|
|
Bekijk resultaten poll: Zijn jouw ouders gescheiden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 42.22% |
Nee |
26 | 57.78% |
Mijn ouders zijn eigenlijk nooit echt bij elkaar geweest (bijv. one-night stand of zaaddonor) |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn moeders ouders zijn al 50 jaar diep ongelukkig met elkaar. Mijn moeder zag dat en dacht: ik ga nooit in een kutrelatie blijven. Dus zij is gescheiden. Ik zag dat allebei en denk: ik ga werken voor een relatie maar als het niet terugwerkt blijf ik er niet in. Ik ben nog niet getrouwd maar ik heb alleen maar leuke, relatief lange relaties gehad. Dus o noes ik heb verschillende partners gehad omdat mijn ouders gescheiden zijn. Mijn moeder heeft verschillende partners gehad omdat haar ouders niet gescheiden zijn. Maar dat lijkt me allang niet meer De Indicator van de kwaliteit van het liefdesleven. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Quizmaster: "Hoeveel procent van de mensen denken jullie dat [...] jullie mogen er 10% naast zitten" Ander 1: "Ik denk 60%" Ander 2: "Ik denk minder, 40%" Quizmaster: "Het antwoord is 50, jullie hebben het dus beide goed" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi dikke troll #1809 Verwijderd | 500 | 27-06-2015 21:52 | |
Psychologie |
Invloed van een echtscheiding Top-X | 0 | 17-08-2010 08:52 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Niets is wat het lijkt tiram | 19 | 13-04-2005 11:56 | |
Liefde & Relatie |
Gescheiden of bij elkaar? gekmeisje18 | 76 | 02-03-2005 19:45 |