Oud 15-09-2015, 10:45
blaches
blaches is offline
Drugs...we kunnen het niet ontkennen maar het gebeurd steeds meer. Toch ben ik erg benieuwd naar deze forum-leden wat en waarom je iets de leukste, gaafste, coolste drugs vindt.

Wat: Mijn favoriete drugs is by far....mdma-kristallen! Nee geen in pil gedrukte mdma (xtc), poeder of weet ik veel wat. Lekkere zandkristallige mdma (voor het gevoel leuker, natuurlijk zal dit placebo zijn).

Waarom: Ten eerste ik doe het alleen in een huis setting met ongeveer 4 á 6 mensen. We laten de jacuzzi vol lopen, 500 glowsticks door het huis en alle lichten uit. In elke kamer speakers en dan een knuffelgevecht hebben met dekens en kussens...en ik hou ervan om die knuffelgevechten te delen met vrienden en vriendinnen en het gevoel....zo euforisch...de empatie...de geilheid. Ja sorry dit is echt m'n nummer 1

nummer 2 is dan toch wel truffels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2015, 17:14
zoef de haas
zoef de haas is offline
Het euforisch gevoel is ook groter/beter/puurder omdat kristallen veel poeder zijn dan pillen, waarbij aan de mens producten worden toegevoegd om de pil te vormen, plus vaak nog een upper als cafeïne bijvoorbeeld. Het is dus geen placebo. En hoe zandiger je kristallen hoe minder puur ze volgens mij zijn. dus hoe 'kristalliger' hoe beter. Zanderig is geen topkwaliteit.
Oud 17-09-2015, 20:20
blaches
blaches is offline
Zandkristallig bedoelde ik mee, kleur: zand en structuur: kristal.

Als je een halve pil (250 mg mdma) neemt zou dat 125 mg mdma zijn. Als je 125 mg mdma kristallen neemt zou je eigenlijk de zelfde euforie, empathie etc moeten voelen buiten de uppers zoals wat je benoemde cafeïne.
Zelf vind ik toch mdma leuker, het klote ervan is wel het afwegen ervan. De puurste vorm mdma is 84% (zout-bindingen is het overige). Dit moet je jammer genoeg meerekenen met afwegen...dus 125 mg is in de werkelijkheid net iets minder.
Ook is een betrouwbare (goedkope) mg weegschaal moeilijk te vinden maar buiten dat prachtig spul.

Ben benieuwd zoef de haas, wat is you favoriete drug?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 21:51
Epicurus
Epicurus is offline
Mescaline!

Hetzelfde love gevoel als bij xtc/mdma, maar dan met waanzinnig mooie halucinaties. Minder mindfucks dan psylocibine (truffels/paddos) en meer energie dan LSD. Enige minpunt is dat je het op de nuchtere maag moet nemen, anders word je misselijk en kan je flink braken.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 10:25
Verwijderd
Ook op de nuchtere maag heeft het misselijkheid tot gevolg bij veel mensen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten