![]() |
|
Ik heb dit in de brugklas op schoolkamp gedaan maar we hadden het licht aan met de gordijnen dicht en onze mentor liep buiten zonder dat we dat wisten. Het gordijn bleek niet zo goed te zijn waardoor je naar binnen kon kijken. Dus opeens ging de deur open en zei ze: "Handen uit de broeken." Vreselijk akward was dat.
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-01-2016 om 09:18. |
![]() |
|
![]() |
We hadden gister weer een show en weer met een man of 10 gaan douchen...
Dit keer hadden mensen condooms bij en hebben we onder de douche sex gehad. Vandaag had ik afgesproken met een vriendin en nog een jongen die er gister bij was en hebben we in het bos buiten in openbaar Sex gehad, waren goede/lekkere ervaringen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk bestaan er she-males en mensen die inter-sex zijn, maar uit Thailand komen is geen garantie voor een het hebben van een piemel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoi nou mijn verhaal van vorige week zondag...
(allebei 17 jaar) Een vriend bleef slapen en we lagen al op bed en hij vroeg of ik al een stijve had ik zei nogal lachend nee.. en ik voelde door het matras dat hij zichzelf aan het rukken was dus ik vroeg ernaar en hij zei, ik ben me aan het rukken doe gwn mee onder de dekens ... ik zei oke isgoed.. naja dat deden we dan een tijdje en toen vroeg hij of ik een foto van mn stijve lul ging maken en hij ook en dat we het aan elkaar lieten zien.. dus dat gedaan maar had liever op dat moment in het echt gezien.. dus hij stelde voor om in bad te gaan de volgende ochtend want mijn ouders waren dan niet thuis.. we hadden elkaar nog nooit naakt gezien en hij zat al naakt in bad en ik had m'n kleding nog aan en hij zei.. ja we hadden afgesproken dat we in bad gingen.. dus je broek uit en kom er lekker bij... hij zei heel random tegen mij .. of ik mn benen gespreid wilden doen en ik zei hahaha nee echt niet ... dus we lagen lekker tegenover elkaar.. totdat hij het over vroeger had dat hij wel een ging rukken met zijn vrienden ... en hij vroeg of wij het ook gingen doen... ik zei oke haha miss kan het wel leuk zijn.. hij zei .. doe je bad een beetje leeglopen zodat ik je lekker lul zie en jij de mijne..en hij stelde voor om met onze benen over de badrand heen te hangen terwijl naast elkaar liggen ... en tot mijn grootste schrik ging zijn hand naar de mijne en begin hij mn ballen te strelen en daarna ging hij mij aftrekken en ik deed het maar bij hem ..was best wel lekker ... en daarna ging hij me likjes geven en ging hij me pijpen terwijl dat totaal niet de bedoeling was maar het was een uitvinding voor hem.. opzich vond ik het heel lekker .. daarna hebben we elkaar nog 2 keer afgetrokken met heel veeeel zeeep en dat was eigenlijk onze zondag ochtend + middag ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Homoseksualiteit/biseksualiteit: niet het rechte pad? Experimenteren? Axel11 | 188 | 02-02-2017 11:37 | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! #2 Verwijderd | 500 | 18-08-2014 22:30 | |
Liefde & Relatie |
Kus van hetero jongen? GFT | 88 | 06-03-2011 15:58 | |
Seksualiteit |
Beschuitenspel (alleen voor jongens) buh naamvergete | 41 | 30-08-2010 10:57 | |
Seksualiteit |
Sex met vrienden (alleen voor jongens) buh naamvergete | 3 | 13-08-2010 15:34 |