Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vond ik wel een interessante. Lage rente tot deflatie? Het lijkt er in de praktijk inderdaad op, maar welk theoretisch raamwerk zou dat moeten verklaren? Lage rente als signaal wat leidt tot laag consumentenvertrouwen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja dat is Blendle, daar moet je waarschijnlijk Blendle voor hebben.
maar een aantal economen, o.a. Noah Smith zijn daar dus een theorie voor aan het ontwikkelen blijkbaar ![]() http://www.bloombergview.com/article...conomic-theory |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alweer goed berekend door Ertur Slapend Rijk BV ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En wat bedoel je met het wettelijke minimum? Het getoetste bedrag?
|
Ik betaal momenteel niks, in principe tot 2019. Eventueel begin ik eerder als het financieel een beetje aan begint te trekken.
Hoe zit dat eigenlijk met die nieuwe terugbetaalregels? Ik mag kiezen, maar ik weet niet zo goed wat nou het meest in mijn voordeel is. Vooralsnog zit ik nog op de oude regels.
|
Ik heb dit laatst berekend en voor mij zijn de oude regels voordeliger. Omslagpunt ligt voor mij op een salaris waar ik de komende jaren niet aan ga komen.
Als je gaat trouwen oid. verandert het wel weer, moet thuis even kijken bij welk gezamenlijk inkomen daar het omslagpunt ligt.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|