Oud 12-01-2016, 10:11
Verwijderd
Het boek was vermakelijk; de film vond ik zwaar tegenvallen. Was daarom van plan het toneelstuk over te slaan en ik ben wel de doelgroep zoals Krista zo mooi omschrijft; ik ren wiel, ben bij de Ventoux geweest en ik heb mannenvriendschappen
Advertentie
Oud 12-01-2016, 10:12
Verwijderd
Nature vs nurture!
Oud 12-01-2016, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Het boek was vermakelijk; de film vond ik zwaar tegenvallen. Was daarom van plan het toneelstuk over te slaan en ik ben wel de doelgroep zoals Krista zo mooi omschrijft; ik ren wiel, ben bij de Ventoux geweest en ik heb mannenvriendschappen
Ben jij de Ventoux wel eens opgefietst eigenlijk Daar kreeg ik wel heel erg zin in na het toneelstuk!
Verwijderd
Citaat:
Ben jij de Ventoux wel eens opgefietst eigenlijk Daar kreeg ik wel heel erg zin in na het toneelstuk!
7 keer
Verwijderd
Godver Krista je hebt me op strava alleen al in 2015 ben ik hem drie keer opgefietst!
Oud 12-01-2016, 10:14
Verwijderd
Ik geef gewoon hersenloos kudos op Strava als ik veel kilometers en hoogtemeters zie, ik ga niet al die kaartjes uitchecken Maar ik zal eens kijken!
Oud 12-01-2016, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Ik geef gewoon hersenloos kudos op Strava als ik veel kilometers en hoogtemeters zie, ik ga niet al die kaartjes uitchecken Maar ik zal eens kijken!
Nee joh zeker dit jaar geen boeiende tijden gereden daar en ik doe precies hetzelfde ik kijk ook zelden tot nooit waaar iemand fietst (of loopt)
Oud 12-01-2016, 10:15
Axel11
Axel11 is offline
Een kaartje voor de laagste rang hier in de schouwburg kost ongeveer net zoveel als een kaartje voor Pathé, dat iedere avond vol met paupers zit. Heb je een minimuminkomen of ben je student, dan kan het zelfs goedkoper zijn dan Pathé. Dus "schouwburg financieel niet te permitteren" verdient op z'n minst nuancering.
Oud 12-01-2016, 10:16
Verwijderd
Ik ga later dit jaar de Marmotte fietsen overigens, als je 175 km met 5500 hoogtemeters langs ziet komen weet je genoeg
Oud 12-01-2016, 10:18
Verwijderd
Aaaww, je staat laatste van de mensen die ik volg op Strava, in het Segment via Bedoin

Maar oke dit gaat niet meer over werk.
Oud 12-01-2016, 10:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik kan gemakkelijk in België of Duitsland naar een apotheek gaan ja. Ik woon hemelsbreed op 2,5 kilometer van de Belgische grens geloof ik
Ja terwijl ik het typte dacht ik dat je misschien net zo makkelijk zelf langs kon gaan. Sommige medicijnen zijn in België nog goedkoper ook.
Oud 12-01-2016, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Aaaww, je staat laatste van de mensen die ik volg op Strava, in het Segment via Bedoin

Maar oke dit gaat niet meer over werk.
Bekijk eens segment Chalet Reynard - Mont Ventoux (en dan mijn tijd op 29 mei 2015) sta ik daarmee ook laatste van de mensen die je volgt?
Oud 12-01-2016, 10:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb dat in de prehistorie ook gedaan; twee jaar postbode spelen met één jaar fulltime werken gecombineerd zeg maar ook ongeveer zo'n bedrag teruggekregen. Kan t iedereen aanraden.
Goede idd. Moet ik ook nog eens doen. Volgens snelle berekening scheelt dat weer een paar honderd Euro
Oud 12-01-2016, 10:22
df
df is offline
Zapte gister langs RTL Late night en daar zaten Glenn Helder en John de Wolf aan tafel, die gaan blijkbaar ook het theater in Zaterdag staan ze Arnhem, to go or not to go????
Oud 12-01-2016, 10:25
Verwijderd
Kun je daarna lekker naar de Manhattan en de Aspen Valley!
Oud 12-01-2016, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Bekijk eens segment Chalet Reynard - Mont Ventoux (en dan mijn tijd op 29 mei 2015) sta ik daarmee ook laatste van de mensen die je volgt?
Ja
Oud 12-01-2016, 10:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een kaartje voor de laagste rang hier in de schouwburg kost ongeveer net zoveel als een kaartje voor Pathé, dat iedere avond vol met paupers zit. Heb je een minimuminkomen of ben je student, dan kan het zelfs goedkoper zijn dan Pathé. Dus "schouwburg financieel niet te permitteren" verdient op z'n minst nuancering.
Daar gaat gelukkig het interview niet echt over
Oud 12-01-2016, 10:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zapte gister langs RTL Late night en daar zaten Glenn Helder en John de Wolf aan tafel, die gaan blijkbaar ook het theater in Zaterdag staan ze Arnhem, to go or not to go????
Och, vast een leuk avondje anekdotes en sterke verhalen, why not
Oud 12-01-2016, 10:36
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Daar gaat gelukkig het interview niet echt over
Hij stelt het wel, en dat maakt zijn bewering onzinnig.
Oud 12-01-2016, 10:43
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Kun je begrijpend niet lezen?
Oud 12-01-2016, 10:47
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Kun je begrijpend niet lezen?
Leg mij dan maar eens uit wat je financiële situatie ermee te maken heeft.
Oud 12-01-2016, 10:47
De Veroorzaker
Nee laat maar zien waar hij dat stelt.
Oud 12-01-2016, 10:49
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee laat maar zien waar hij dat stelt.
Jeetje, vraag maar een schooljuffrouw om je te leren lezen.
Oud 12-01-2016, 10:50
De Veroorzaker
Is goed liefje.
Oud 12-01-2016, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Ja
ok ik ken mijn plaats weer
Oud 12-01-2016, 11:14
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Je kan de belastingdienst bellen om uitdraaien van de aangiftes van die jaren op te laten sturen Doen ze gratis. Of soms kunnen ze het gewoon ook via de telefoon tegen je zeggen.
Staan die niet trouwens ergens digitaal bij je digid ofzo?
Oud 12-01-2016, 11:34
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het boek was vermakelijk; de film vond ik zwaar tegenvallen. Was daarom van plan het toneelstuk over te slaan
Precies dit
Oud 12-01-2016, 12:03
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Oeeeee, mijn directeur deed deze uitspraak in de media en er wordt lekker op gehapt.

‘Wie zich de schouwburg kan permitteren, is verplicht om na te denken over de samenleving.’
Hij maakt zich lekker boos, daar houd ik wel van ik zou ook wel naar die voorstelling willen.
Oud 12-01-2016, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Staan die niet trouwens ergens digitaal bij je digid ofzo?
Op mijnoverheid of mijnbelastingdienst of zo kon ik het inderdaad van de laatste 2 jaar terugvinden, maar niet daarvoor.
Oud 12-01-2016, 13:49
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Want alleen mensen met geld zijn verplicht om na te denken over de samenleving? Of bedoelt hij eigenlijk dat de schouwburg betaalbaar is voor iedereen
Het is een 'noblesse oblige'-achtige uitspraak. Wanneer je de middelen hebt, verplicht het je tot een mening of handelen. Niet alleen die groep, maar in elk geval die groep.
Oud 12-01-2016, 13:51
Tigerly
Tigerly is offline
O en overigens dat tweede ook. Hij zoekt naar alle mogelijke manieren om toneel in dat opzicht toegankelijk te maken voor iedereen.
Oud 12-01-2016, 13:53
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nee, die van Tigerly bedoel ik
Waren jullie nou al geweest?
Oud 12-01-2016, 13:56
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hij maakt zich lekker boos, daar houd ik wel van ik zou ook wel naar die voorstelling willen.
Zeker doen. Mij raakt het elke keer en ik heb 'm nu minimaal 10 x gezien, alle 3,5 uur.

En omdat het ooit voor TV geschreven is kan je er ook voor kiezen om er gewoon naar te kijken alsof het dat is. Maar er zit veel meer in dan dat.
Oud 12-01-2016, 20:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik "registreer" alleen overuren als ik in het weekend of op een feestdag werk, als ik door de week wat extra uren maak doe ik daar niets mee. Is bij mijn huidige baan ook niet zo extreem als bij mijn vorige overigens. Heb een hekel aan ieder half uurtje bij moeten houden.

Ik begrijp Axel en Deadlock heel goed met hun CAO-verhaal en ik weet dat ik in een totaal andere sector werk als Daantje, maar ik kan niet zo goed tegen mensen die met de CAO in de hand staan te zwaaien. De mensen die ik dat zie doen, zijn vaak de (in mijn ogen en mijn ervaring) luie paters die er de kantjes van af lopen. Is altijd éénrichtingsverkeer; de werkgever mag god op zijn blote knieën danken dat zij hier komen werken, die instelling lijken ze te hebben. Diezelfde mensen vinden het vreemd dat ze geen promotie maken
Ik moet in- en uitloggen, dan gaat 't moeilijk anders.

