Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik krijg er steeds meer zin in!! |
![]() |
|
Mijn collega is een stuk aan 't lezen dat 'm kennelijk nogal opwindt in de negatieve zin des woords.
Hij mompelt alleen maar "man man man" en "tjongejongejong" en "dat meeeeeeeeen je niet" en "ja hooooorrrr" ik vind het irritant!!
|
Maandag evaluatie.
Ik moet me naar 't schijnt geen zorgen maken. Baas begon zelfs in het evaluatiegesprek van een directe collega over hoe tevreden hij wel is van mij. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Waar ik gisteren over tegen je aan 't ranten was over m'n collega kwam vandaag tot een lachwekkend hoogtepunt: hij vroeg me of ik nog punten had voor een overleg met een leverancier. Ik zei: "kijk eens op de tweede pagina van je aantekeningen, onderaan". Daar stond namelijk het lijstje van punten voor datzelfde overleg, dat we gisteren samen opgesteld hadden en hij zelf had opgeschreven.
Gelukkig kon hij er ook om lachten. ![]() (Maar jeeeeeeeeeeeeesus wat een douche!!!)
|
Het probleem met deze vent is, dat hij echt heel tof is, maar bijzonder weinig reflectief vermogen heeft. Ik ga dan maar voor de optie zeewier / zenboedhist, omdat ik weet dat het zinloos is om hem te proberen een spiegel voor te houden.
Had ik je verteld dat ik een soort zelfhulpboek van hem heb gekregen. Ffs echt. Maar toegegeven, ik ben ook niet perfect, dus I'll do my share of soul searching.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over die foto heb ik ook nog mijn twijfels trouwens.. Het is een mooie professionele foto gemaakt voor mijn werk, maar ik had mijn cv naar een vriendin/collega gestuurd en die zei dat ze ergens gelezen had dat een foto bij je cv zowel positief als negatief kan uitpakken, en voor mooie vrouwen vaak negatief (???) Nu moet ik gaan inschatten of dat voor mij geldt of niet.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anyway ik had een foto zonder bril en ik ben mega lekker en ik ben direct aangenomen ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|