door slechte woohoo of energized door een dutje etc, dat vindik echt supercool. En nee geen open wereld maar alleen de wijk wel, das ook wel leuk!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2014, 10:26
Changshan
Changshan is offline
Haha, was toch wel te verwachten... 'player first', een uitspraak die kennelijk bedoeld was om de doelgroep te laten dénken dat er meer werk was gestoken in deeltje 4, waar dan misschien net genoeg mensen in trappen om de critici te overstemmen met verkoopcijfers.
Oud 18-09-2014, 16:09
Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Nouja ik heb sims 3 niet gespeeld, maar bij sims 4 heb je emoties enzo, zoals embarrased door slechte woohoo of energized door een dutje etc, dat vindik echt supercool. En nee geen open wereld maar alleen de wijk wel, das ook wel leuk!
Tsja, dan moet je 3 maar eens spelen. Meer features en al. Ik wil ook wel 4 een kans geven, maar eens doen binnenkort. Vooral 't nieuwe bouwen wil ik wel uitproberen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten