Oud 06-10-2015, 18:22
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Als het op dezelfde manier gaat als bouwvergunningen, terrasvergunningen, horecavergunningen en overige ondernemersachtige dingen, dan heeft het heel erg vaak wel zin als ik het me goed herinner, Maaike.sann heb jij daar ergens cijfers van of weet je waar die te vinden zijn?
Hoeren worden helaas wel vaker anders behandeld dan andere zelfstandigen.

Verder weet ik ook niets van hoe 't juridisch zit, hoor, ik weet alleen dat er veel mensen zijn die na veel tijd, geld en moeite nog steeds niet zelfstandig mogen werken. Als het zo simpel was als gewoon bij de rechter aanvechten dan was er geen probleem.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
En een cadeautje van m'n baas. Cadeautjes maken alles beter
Is het een cadeautje alsin; VOOR JOU! Of is het HEUH hier is laptop, als je het vier jaar volhoudt mag je het ding houden anders moet je hem inleveren als je weggaat!?
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik moest verplicht HP. Maar goed, het is best goed uitgepakt, en hij werkt ook best redelijk samen met m'n iphone
Oud 06-10-2015, 18:23
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou jah, voor vijf euro is het het echt wel waard
Ik heb niet naar de prijs gevraagd, maar ik denk dat die wel íetsie hoger lag. Winst maken op een iPhone als je hem voor vijf euro verkoopt lijkt me een béétje moeilijk.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Is het een cadeautje alsin; VOOR JOU! Of is het HEUH hier is laptop, als je het vier jaar volhoudt mag je het ding houden anders moet je hem inleveren als je weggaat!?
Dat is een uitstekende vraag. De tijd zal het leren
Verwijderd
Citaat:
Hoeren worden helaas wel vaker anders behandeld dan andere zelfstandigen.

Verder weet ik ook niets van hoe 't juridisch zit, hoor, ik weet alleen dat er veel mensen zijn die na veel tijd, geld en moeite nog steeds niet zelfstandig mogen werken. Als het zo simpel was als gewoon bij de rechter aanvechten dan was er geen probleem.
Coffeeshophouders ook en toch kan je hier nu pinnen bij een aantal van de shops, terwijl ze eerst zelfs geen bankrekening mochten hebben. En de Vijfde Vergunning zoals hij in de krant genoemd wordt, is ook een keer via de rechter geforceerd afgegeven, terwijl de gemeente vier shops wel genoeg vond.
Oud 06-10-2015, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet naar de prijs gevraagd, maar ik denk dat die wel íetsie hoger lag. Winst maken op een iPhone als je hem voor vijf euro verkoopt lijkt me een béétje moeilijk.
Als hij gewoon ergens wees lag te zijn is het een koopje natuurlijk
Oud 06-10-2015, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik moest verplicht HP. Maar goed, het is best goed uitgepakt, en hij werkt ook best redelijk samen met m'n iphone
Op welke manier moeten ze samenwerken dan, dat gaat toch allemaal via de Klaut?
Oud 06-10-2015, 18:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik weet van wie je dat gehoord hebt en betwijfel het daarom.
Terecht, denk ik.
Oud 06-10-2015, 18:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Coffeeshophouders ook en toch kan je hier nu pinnen bij een aantal van de shops, terwijl ze eerst zelfs geen bankrekening mochten hebben. En de Vijfde Vergunning zoals hij in de krant genoemd wordt, is ook een keer via de rechter geforceerd afgegeven, terwijl de gemeente vier shops wel genoeg vond.
Proberen heeft altijd zin.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Op welke manier moeten ze samenwerken dan, dat gaat toch allemaal via de Klaut?
Ja en dat werkt dus prima Ik weet er niks van he, maar ik had verwacht dat bijv. agenda's syncen en shit enorme ellende zou zijn.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als hij gewoon ergens wees lag te zijn is het een koopje natuurlijk
Uh, ik wil niet veel zeggen, maar last time I checked is dat nog steeds verboden.
Oud 06-10-2015, 18:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat is jouw vaste shop in Zwolle, deadlock? Ik kom nu weleens bij die in de buurt van dat glazen beeld.
Oud 06-10-2015, 18:30
Dekaloog
Dekaloog is offline

Mooi beeld
Oud 06-10-2015, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ja en dat werkt dus prima Ik weet er niks van he, maar ik had verwacht dat bijv. agenda's syncen en shit enorme ellende zou zijn.
Hangt van het achterliggende mailpakket af, Apple heeft bijvoorbeeld een behoorlijk buggy implementatie van het protocol wat Microsoft gebruikt bij Exchange/Outlook voor wat betreft synchronisatie en ze nemen niet echt de moeite om het op te lossen, maar als er genoeg servercapaciteit is dan werkt het altijd wel. En rekencapaciteit van servers is zo lachwekkend, een iPad 2 heeft meer rekencapaciteit dan de snelste supercomputer uit de jaren '90.
Oud 06-10-2015, 18:31
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Hangt van het achterliggende mailpakket af, Apple heeft bijvoorbeeld een behoorlijk buggy implementatie van het protocol wat Microsoft gebruikt bij Exchange/Outlook voor wat betreft synchronisatie en ze nemen niet echt de moeite om het op te lossen, maar als er genoeg servercapaciteit is dan werkt het altijd wel. En rekencapaciteit van servers is zo lachwekkend, een iPad 2 heeft meer rekencapaciteit dan de snelste supercomputer uit de jaren '90.
Ik vind dit saai.

Alles werkt. HOERA.
Oud 06-10-2015, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Wat is jouw vaste shop in Zwolle, deadlock? Ik kom nu weleens bij die in de buurt van dat glazen beeld.
Er zitten er twee op ongeveer dezelfde afstand van dat beeld, waarvan er één het makkelijkst bereikbaar is, het Binnenhof. Daar ga ik het vaakst heen omdat ik vaak rond middernacht besluit dat ik nog wil blowen en dan daar een vijfje haal, de Balance is om 23:00 dicht, de Tulp om middernacht en de Sky zit tjokvol zware criminelen.
Oud 06-10-2015, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit saai.

Alles werkt. HOERA.
Hamburgers.
Oud 06-10-2015, 18:32
Verwijderd
Ik zit me voor te stellen hoe je nu zit te giechelen achter je computer.
Oud 06-10-2015, 18:33
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Mooi beeld
Ik wil dat het beeld weggaat. Net zoiets als dat prachtige open plein voor Rotterdam Centraal waar zo'n smerige vieze puist komt. Weg, OPEN RUIMTES!
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik kwam er laatst achter dat je ballen gewoon helemaal naar boven kunt duwen en dat je dan een lege balzak overhoudt. Dat is nu m'n lievelingsding.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik google geen rare dingen, maar post wel dit soort shit hier Supersuccesvol, die plannen van mij.
Oud 06-10-2015, 18:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kwam er laatst achter dat je ballen gewoon helemaal naar boven kunt duwen en dat je dan een lege balzak overhoudt. Dat is nu m'n lievelingsding.
Ik zou bang zijn dat ze niet terugkomen.
Verwijderd
Citaat:
Ik google geen rare dingen, maar post wel dit soort shit hier Supersuccesvol, die plannen van mij.
Tenzij je een iPhone/iPad/iPod hebt die op Airwatch is aangesloten is dat echt geen probleem.
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Er zitten er twee op ongeveer dezelfde afstand van dat beeld, waarvan er één het makkelijkst bereikbaar is, het Binnenhof. Daar ga ik het vaakst heen omdat ik vaak rond middernacht besluit dat ik nog wil blowen en dan daar een vijfje haal, de Balance is om 23:00 dicht, de Tulp om middernacht en de Sky zit tjokvol zware criminelen.
Ik ben er alleen overdag en ik houd van hasj waar je blij en praterig van wordt. Waar moet ik dan heen?
Oud 06-10-2015, 18:35
Dekaloog
Dekaloog is offline
Binnenhof is inderdaad die waar ik ook weleens kom, leert Google Images mij nu.
Oud 06-10-2015, 18:37
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
JAAAA

