Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: moet ik het wel of niet aan die vriend vertellen
ja 7 87.50%
nee 1 12.50%
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2015, 23:19
floris039
floris039 is offline
...

Laatst gewijzigd op 10-02-2016 om 21:27. Reden: heb deze tips snel nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2015, 00:38
Durian
Durian is offline
1. Nee dat hoeft niet
2. Vraag hoe dr weekend was oid, dan zegt ze vast iets interessants en kan je daar verder op ingaan.
3. Probeer dr aan het lachen te maken oid. Maak jezelf interessant voor haar.
4. Glimlachen is toch altijd een goed teken of ben ik gek?

Je kan het je vriend wel vertellen maar alleen als je weet dat er geen gezeik van zal komen. Hoe hij zal reageren zal per persoon verschillen. Sommige broers moeten er niks van hebben als hun zus met hun beste vriend gaat, andere vinden het wel prima.

Dus de poll kan ik niet invullen, die kan jijzelf als beste invullen.
Oud 28-12-2015, 00:38
Merle1997
Merle1997 is offline
Of je het die vriend van je moet vertellen, dat is lastig te zeggen vind ik. Ligt een beetje aan hoe goed hij dit geheim kan bewaren, hoe goed jullie band is en hoe close hij is met zijn zus. Ik denk dat je het hem wilt vertellen om mss tips te krijgen? Mss vindt hij het wel heel leuk en wil hij jullie koppelen ofzo!

Tja, ik denk dat er niet echt do's of dont'szijn aan te geven behalve dan gewoon zoveel mogelijk jezelf zijn enzo. Is lastig al je verliefd bent i know maar toch zeg ik het maar...

Als ze naar je glimlacht kan vanalles betekenen, als ze oogcontact zoekt met je en graag in je buurt is of het leuk vind om met je te praten is er een kans dat ze je leuk vindt. En tja over hoe je een gesprek aanknoopt...mss gewoon heel simpel dingen als 'hoe issie?' 'Nog leuke plannen dit weekend' 'wat heb je gedaan met kerst' of iets anders? Zolang het voor jou maar natuurlijk aanvoelt en bij jou past kan er niet veel misgaan. Succes iig, je hebt niks te verliezen en mss wel iets te winnen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 22:46
floris039
floris039 is offline
dankje voor je reactie!

ik weet niet echt precies hoe close hij is met zijn zus... zal ik denk ik een beetje moeten uithoren.

@merle1997 maar zijn er ook nog andere dingen die je weet waar meisjes het graag over hebben? jij bent een meisje dus zal wel weten waar je het graag met jongens over hebt. en inderdaad die standaard dingen zullen wel werken maar als je een gesprek wilt hebben zul je wel verder moeten dan alle standaard vragen zoals weekend, kerst etc etc...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 23:05
Elin3
Elin3 is offline
Geef het meisje ruimte om te vertellen, stel open vragen en vraag door als je het gespreksonderwerp interessant vindt. Een grappige anekdote vertellen die aansluit bij het gespreksonderwerp is vaak ook prima. Je kunt haar zo wat meer over jou laten weten.
Oud 28-12-2015, 23:34
Merle1997
Merle1997 is offline
Citaat:
dankje voor je reactie!

ik weet niet echt precies hoe close hij is met zijn zus... zal ik denk ik een beetje moeten uithoren.

@merle1997 maar zijn er ook nog andere dingen die je weet waar meisjes het graag over hebben? jij bent een meisje dus zal wel weten waar je het graag met jongens over hebt. en inderdaad die standaard dingen zullen wel werken maar als je een gesprek wilt hebben zul je wel verder moeten dan alle standaard vragen zoals weekend, kerst etc etc...
Nja, weet je, elk meisje is weer anders he net zoals elke jongen anders is. Als ik me op mijn gemak voel bij een jongen of hem leuk vind, maakt het me weinig uit waarover we praten. Ik vind het vaak wel leuk als een jongen interesse toont (dus echte belangstelling, niet nep ofzo). Als iemand luistert is het ook leuk om dingen te vertellen enzo, en meisjes (of ik in iedergeval) vinden het leuk om dan te vertellen. Maar soms ben ik juist verlegen en vertel ik minder.

Naast de standaard dingetjes zoals hoe is het, weekendplannen, wat heb je gisteren gedaan, zijn leuke gespreksonderwerpen ook bijv. films, series, muziek, uitgaan, vrienden en vriendinnen, vrije tijd of hobby's, welke school of klas of bij mbo/hbo welke opleiding, waar je vandaan komt of woont (welke stad of wijk) etc. Soms maak ik me ook druk waar ik het over moet hebben met een jongen en dan merk ik dat het soms ook vanzelf wel loopt als je gewoon ergens begint..

En verder wat Elin zegt, vragen stellen en haar ruimte geven om te vertellen zijn goeie tips. Ik denk als je dan teveel bezig bent met hoe je overkomt of wat je gaat zeggen een beetje het spontane eraf is, dus probeer gewoon belangstelling te hebben en te luisteren en daar op in te haken enzo

Succes! En laat even weten hoe het ging he
Met citaat reageren
Oud 30-12-2015, 00:05
floris039
floris039 is offline
Citaat:
Nja, weet je, elk meisje is weer anders he net zoals elke jongen anders is. Als ik me op mijn gemak voel bij een jongen of hem leuk vind, maakt het me weinig uit waarover we praten. Ik vind het vaak wel leuk als een jongen interesse toont (dus echte belangstelling, niet nep ofzo). Als iemand luistert is het ook leuk om dingen te vertellen enzo, en meisjes (of ik in iedergeval) vinden het leuk om dan te vertellen. Maar soms ben ik juist verlegen en vertel ik minder.

Naast de standaard dingetjes zoals hoe is het, weekendplannen, wat heb je gisteren gedaan, zijn leuke gespreksonderwerpen ook bijv. films, series, muziek, uitgaan, vrienden en vriendinnen, vrije tijd of hobby's, welke school of klas of bij mbo/hbo welke opleiding, waar je vandaan komt of woont (welke stad of wijk) etc. Soms maak ik me ook druk waar ik het over moet hebben met een jongen en dan merk ik dat het soms ook vanzelf wel loopt als je gewoon ergens begint..

En verder wat Elin zegt, vragen stellen en haar ruimte geven om te vertellen zijn goeie tips. Ik denk als je dan teveel bezig bent met hoe je overkomt of wat je gaat zeggen een beetje het spontane eraf is, dus probeer gewoon belangstelling te hebben en te luisteren en daar op in te haken enzo

ik ga donderdag oud en nieuw vieren met die vriend van mij en waarschijnlijk spreek ik haar dan nog wel. ze is dan ook jarig dus das ook handig om als onderwerp!

tuurlijk laat ik het weten! Bedankt voor de tips!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2016, 21:45
floris039
floris039 is offline
Citaat:

helaas liep t nie helemaal zoals gehoopt t was wel gezellig met vrienden maar niet hoe ik t wilde...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2016, 21:54
Elin3
Elin3 is offline
Misschien heb je later weer een kans

Wat is er precies gebeurd?
Oud 02-01-2016, 12:48
floris039
floris039 is offline
T was wel gezellig enzo maar jiet echt met haar kunnen praten... we gingen spel doen met zn allen...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 19:36
2e jaars
2e jaars is offline
vraag of ze een vriendje heeft... zo rol je een beetje in het gewenste onderwerp... succes
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 22:11
floris039
floris039 is offline
Citaat:
vraag of ze een vriendje heeft... zo rol je een beetje in het gewenste onderwerp... succes
valt dat dan niet een beetje op dan? en hoe precies start je zon onderwerp ik vind dat altijd nogal raar als iemand dat zo ineens vraagt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten