Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ook
![]() ![]() Al kost het me 1000 euro.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is er familie oid die zou weten wie de huisarts is? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Hey, ik weet het niet hoor, maar sinds hij gisteren terug is, is hij niet helemaal zichzelf. Hij slaapt veel, meer dan normaal zelfs, hij is een beetje meh, zijn zus doet natuurlijk ook nog steeds lelijk tegen hem (al liggen ze nu samen in de vensterbank te slapen, dus ik snap het ook niet helemaal meer) en hij heeft nauwelijks gegeten, omdat Zwart nog af en toe naar hem blaast, zeker bij de etensbak. Hij kwam vannacht toen ik ging slapen heel even met me kroelen en kwam wel bij me slapen, maar hij heeft de hele dag nog niet met me geknuffeld en wil ook niet geaaid worden, dat is niks voor hem. Is hij gewoon nog beledigd en/of gaar of is het verstandig dat ik even de dierenarts bel?
|
Ja, Zwart was ook wel een beetje raar toen zij terug kwam, maar die was de volgende dag weer helemaal oke. Rood negeerde haar ook niet zoals zij nu doet bij hem, maar goed, ik weet niet of dat uitmaakt. Zie wel dat hij het rot vindt dat ze hem niet aankijkt, echt zielig
![]() En wat voor voer of wat voor medicatie? Voer is gewoon brokken van de Lidl (hoera voor katten die alles eten) en medicatie is tegen epilepsie. Maar dat is allebei al tijden zo, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
|
Ik heb toch gebeld, want ik ben een overbezorgde moeder
![]()
|
Rood kwam met me knuffelen! Zwart heeft hem nog wel een tik gegeven, maar die kreeg ze van mij terug (hij is veel te lief/stupid om wat terug te doen) en toen gingen ze weer met elkaar spelen. Mafkezen. Maar ik ben blij dat hij wat meer zichzelf is
![]() En ik kijk Harry Potter en daar word ik ook gelukkig van ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() En ik ook ![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik deed een poging tot naar buiten gaan, maar werd al gauw aangesproken door een man die het nodig vond om 15 minuten te praten over dat Nederland minder goed is dan Cuba, omdat mensen hier racistisch zijn en kinderen zien als een last, en dat ik egoistisch ben omdat ik geen kinderen wil, want God wil dat we ons voortplanten blablabla...
Om mezelf te ont-chagrijnen ben ik daarna dingen gaan kopen en toen kwam ik een ex-collega tegen die me niet herkende, terwijl ik er al 10 jaar hetzelfde uitzie en hij ineens is veranderd in een bebaarde hipster-hobo. Ugh, buiten...
|
Ik ben ook buiten geweest en ik heb gelijk 3 medewerkers van me gezien en redelijk succesvol ontlopen. Niet omdat ze vervelend zijn hoor, maar ik heb niet voor niks vakantie
![]() En toen was ik het centrumpje hier doorgelopen en gelijk ook weer helemaal klaar met buiten en mensen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|