't Is vooral om wat je doet binnen de uren die je aanwezig bent, dat 't draait, eerder dan de hoeveelheid uren. Zit nu op 1,4 week al aan 4 overuren trouwens, ondanks dat ik langere pauzes dan vroeger neem.
Oud 12-01-2016, 20:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
google maps ontmaskert me, notoire leugenaar dat ik ben! Hemelsbreed 4 kilometer! Is meteen ook de taalgrens overigens, ICI C'EST WALLONIE

Duitsland is 21 km hemelsbreed.
ET LES WALLONS C'EST DU KAKA.
Oud 12-01-2016, 22:59
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zeker doen. Mij raakt het elke keer en ik heb 'm nu minimaal 10 x gezien, alle 3,5 uur.

En omdat het ooit voor TV geschreven is kan je er ook voor kiezen om er gewoon naar te kijken alsof het dat is. Maar er zit veel meer in dan dat.
Misschien ga ik de 22e wel. Ik vind het overigens onzin dat hij arrogant is in dat interview.
Oud 12-01-2016, 23:30
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Misschien ga ik de 22e wel. Ik vind het overigens onzin dat hij arrogant is in dat interview.
Oei, dan zou ik opschieten, want daar zijn echt nog maar een paar kaarten voor en de plekken die er zijn zijn meer een soort luisterplaatsen.

Ik ben erg blij met het interview en vind het goed dat hij zich op deze manier heeft uitgesproken. Was er niet bij toen hij het interview deed en was wel een beetje verbaasd toen ik het las voor correcties dat hij dit juist vertelde bij CJP, maar dat vind ik eigenlijk ook wel goed.
Oud 13-01-2016, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Ik "registreer" alleen overuren als ik in het weekend of op een feestdag werk, als ik door de week wat extra uren maak doe ik daar niets mee. Is bij mijn huidige baan ook niet zo extreem als bij mijn vorige overigens. Heb een hekel aan ieder half uurtje bij moeten houden.

Ik begrijp Axel en Deadlock heel goed met hun CAO-verhaal en ik weet dat ik in een totaal andere sector werk als Daantje, maar ik kan niet zo goed tegen mensen die met de CAO in de hand staan te zwaaien. De mensen die ik dat zie doen, zijn vaak de (in mijn ogen en mijn ervaring) luie paters die er de kantjes van af lopen. Is altijd éénrichtingsverkeer; de werkgever mag god op zijn blote knieën danken dat zij hier komen werken, die instelling lijken ze te hebben. Diezelfde mensen vinden het vreemd dat ze geen promotie maken
Op zijn blote knieën komt niet overeen met de kledingvoorschriften.
Oud 13-01-2016, 08:49
Verwijderd
Daar houden dat soort figuren zich sowieso niet aan; die komen wel eens in spijkerbroek naar het werk. En in de zomer dragen ze overhemden met korte mouwen! Kun je voorstellen!
Oud 13-01-2016, 08:50
Verwijderd
Ho wacht dat klopt taalkundig gezien niet helemaal, de werkgever draagt geen spijkerbroeken en kortemouwoverhemden, ik doelde op de werknemer. Excuus voor de verwarring.
Oud 13-01-2016, 14:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snap er niets meer van ertur
Oud 13-01-2016, 14:21
Vlerkje
Vlerkje is offline
Nog 3 weken en dan werk ik nog maar 11 uur per week.
Oud 13-01-2016, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Nog 3 weken en dan werk ik nog maar 11 uur per week.
Wat ga je dan de rest van de tijd doen?

Hier is het ineens half 4 en ik heb geen idee waar mijn dag gebleven is
Oud 13-01-2016, 14:24
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Wat ga je dan de rest van de tijd doen?

Hier is het ineens half 4 en ik heb geen idee waar mijn dag gebleven is
Een masteropleiding!
Oud 13-01-2016, 15:22
Mema
Mema is offline
Citaat:
Je kent Mema duidelijk niet zo goed
Oud 13-01-2016, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Een masteropleiding!
Nice!
Oud 13-01-2016, 15:25
Mema
Mema is offline
Oh en alle beloftes die iedereen me het afgelopen jaar gedaan heeft worden nu opeens teruggetrokken dus ik ga weer dromen over een eigen bed en Breakfast ipv misbruikt worden 'om er zelf beter van te worden'.
Oud 13-01-2016, 15:29
Mema
Mema is offline
Overigens heb ik inderdaad een hekel aan apothekers die op eigen initiatief dingen gaan wijzigen waar mijn naam onder blijft staan.
Oud 13-01-2016, 15:29
Mema
Mema is offline
En Ertur ik heb mega zin in zaterdag trek de wijn maar open
Oud 13-01-2016, 16:50
Verwijderd
Citaat:
En Ertur ik heb mega zin in zaterdag trek de wijn maar open
Ok Ik heb er ook zin in
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic