Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2015, 20:56
-Marleen
-Marleen is offline
Een so trouwens ook niet.
Advertentie
Oud 02-06-2015, 21:00
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat is er raar aan?
Onverwachte toetsen (mondeling of schriftelijk) die meetellen voor het examencijfer, zoals in dit geval, kom ik niet veel tegen. Levert ook gedoe op, bijv. dat je als docent tenminste iedereen elk jaar net zoveel onverwachte mondelingen moet geven, en het antwoord op de vraag hoe je zoiets volgens de regels kunt herkansen is ook niet zo eenduidig.

MAAR VERDER MOET MARLEEN HAAR MUIL HOUDEN.
Oud 02-06-2015, 21:03
Axel11
Axel11 is offline
OK, EVEN POSITIEF GEFORMULEERD: maak bezwaar tegen je cijfer als je wil, de juiste procedure kun je vast wel vinden (na inloggen) op de website van je school
Oud 02-06-2015, 21:11
-Marleen
-Marleen is offline
Waarom. Ik mag toch wel vinden dat het geven van een mo met simpele lesstofvragen juist niet handig is. Want het is moeilijker te beoordelen dan een klein so'tje en je kan maar een leerling tegelijk toetsen. Als het een mo met inzichtvragen was geweest dan ws dat mss anders geweest. En op mijn schoolsite kan je niet echt ergens inloggen, behalve bij je mail en je cijfers, klassenlijst en rooster.
Oud 02-06-2015, 21:13
Axel11
Axel11 is offline
Examenreglement, leerlingenstatuut, procedure cijfergeving, zoiets moet je vinden als je het wil weten
Oud 02-06-2015, 21:15
Axel11
Axel11 is offline
Een veel voorkomende bepaling is bijv. dat mondelinge toetsen die meetellen voor het (school)examen door minimaal 2 docenten samen worden afgenomen dan wel dat de toets moet worden opgenomen.
Oud 02-06-2015, 21:20
-Marleen
-Marleen is offline
Ik ga er geen bezwaar tegen maken
Oud 02-06-2015, 21:21
Axel11
Axel11 is offline
Dat dacht ik al Niet meer zeuren nu dan!
Oud 02-06-2015, 21:21
Knitten.
Knitten. is offline
Voor een van mijn vakken is onduidelijk welke literatuur er precies is. Als in; ze hebben de verplichte literatuur nog bijgesteld toen het vak begonnen was, toen gezegd "oh, jullie hebben verkeerde boeken" en toen besloten dat er ook twee tentamens komen. Maar ik ben nu echt zo verward wat ik precies moet leren en wat niet en welk tentamen ik nu eigenlijk moet maken. En vooral omdat ze ook verschillende hoeveelheden leerstof hebben opgegeven voor die tentamens. Kan je daar eigenlijk bezwaar tegen maken Axel? Dat je vak gewoon echt vertyft georganiseerd is?
Oud 02-06-2015, 21:23
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Dat dacht ik al Niet meer zeuren nu dan!
Ik vind het alleen zo jammer
Dan maar proberen die 10 te halen
Oud 02-06-2015, 21:29
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Voor een van mijn vakken is onduidelijk welke literatuur er precies is. Als in; ze hebben de verplichte literatuur nog bijgesteld toen het vak begonnen was, toen gezegd "oh, jullie hebben verkeerde boeken" en toen besloten dat er ook twee tentamens komen. Maar ik ben nu echt zo verward wat ik precies moet leren en wat niet en welk tentamen ik nu eigenlijk moet maken. En vooral omdat ze ook verschillende hoeveelheden leerstof hebben opgegeven voor die tentamens. Kan je daar eigenlijk bezwaar tegen maken Axel? Dat je vak gewoon echt vertyft georganiseerd is?
Dat kan in principe wel, maar het is allemaal wel wat moeilijker in het hoger onderwijs. Wat zou je ermee willen bereiken: voor jouw tentamen(s) gaat het waarschijnlijk niet meer helpen (alleen al omdat zo'n procedure te lang duurt), misschien wel voor de/een herkansing waarbij dan wel duidelijk wordt gemaakt wat je precies moet leren. Maar ja, wil je wel meedoen aan de herkansing.
Oud 02-06-2015, 21:40
Axel11
Axel11 is offline
(Even los ervan dat je natuurlijk altijd de docenten/vakcoördinator informeel kunt lastigvallen via e-mail en mondeling voor/na de colleges, maar ik krijg het idee dat dat niet helpt ;p)
Oud 02-06-2015, 21:41
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Hallo
Oud 02-06-2015, 21:41
Verwijderd
Hey dikke stinksok. Het is dinsdag en er was een programma met tieners, alcohol, vakanties en ouders op TV. Ik moest aan je denken. Groetjes.
Oud 02-06-2015, 21:43
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
goeie ouwe tijd
Oud 02-06-2015, 21:50
Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Dat kan in principe wel, maar het is allemaal wel wat moeilijker in het hoger onderwijs. Wat zou je ermee willen bereiken: voor jouw tentamen(s) gaat het waarschijnlijk niet meer helpen (alleen al omdat zo'n procedure te lang duurt), misschien wel voor de/een herkansing waarbij dan wel duidelijk wordt gemaakt wat je precies moet leren. Maar ja, wil je wel meedoen aan de herkansing.
Citaat:
(Even los ervan dat je natuurlijk altijd de docenten/vakcoördinator informeel kunt lastigvallen via e-mail en mondeling voor/na de colleges, maar ik krijg het idee dat dat niet helpt ;p)
Ja nee, inderdaad. Er is al twintig keer gemaild, en elke keer krijg je verdorie een ánder antwoord. Is gewoon verschrikkelijk irritant en op zich ook gewoon gemeld bij onze onderwijscommissie enzo, maar het helpt niet .
Oud 02-06-2015, 21:54
Axel11
Axel11 is offline
Wat wel indruk zal maken, is als zoveel mogelijk mensen na het tentamen formeel beroep instellen tegen het cijfer dat ze hebben gekregen. Tenminste, als er redelijke argumenten zijn zoals "hier werd naar gevraagd, maar het was helemaal niet duidelijk dat we dat moesten leren". Dat je dan een hoger cijfer krijgt of een extra herkansing of iets dergelijks is niet zeker, maar waarschijnlijk krijgen de docenten wel door dat ze iets moeten veranderen als ze worden opgeroepen te verschijnen op hoorzittingen etc. (het is wel zeker dat dat zal gebeuren namelijk)
Oud 02-06-2015, 21:56
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Onverwachte toetsen (mondeling of schriftelijk) die meetellen voor het examencijfer, zoals in dit geval, kom ik niet veel tegen. Levert ook gedoe op, bijv. dat je als docent tenminste iedereen elk jaar net zoveel onverwachte mondelingen moet geven, en het antwoord op de vraag hoe je zoiets volgens de regels kunt herkansen is ook niet zo eenduidig.

MAAR VERDER MOET MARLEEN HAAR MUIL HOUDEN.
Oh wist niet eens dat toetsen konden meetellen voor een examen.
Oud 02-06-2015, 21:56
Axel11
Axel11 is offline
En het is relatief eenvoudig: gewoon een brief(je) schrijven naar het College van Beroep voor de Examens (CBE) van je universiteit.
Oud 02-06-2015, 22:05
Macrador
Macrador is offline
Hebben jullie ook iets van reserveer uw gratis windows upgrade?
Oud 02-06-2015, 22:06
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hebben jullie ook iets van reserveer uw gratis windows upgrade?
Ja, alleen het werkt niet lijkt het: krijg een wit scherm te zien als ik erop klik.
Oud 02-06-2015, 22:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Waar verschijnt dat?
Oud 02-06-2015, 22:16
Verwijderd
Stop met zulke lange berichten
Oud 02-06-2015, 22:27
Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
En het is relatief eenvoudig: gewoon een brief(je) schrijven naar het College van Beroep voor de Examens (CBE) van je universiteit.
Goed dat ik het weet
Oud 02-06-2015, 23:07
Verwijderd
Hoi knitten
Oud 02-06-2015, 23:12
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Ik kan niet slapen. Vermaak me!
Oud 02-06-2015, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet slapen. Vermaak me!
Ga een film kijken
Oud 02-06-2015, 23:21
Elin3
Elin3 is offline
We hadden ALV en ik vind het O.T. F.T. bestuur nu al soft

