Oud 23-05-2016, 23:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Lachen jullie vaak van films? Ik eigenlijk zo goed als nooit als ik ze alleen kijk. In een bioscoop, met vrienden of met Koekje gaat het veel sneller.
Ik lach wel vaak om boeken. Hardop. Ik laat me best wel meeslepen in het verhaal
Oud 23-05-2016, 23:09
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het is er specifiek voor gemaakt, emotieloze belg.
Ik krijg er wel een glimlach van ze.
Oud 23-05-2016, 23:20
aumgn
aumgn is offline
Ik ben begonnen aan Fargo. Echt heerlijk.
Oud 23-05-2016, 23:20
aumgn
aumgn is offline
Bij Fargo moet ik net als bij Breaking Bad altijd wel gniffelen om de geniaal gespeelde suffe karakters
Oud 23-05-2016, 23:25
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hij is al eerder op TV geweest volgens mij, maar ik vind het wel tof. Hij staat al in m'n lijst.
Ja klopt, maar toen heb ik hem gemist.

Hij is weer vrij briljant
Oud 23-05-2016, 23:27
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik ben begonnen aan Fargo. Echt heerlijk.
Citaat:
Bij Fargo moet ik net als bij Breaking Bad altijd wel gniffelen om de geniaal gespeelde suffe karakters
Fargo is fantastisch ja.

Carn (die hier achter me ligt en kan meelezen), wanneer gaan we seizoen 2 eens afkijken?
Oud 23-05-2016, 23:28
Abby.
Abby. is offline
Oh, en ik heb er geen enkel probleem mee om hardop te lachen, ook in mijn eentje. Waar het ergst was de afgelopen tijd, was toen ik in mijn eentje vooraan zat in de bioscoop bij Spy. OMG Jason Statham, hilarisch <333
Oud 23-05-2016, 23:43
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Weet jij nog leuke britse comedys ho? Recent misschien iets?
Nou, ik zal je eerlijk zeggen, ik kijk eigenlijk nog heel weinig Britse dingen.

Toast of London is wel geinig (en raar). En The Thick of It (al is dat alweer een tijd afgelopen) en Stewart Lee's Comedy Vehicle.
Uncle vond ik ook cool (want Nick Helm is een baas) en Fresh Meat is ook wel lachen (met Jelka van Houten als chagrijnige nuchtere Hollander 'Sabine').

uuuh... Als je houdt van creepy dingen: Inside no.9. Da's van de kerels van League of Gentlemen (als je dat niet kent, ga dat dan kijken).
Oud 23-05-2016, 23:49
Verwijderd
Ik ga fresh Meat ook eens kijken.

Nog maar twee nachtjes slapen en dan wordt mijn tattoo gezet
Oud 23-05-2016, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik zal je eerlijk zeggen, ik kijk eigenlijk nog heel weinig Britse dingen.

Toast of London is wel geinig (en raar). En The Thick of It (al is dat alweer een tijd afgelopen) en Stewart Lee's Comedy Vehicle.
Uncle vond ik ook cool (want Nick Helm is een baas) en Fresh Meat is ook wel lachen (met Jelka van Houten als chagrijnige nuchtere Hollander 'Sabine').

uuuh... Als je houdt van creepy dingen: Inside no.9. Da's van de kerels van League of Gentlemen (als je dat niet kent, ga dat dan kijken).
Oh? Dacht dat jij daar altijd zo van was!

Thx ik zal eens gaan kopen!
Oud 23-05-2016, 23:51
Verwijderd
Citaat:

Wat ga je ook alweer laten zetten?
Oud 23-05-2016, 23:52
Verwijderd
Een lantaarn met een kaars erin.
Oud 23-05-2016, 23:53
Verwijderd
Oud 23-05-2016, 23:56
Verwijderd
Zoiets ja
Oud 23-05-2016, 23:57
Verwijderd
Oud 23-05-2016, 23:57
Verwijderd
Was meer van ohja!
Oud 24-05-2016, 00:00
Verwijderd
Een gloeilamp kan ook nog!
Oud 24-05-2016, 00:06
Verwijderd
Of een ledlamp. Lekker modern
Oud 24-05-2016, 00:16
Verwijderd
Zo'n irritante blauwe verlichting die de meeste nieuwe auto's hebben.
Oud 24-05-2016, 00:23
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh? Dacht dat jij daar altijd zo van was!
Ben ik ook echt duizent jaar geweest, maar de laatste paar jaar is er niet meer heel veel op de Britse TV dat ik echt tof vond. Er was weinig nieuws en dat ging me een beetje vervelen. Qua Amerikaanse comedy is er nog veel meer om te ontdekken en dat ben ik dan ook de afgelopen 2 jaar aan't doen.

Citaat:

Als je FM gaat kijken: Het is best wel soapy af en toe, maar er is een punkwijf (Vod) en een Schotse Geologie-nerd (Howard) en ik ben op hun allebei.
Oud 24-05-2016, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Zo'n irritante blauwe verlichting die de meeste nieuwe auto's hebben.
Dat is meer wit. Blauwachtig is vaak aftermarket erin gehangen. Ik stoor me meer aan mensen met volbeladen wagens die hun lampen niet afstellen waardoor ik op de snelweg 's avonds constant verblind word in mn spiegels.

Citaat:
Ben ik ook echt duizent jaar geweest, maar de laatste paar jaar is er niet meer heel veel op de Britse TV dat ik echt tof vond. Er was weinig nieuws en dat ging me een beetje vervelen. Qua Amerikaanse comedy is er nog veel meer om te ontdekken en dat ben ik dan ook de afgelopen 2 jaar aan't doen.

Ja, same here. Gelukkig zijn er nog de oudere series om af en toe op te zetten.
Oud 24-05-2016, 06:36
Not for Sale
Not for Sale is offline
Waarom zit er een hert aan het eind van 2 become 1???!!
Oud 24-05-2016, 06:55
Verwijderd
Geen idee!
Oud 24-05-2016, 07:00
Not for Sale
Not for Sale is offline
En holy shitballs, over een paar weken is het 20 jaar geleden dat Wannabe uitkwam
Oud 24-05-2016, 07:03
Verwijderd
Opoe
Oud 24-05-2016, 08:21
Durian
Durian is offline
Volgens mij heb ik een soort fobie voor gorilla's ontwikkelt. :') of komt hij nu tot uiting nadat ik ooit toen ik 8 was King Kong had gezien.

En ik droomde dat ik bij Ajax speelde, ik stond linksvoor en ik maakte een assist. :')
Oud 24-05-2016, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik een soort fobie voor gorilla's ontwikkelt. :') of komt hij nu tot uiting nadat ik ooit toen ik 8 was King Kong had gezien.

En ik droomde dat ik bij Ajax speelde, ik stond linksvoor en ik maakte een assist. :')
Ontwikkelt?
Oud 24-05-2016, 08:39
Yne
Yne is offline
Citaat:

Als je FM gaat kijken: Het is best wel soapy af en toe, maar er is een punkwijf (Vod) en een Schotse Geologie-nerd (Howard) en ik ben op hun allebei.
Jaaaaaa
Oud 24-05-2016, 08:45
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ontwikkelt?
Ontwikkeld *
Oud 24-05-2016, 08:54
Verwijderd
De kassierre staarde heel lang dat het ongemakkelijk werd. Vraag dan gewoon om id. Beter dan dat creepy gestaar.
Oud 24-05-2016, 08:57
Verwijderd
Heb je niet even geknipoogd?
Oud 24-05-2016, 08:57
Verwijderd
Dat kan ik niet
Oud 24-05-2016, 09:09
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Heb je niet even haar kapotgeneukt
Oud 24-05-2016, 09:11
Verwijderd
Nee, ik ben jou niet
Oud 24-05-2016, 09:23
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Zeg je dat nou tegen DE maagd van het forum
Oud 24-05-2016, 09:25
Verwijderd
Ik heb deze bikini besteld

Oud 24-05-2016, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Ja!

Citaat:

[afbeelding]
Oud 24-05-2016, 09:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

[afbeelding]
Ik vind 'm echt zoooo leuk!
Oud 24-05-2016, 09:48
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ho ho ho
Ik ben al de maagd van t forum
Oud 24-05-2016, 10:02
Verwijderd
Heb je als zanger(es) iets te zeggen over de instrumenten of materialen die je begeleidingsband gebruikt?
Oud 24-05-2016, 10:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
The Thick of It
Citaat:
The Thick of It
Citaat:
The Thick of It
Citaat:
The Thick of It
Citaat:
The Thick of It

Citaat:
Heb je als zanger(es) iets te zeggen over de instrumenten of materialen die je begeleidingsband gebruikt?
Als je een goed argument hebt wel!
Oud 24-05-2016, 10:06
Verwijderd
Citaat:

Als je een goed argument hebt wel!
Wat is dan een goed.argument? "ik vind de klank van gitaarmerk X mooier en de snaredrum van merk Y staat beter?
Oud 24-05-2016, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ho ho ho
Ik ben al de maagd van t forum
Ga elkaar ontmaagden dan
Oud 24-05-2016, 10:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat is dan een goed.argument? "ik vind de klank van gitaarmerk X mooier en de snaredrum van merk Y staat beter?
esthetische zaken daargelaten; als je een bepaald geluid niet (of juist wel) kan waarderen dan kan je daar altijd over praten; en als de andere muzikant flexibel is (geen hele uitgesproken mening heeft over zijn geluid) en de juiste spullen beschikt (vooral dat laatste ;P) dan kan je altijd wat proberen / discussiëren lijkt me. Maar je gaat dan vaak een wat democratisch proces in, tenzij je de bandleider bent. Ik heb als drummer een set bekkens die ik mooi vind klinken. Als iemand anders 1 bekken dan minder kan waarderen dan is dat 'pech', want een bekken kost al snel honderden euros en mogelijk past het helemaal niet meer in het beeld wat ik zelf voor ogen heb.
Oud 24-05-2016, 10:23
Verwijderd
Hmmm. Klinkt wel logisch, eigenlijk.
Oud 24-05-2016, 10:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn (die hier achter me ligt en kan meelezen), wanneer gaan we seizoen 2 eens afkijken?
Vanavond weer eens een afleveringetje of twee er doorheen jagen?!
Oud 24-05-2016, 10:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmmm. Klinkt wel logisch, eigenlijk.
Wat is de vraag? Het 'geluid' kan ook aan het spel liggen, of een muzikant die te graag gehoord wil worden.
Oud 24-05-2016, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Wat is de vraag? Het 'geluid' kan ook aan het spel liggen, of een muzikant die te graag gehoord wil worden.
Dat was de vraag. Ik zat tv te kijken en er kwam een optreden van Sam Smith voorbij en toen zijn band in beeld kwam vroeg ik me af of die muzikanten helemaal zelf bepalen wat voor materiaal ze gebruiken of dat dat bepaald wordt.
Oud 24-05-2016, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Dat was de vraag. Ik zat tv te kijken en er kwam een optreden van Sam Smith voorbij en toen zijn band in beeld kwam vroeg ik me af of die muzikanten helemaal zelf bepalen wat voor materiaal ze gebruiken of dat dat bepaald wordt.
Ja die heeft er wel meer over te zeggen dan bijvoorbeeld de zanger van blok.
Oud 24-05-2016, 10:57
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik denk dat de meeste popzangers gewoon sessiemuzikanten gebruiken, dus als die niet naar ze luisteren worden ze er gewoon uitgeschopt.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten