![]() |
|
Lieve Lita en computermensen naamzoek naamlock,
Ik wil een laptop kopen en was al lange tijd van plan een Dell Inspiron 7559 te kopen en hier extra opslag en geheugen bij te plaatsen. Mijn ervaring met de verkoopafdeling van Dell is helaas teleurstellend en vandaag werd ik getipt over een aanbieding voor een Acer Aspire. Wel zo'n slordige 300 euro duurder, maar ook leuke extra's zoals een UHD-scherm, 7200 rpm hdd van 2 TB, plus dat ik dan niet bij die vervelende mensen van Dell hoef te bestellen (en zelf de SSD etc. moet installeren). Zie http://tweakers.net/pricewatch/compare/468006;472655/ (Dell kost € 999,-, komt dan nog zo'n 140 euro bij voor een SSD van 250 GB en 8 GB ram). Wat zouden jullie doen? Groetjes, Een onzekere besteller
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is schertsend bedoeld, ik heb niet iets tegen limburgers. Wel tegen het kunstmatige gedrocht "Limburg" en de bijbehorende verenigde dorpsmentaliteit. Dat heb ik eigenlijk altijd al gehad.
Recente gebeurtenissen hebben er toe geleid dat ik deze mening wat harder roep dan voorheen; that's all. |
![]() |
||
Citaat:
En ja, dat denk ik ook. Toch vind ik je uiteindelijk ook wel leuk als je iets meer voor je mening uitkomt hoor.
||
Citaat:
En ik wil ook een beetje toekomstbestendig zijn, ik ga t ding niet super intensief gebruiken maar ik wil er over een jaar of 5 nog wel redelijk mee uit de voeten kunnen, plus dat ik t ook gewoon kan veroorloven en mezelf een pleziertje wil doen.
|
Verwijderd
|
Voornamelijk de degradatie van Roda JC anderhalf jaar geleden en de bijbehorende brij aan jankverhalen van "de hele provincie die mee zou huilen" en dat het een ramp was voor "het limburgse voetbal". Nu vind ik al jaren dat iedereen die de woorden "het limburgse voetbal" in de mond neemt een nekschot moet krijgen, maar wat de sportliefhebber woonachtig in het administratieve kunstmatige gedrocht limburg over zich heen kreeg in die periode, was genoeg om deze jongen tot radicalijzenaar te laten worden.
|
![]() |
||
Citaat:
(Overigens vond ik Battlefront mwah want geen leuke singleplayer campaign ![]()
||
Citaat:
dat is dus totaal aan mij voorbij gegaan. En achja, uiteindelijk zijn wijk-, stads-, provincie-, lands- en continentale grenzen toch allemaal malle concepten die ontstaan zijn door onnavolgbare gedachtenkronkels van de mens waar men dan een volledig misplaatst gevoel van waarde aan koppelt dat geen enkel acht slaat op het feit dat die vage grenzen door de eeuwen heen duizenden keren zijn verlegd.
|
Op notebookcheck.net is een ziekelijke hoeveelheid benchmarks te vinden, o.a. grafische kaarten en games. Grote kans dat 'jouw' games daar tussen staan en zo niet heb je prima afgeleiden.
Verder is een SSD een must en heb ik voor zowel Asus als Dell een zwak. En neem tenminste 8GB aan RAM.
|
Ik had twee Asus'en, eentje is deaud (zo'n EEE) en nu heb ik ook een hippe Dell
![]() Maar ja dat is wel waarom ik zo verkikkerd op je ben. De haat in deze indrigerende haat/liefde-verhouding zit hem in je appeltjes ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb ook jaren plezier gehad van een Toshiba laptop. Nooit problemen mee gehad, tot mijn vriend er een ander besturingssysteem op zette en er iets mis ging met de drivers van de geluidskaart.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|