Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2015, 00:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet slapen, want ik moet morgenochtend met Rood naar de dierenarts om zijn ballen eraf te chompen, maar ik ben nog helemaal niet moe
Oud 04-05-2015, 06:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nú ben ik moe
Oud 04-05-2015, 09:50
Miekje*
Miekje* is offline
Ahwww.
Oud 04-05-2015, 12:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij is in de veilige handen van R.
Oud 04-05-2015, 12:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het duurt goddomme wel fucking lang, dus ik twijfel ernstig over haar veilige handen nu
Oud 04-05-2015, 13:07
Miekje*
Miekje* is offline
Het zal vast wel goedkomen, Phoebe! Als ze een groot operatieprogrogramma hebben, bewaren ze castratie katers sowieso voor het laatst. En als er spoed tussendoor komt al helemaal. Dus het hoeft helemaal niets te zeggen dat ze laat zijn!
Oud 04-05-2015, 13:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze hebben mijne als laatste gedaan om aanvallen in de gaten te houden en natuurlijk het liefst te voorkomen ik ga hem om half 4 ophalen.
Oud 04-05-2015, 13:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Echt heel fijn dat je me deze dierenarts hebt aangeraden Miek, ik ben zó blij met alle mensen die daar werken
Oud 04-05-2015, 13:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Echt heel fijn dat je me deze dierenarts hebt aangeraden Miek, ik ben zó blij met alle mensen die daar werken
Graag gedaan! Ik ben nog steeds blij dat je zo tevreden bent met mijn advies van toendertijd!
Oud 04-05-2015, 14:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ook Maar ik heb echt honderden keren gebeld met de aanvallen van Rood (nu niet meer, ik weet wat normaal is en wat ik moet doen als het abnormaal is), ze hebben met z'n drieën bloed staan afnemen toen hij nog een klein hummeltje was, na de castratie van Zwart natuurlijk enig contact gehad, hoopvol onder hun begeleiding geëxperimenteerd met de medicatie van Rood en nu zijn castratie waar ze zó goed op hem letten..
Al kost het me 1000 euro.
Oud 04-05-2015, 20:57
Verwijderd
Little Phoebe spoor je DK-minions eens aan om iets actiever te zijn. Ffs.
Oud 04-05-2015, 21:07
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Little Phoebe spoor je DK-minions eens aan om iets actiever te zijn. Ffs.
Heb jij geen eigen minions?
Oud 04-05-2015, 23:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zal ik doen.
Oud 05-05-2015, 10:00
Verwijderd
Is er hier iemand met verstand van geestelijke gezondheidszorg ed? Ik maak me heel erg zorgen om een kennis van me en heb geen idee waar ik moet aankloppen. Hij lijkt ook niemand die dicht bij hem staat en op hem let en het gaat heel snel bergaf. Wat moet ik doen?
Oud 05-05-2015, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Zal ik doen.
Citaat:
Heb jij geen eigen minions?
Blijkbaar wel
Oud 05-05-2015, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Is er hier iemand met verstand van geestelijke gezondheidszorg ed? Ik maak me heel erg zorgen om een kennis van me en heb geen idee waar ik moet aankloppen. Hij lijkt ook niemand die dicht bij hem staat en op hem let en het gaat heel snel bergaf. Wat moet ik doen?
ik zou zeggen stichting korrelatie!
Oud 05-05-2015, 10:42
Verwijderd
de eerste keer dat ik die club niet op een sarcastische manier aanraad
Oud 05-05-2015, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Zelf aankloppen bij een GGZ heeft weinig nut, aangezien daar altijd een verwijzing voor nodig is. Je kunt eventueel contact opnemen met de huisarts en je zorgen bespreken?
Oud 05-05-2015, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Huisarts van de kennis bellen, die kan dan proberen langs te gaan en naar GGZ verwijzen of eventueel crisisdienst inschakelen. Kennis kan dan wel ooit om inzage dossier vragen en jouw naam zien staan.
Is er familie oid die zou weten wie de huisarts is?
Oud 05-05-2015, 14:28
ßuerp
ßuerp is offline
M'n vriend is echt verslaafd aan Dusty inmiddels, is er nu ook mee bezig.
Oud 05-05-2015, 14:29
ßuerp
ßuerp is offline
Ik heb er laatst de barbecue mee schoongemaakt trouwens, die een jaar buiten stond. Alle troep mee verwijderd.
Oud 05-05-2015, 14:36
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ohhh met dat opgerot naar je eigen land enzo. Ja terecht.
Nou, wel veel ergere dingen dan dat.

Citaat:
Welke dierenarts? En hoe zit t nu dan met de aanvallen? Wat was de diagnose?
Oud 05-05-2015, 15:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
M'n vriend is echt verslaafd aan Dusty inmiddels, is er nu ook mee bezig.
Dasty en mijn meisje ook!
Citaat:
Ik heb er laatst de barbecue mee schoongemaakt trouwens, die een jaar buiten stond. Alle troep mee verwijderd.
Hahaha ik ook! Al was het de frituurpan en eerlijk gezegd mijn lief die hem schoonmaakte, maar fuck het! Wel met Dasty
Citaat:
Nou, wel veel ergere dingen dan dat.

Welke dierenarts? En hoe zit t nu dan met de aanvallen? Wat was de diagnose?
Eentje hier in Delft! Aanvallen zijn nu weg, laatste was ongeveer 3 weken geleden, want toen hadden we zijn medicatie verminderd. Nu zit hij op een kwartje per dag (1/8 's ochtends en 1/8 's avonds) en dat lijkt voldoende tot nu toe geen officiële diagnose, want dan zou er een catscan enzo aan te pas moeten komen. Maar alle andere opties zijn geëlimineerd, dus we gaan er gewoon van uit dat het epilepsie is en hopen dat hij er nog overheen groeit
Oud 05-05-2015, 15:21
ßuerp
ßuerp is offline
Ah.
Oud 05-05-2015, 16:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey, ik weet het niet hoor, maar sinds hij gisteren terug is, is hij niet helemaal zichzelf. Hij slaapt veel, meer dan normaal zelfs, hij is een beetje meh, zijn zus doet natuurlijk ook nog steeds lelijk tegen hem (al liggen ze nu samen in de vensterbank te slapen, dus ik snap het ook niet helemaal meer) en hij heeft nauwelijks gegeten, omdat Zwart nog af en toe naar hem blaast, zeker bij de etensbak. Hij kwam vannacht toen ik ging slapen heel even met me kroelen en kwam wel bij me slapen, maar hij heeft de hele dag nog niet met me geknuffeld en wil ook niet geaaid worden, dat is niks voor hem. Is hij gewoon nog beledigd en/of gaar of is het verstandig dat ik even de dierenarts bel?
Oud 05-05-2015, 17:14
Verwijderd
Onze poes was ook zo na de sterilisatie. Het ging vanzelf over. Wel op letten dat-ie genoeg eet/drinkt.

Wat voor spul krijgt hij precies?
Oud 05-05-2015, 17:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, Zwart was ook wel een beetje raar toen zij terug kwam, maar die was de volgende dag weer helemaal oke. Rood negeerde haar ook niet zoals zij nu doet bij hem, maar goed, ik weet niet of dat uitmaakt. Zie wel dat hij het rot vindt dat ze hem niet aankijkt, echt zielig het lijkt wel of zij een crazy-pil heeft gehad.

En wat voor voer of wat voor medicatie? Voer is gewoon brokken van de Lidl (hoera voor katten die alles eten) en medicatie is tegen epilepsie. Maar dat is allebei al tijden zo, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Oud 05-05-2015, 17:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb toch gebeld, want ik ben een overbezorgde moeder maar ik moet het nog even aankijken en als ze morgen allebei nog niet normaal doen, moet ik even langskomen met Rood en/of eventueel een feromonendingetje ophangen. Ben blij dat ik toch even gebeld heb, nu ben ik iets geruster.
Oud 05-05-2015, 21:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rood kwam met me knuffelen! Zwart heeft hem nog wel een tik gegeven, maar die kreeg ze van mij terug (hij is veel te lief/stupid om wat terug te doen) en toen gingen ze weer met elkaar spelen. Mafkezen. Maar ik ben blij dat hij wat meer zichzelf is

En ik kijk Harry Potter en daar word ik ook gelukkig van
Oud 05-05-2015, 22:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik denk dat als iemand mijn ballen eraf zou chompen ik wel langer dan een dagje een beetje raar zou doen, dus op zich snap ik die poezebeesten wel.
Oud 05-05-2015, 22:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
True hoewel zij na een dag alweer aan het springen en het knuffelen was. Maar het gaat al beter en daar word ik blij van
Oud 05-05-2015, 23:36
Holland Oates
Holland Oates is offline
Zij?
Anyway, blij dat de kitteh weer blij doet.
Oud 05-05-2015, 23:46
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik denk dat als iemand mijn ballen eraf zou chompen ik wel langer dan een dagje een beetje raar zou doen, dus op zich snap ik die poezebeesten wel.
Dit idd. Als je dat mij zou flikken zou ik een paar weken lang dagelijks onder je dekbed schijten en pissen!
Oud 06-05-2015, 00:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zou alles kapot maken wat je lief is.
Oud 06-05-2015, 01:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zij?
Anyway, blij dat de kitteh weer blij doet.
Ja, zij was eerst vanwege de aanvallen moest ik met hem wachten tot hij wat groter was en de aanvallen onder controle.

En ik ook
Citaat:
Dit idd. Als je dat mij zou flikken zou ik een paar weken lang dagelijks onder je dekbed schijten en pissen!
Ik denk ook niet dat jij je zus zou berijden
Oud 06-05-2015, 02:26
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, zij was eerst vanwege de aanvallen moest ik met hem wachten tot hij wat groter was en de aanvallen onder controle.
Ik bedoelde meer dat ballen afchompen bij een zij me een beetje overbodig lijkt.

Citaat:
Ik denk ook niet dat jij je zus zou berijden
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.
Oud 06-05-2015, 11:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik bedoelde meer dat ballen afchompen bij een zij me een beetje overbodig lijkt.

Daar zou ik niet al te zeker van zijn.
Over het algemeen wel ja

Oud 06-05-2015, 15:10
Verwijderd
Wat doen jullie stom jongons, LP is een zij en heeft meer ballen dan jullie allemaal bij elkaar.
Oud 06-05-2015, 16:20
Holland Oates
Holland Oates is offline
LP heeft de ballen van al haar vijanden op sterk water tentoongesteld in haar huiskamer.
Oud 06-05-2015, 17:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 06-05-2015, 17:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Funny cuz it's true.
Oud 07-05-2015, 06:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat doen jullie stom jongons, LP is een zij en heeft meer ballen dan jullie allemaal bij elkaar.
Oud 07-05-2015, 11:47
Dekaloog
Dekaloog is offline
Oud 07-05-2015, 15:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Net even buiten gezeten met de katjes, het is best oke weer ik heb zo'n magnetenhorgordijn hangen en Zwart neemt echt een keiharde aanloop als ze er doorheen gaat springen
Oud 07-05-2015, 17:17
Verwijderd
Het is hier heel comfortabel buiten, net lekker in de zon patat gegeten <3
Oud 07-05-2015, 17:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik deed een poging tot naar buiten gaan, maar werd al gauw aangesproken door een man die het nodig vond om 15 minuten te praten over dat Nederland minder goed is dan Cuba, omdat mensen hier racistisch zijn en kinderen zien als een last, en dat ik egoistisch ben omdat ik geen kinderen wil, want God wil dat we ons voortplanten blablabla...
Om mezelf te ont-chagrijnen ben ik daarna dingen gaan kopen en toen kwam ik een ex-collega tegen die me niet herkende, terwijl ik er al 10 jaar hetzelfde uitzie en hij ineens is veranderd in een bebaarde hipster-hobo.
Ugh, buiten...
Oud 07-05-2015, 18:22
Verwijderd
Heb je al gemasturbeerd vandaag, Holland Oates?
Oud 07-05-2015, 18:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben ook buiten geweest en ik heb gelijk 3 medewerkers van me gezien en redelijk succesvol ontlopen. Niet omdat ze vervelend zijn hoor, maar ik heb niet voor niks vakantie
En toen was ik het centrumpje hier doorgelopen en gelijk ook weer helemaal klaar met buiten en mensen.
Oud 07-05-2015, 19:13
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heb je al gemasturbeerd vandaag, Holland Oates?
Maar natuurlijk.
Oud 07-05-2015, 22:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
The neverending story is op tv Ik ben hem aan het kijken én aan het opnemen.

Want ik kan hem nog niet meepraten en ik heb hem ook niet op DVD én op mijn harde schijf

Regels voor berichten