Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom. Ik mag toch wel vinden dat het geven van een mo met simpele lesstofvragen juist niet handig is. Want het is moeilijker te beoordelen dan een klein so'tje en je kan maar een leerling tegelijk toetsen. Als het een mo met inzichtvragen was geweest dan ws dat mss anders geweest. En op mijn schoolsite kan je niet echt ergens inloggen, behalve bij je mail en je cijfers, klassenlijst en rooster.
![]() |
![]() |
|
Voor een van mijn vakken is onduidelijk welke literatuur er precies is. Als in; ze hebben de verplichte literatuur nog bijgesteld toen het vak begonnen was, toen gezegd "oh, jullie hebben verkeerde boeken" en toen besloten dat er ook twee tentamens komen. Maar ik ben nu echt zo verward wat ik precies moet leren en wat niet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Wat wel indruk zal maken, is als zoveel mogelijk mensen na het tentamen formeel beroep instellen tegen het cijfer dat ze hebben gekregen. Tenminste, als er redelijke argumenten zijn zoals "hier werd naar gevraagd, maar het was helemaal niet duidelijk dat we dat moesten leren". Dat je dan een hoger cijfer krijgt of een extra herkansing of iets dergelijks is niet zeker, maar waarschijnlijk krijgen de docenten wel door dat ze iets moeten veranderen als ze worden opgeroepen te verschijnen op hoorzittingen etc. (het is wel zeker dat dat zal gebeuren namelijk)
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
We hadden ALV en ik vind het
![]() Oké, oké, de praeses zat ziek thuis, maar de plannen waren ook weinig vooruitstrevend of daadkrachtig.
Laatst gewijzigd op 02-06-2015 om 23:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|