Oké, oké, de praeses zat ziek thuis, maar de plannen waren ook weinig vooruitstrevend of daadkrachtig.

Laatst gewijzigd op 02-06-2015 om 23:41.
Oud 02-06-2015, 23:31
Verwijderd
Schop ze
Oud 02-06-2015, 23:33
Verwijderd
Doordat jij het zei las ik even oudtestamentisch bestuur. Maar dat zou niet soft zijn.
Oud 02-06-2015, 23:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Doordat jij het zei las ik even oudtestamentisch bestuur. Maar dat zou niet soft zijn.
Ik ben dom. Het moet ook F.T. bestuur zijn
Oud 02-06-2015, 23:49
Verwijderd
Ah ik weet alsnog niet waar het voor staat dus ik stel me nog even een toornig bestuur voor
Oud 02-06-2015, 23:57
df
df is offline
FT is futurus tempus oftewel bestuur van aankomend jaar
Oud 02-06-2015, 23:58
df
df is offline
Daarnaast is het FT bestuur per definitie kut en moeten de FT bestuurders bier halen!
Oud 03-06-2015, 03:42
Verwijderd
Kaartje gekocht voor de voorpremiere van Jurassic World. Om 00:00 in Tilburg. Lekker n smaugje doen.
Oud 03-06-2015, 06:44
Knitten.
Knitten. is offline
Ik ben gisteren gewoon aan 12 uur lang studeren gekomen .
Oud 03-06-2015, 06:52
Verwijderd
Knap!
Oud 03-06-2015, 07:31
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Kaartje gekocht voor de voorpremiere van Jurassic World. Om 00:00 in Tilburg. Lekker n smaugje doen.
Smaug heeft een relatie en voelt zich meteen te goed voor ons hier
Oud 03-06-2015, 07:52
Yne
Yne is offline
Citaat:
Ik ben dom. Het moet ook F.T. bestuur zijn
Wat is dat?
Oud 03-06-2015, 07:53
Yne
Yne is offline
Citaat:
FT is futurus tempus oftewel bestuur van aankomend jaar
Oh ik ken alleen KB van kandidaatsbestuur. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he.
Oud 03-06-2015, 08:25
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh ik ken alleen KB van kandidaatsbestuur. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he.
Het was kandidaat bestuur maar inmiddels officieel F.T. bestuur.
Oud 03-06-2015, 09:00
Knitten.
Knitten. is offline
Maar kandidaat bestuur is toch nog niet gekozen en ft bestuur wel?
Oud 03-06-2015, 09:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar kandidaat bestuur is toch nog niet gekozen en ft bestuur wel?
Oud 03-06-2015, 10:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
bestuur mijn reet maar
Oud 03-06-2015, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Smaug heeft een relatie en voelt zich meteen te goed voor ons hier
Bitches man
Oud 03-06-2015, 10:17
Verwijderd
YO
Oud 03-06-2015, 10:17
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi!
Oud 03-06-2015, 10:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben onderweg naar mijn moeder om haar te helpen met het opruimen van de zolder. Dat wordt een middagje gesteun en geklaag. Kreun.
Oud 03-06-2015, 10:19
Knitten.
Knitten. is offline
Yay laatste college achter de rug.
Oud 03-06-2015, 10:21
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben onderweg naar mijn moeder om haar te helpen met het opruimen van de zolder. Dat wordt een middagje gesteun en geklaag. Kreun.
Sterkte Miekje*, troost je met de poezels die je ook kan knuffelen als je thuis bent!

Regels voor berichten