Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb in elk geval weer een klein beetje orde in mijn relatie hier in Wenen.
En mijn professionele leven gaat niet slecht. De korte films die ik draai zijn supercool. Ik heb piano gespeeld in de Nederlandse Ambassade voor een film. Ik ben gevraagd voor een betaald moderneoperaproject inNederland vanaf januari 2017 en voor een film van een kunstenares die in oktober dit jaar hoofdbestanddeel van een expositie in Bayern is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zit ik gisteravond te cashgamen bij een homegame te Zoetermeer, worden er links en rechts spelers aan tafel geinformeerd dat een paar kilometer verderop een toernooiorganisatie is opgerold door douane, ME, FIOD en de burgermeester himself
![]() ![]() Het had overigens niet veel gescheeld of ik had precies daar, die avond, aangeschoven bij het toernooi maar wilde toch liever cashgamen. Leipe shit, ouwe ![]() ![]()
|
Ik kreeg vandaag een smsje van Google dat een onbekend apparaat had ingelogd in mijn mail. Meestal vind ik die meldingen onzin, want ik ben het vaak zelf, maar nu dus niet! Een of andere dude in Soest heeft ingelogd en een nieuw wachtwoord voor Facebook aangevraagd. Tenminste, die mail stond ongelezen in mijn inbox. Dat heb ik geannuleerd en de wachtwoorden van allebei mijn mails veranderd, maar wtf.
||
![]() |
Citaat:
/eindeverhaal |
![]() |
|
Ik heb nu ook maar mijn wachtwoord voor Facebook aangepast en ingesteld dat ik een melding krijg als er ingelogd wordt, én als je probeert in te loggen via een onbekende browser/onbekend apparaat, moet je via mijn telefoon of een speciale code extra inloggen.
Ben wel blij dat Facebook en Google zo ingesteld zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Edit: bezorgd natuurlijk omdat ze wel doorhadden dat m'n mail gehackt was ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||