Heb je al aan mensen gevraagd of ze dat voor je willen doen? Dit is een betere tovertruuk dan penisorigami.
Oud 06-10-2015, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er alleen overdag en ik houd van hasj waar je blij en praterig van wordt. Waar moet ik dan heen?
Binnenhof is prettig, die zit bij die Rabobankpinautomaten. Die hebben trouwens ook heeele fijne speciale soorten, echt pokkeduur maar voor 'een keer' wel de moeite waard. De Balance heeft de beste kwaliteit, langs de V&D richting Hedon/Flopstront lopen en dan direct over de eerste brug links, eerste straat rechts, linkerkant van de straat.
Oud 06-10-2015, 18:38
Verwijderd
En De Tulp heeft de beste voordeelzakken geloof ik. Die zitten in de straat waar het COC ook zit (zat), achter de Peperbus.
Oud 06-10-2015, 18:39
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik zou bang zijn dat ze niet terugkomen.
JAWEL JE MOET HET PROBEREN HET IS SUPERLEUK. Ze komen altijd terug! Probeer het Turk, dit is wat je wilt!

Citaat:
JAAAA

Heb je al aan mensen gevraagd of ze dat voor je willen doen? Dit is een betere tovertruuk dan penisorigami.
M. vindt het ook grappig, dus die laat me lekker m'n gang gaan Het is vet cool want boven de penis ontstaan ook echt twee bolletjes
Oud 06-10-2015, 18:39
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Behalve als ie net gegeten heeft want dan doet het pijn en dan mag het niet
Oud 06-10-2015, 18:40
Verwijderd
De liefde van de man gaat door de maag.
Oud 06-10-2015, 18:42
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Behalve als ie net gegeten heeft want dan doet het pijn en dan mag het niet
Die confused-smiley <3
Oud 06-10-2015, 18:43
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
JAWEL JE MOET HET PROBEREN HET IS SUPERLEUK. Ze komen altijd terug! Probeer het Turk, dit is wat je wilt!
Nee, wat moet ik met een lege balzak?
Oud 06-10-2015, 18:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Die confused-smiley <3
Ja, nou, dat is toch raar!

Citaat:
Nee, wat moet ik met een lege balzak?
Er naar kijken Er om lachen Bedenken wat er in zou passen nu er niks in zit
Oud 06-10-2015, 18:45
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Wat een stomme vraag!
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik zei toch dat het het leukste OOIT was. Hallo!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zei toch dat het het leukste OOIT was. Hallo!
Er komt vast weleens een vrouw in mijn leven met wie ik die ervaring zou willen delen, maar ik ga hier niet een beetje in mijn eentje mijn ballen omhoog zitten duwen.
Oud 06-10-2015, 18:47
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Er komt vast weleens een vrouw in mijn leven met wie ik die ervaring zou willen delen, maar ik ga hier niet een beetje in mijn eentje mijn ballen omhoog zitten duwen.
Oke, dat snap ik wel een beetje. Ik ben blij dat je er wel voor open staat
Oud 06-10-2015, 18:47
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Als ik ballen had zou ik niets anders doen, maar in teamverband is het leuker denk ik ja
Oud 06-10-2015, 18:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oke, dat snap ik wel een beetje. Ik ben blij dat je er wel voor open staat
Nou ja, natuurlijk sta ik ervoor ópen. Maar ik vind het een eng idee. Straks hang ik aan de telefoon met mijn "dokter dokter op het scholierenforum zeiden ze dat ik mijn ballen omhoog moest duwen en nu zijn ze zoek!" Ze zien me aankomen.
Oud 06-10-2015, 18:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oud 06-10-2015, 18:52
Turk February
Turk February is offline
Ik heb het net geprobeerd en het lukte niet.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Nu vind ik eigenlijk helemaal dat je 't moet proberen
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
HAAAAAAAA. Je moet ook liggen
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik zit hardop te lachen hier
Verwijderd
Jij bent gewoon nooit uit de genitale fase gekomen
Oud 06-10-2015, 18:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
HAAAAAAAA. Je moet ook liggen
Ik ben nu aan het eten sann. Ik probeer het vanavond misschien nog eens.
Oud 06-10-2015, 18:55
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik ben nu aan het eten sann. Ik probeer het vanavond misschien nog eens.
Oke
Oud 06-10-2015, 18:55
Verwijderd
Wat ben je aan het eten, ik heb Stomme Klont & deadlockvoer gemaakt. Witte bonen in tomatensaus en lamsburgers en zo'n smerige lekkere bak maaltijdsalade waarvan de katten de geitenkaas mogen hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten