Oud 03-06-2016, 17:20
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Het is uiteindelijk heel skeer 'gelukt'. Ik heb voor voorwoord, inhoudsopgave etc. romeinse cijfers gebruikt, dat lukte op een of andere manier wel. Een pagina ging niet weg met de nummering, daar heb ik een wit plaatje overheen geplaatst

Maar vooralsnog bedankt voor de tip, voor de masterscriptie (of herkansing van deze) wel handig

Verder voor nu: Mijn scriptie is ingeleverd, met zo'n skeer mapje in plaats van die mooie boekjes die iedereen er van maakt. Ik had geen tijd meer Maar: Vakantie!!!!!
Oud 03-06-2016, 17:21
aumgn
aumgn is offline
De afgelopen tien uur bezig geweest met stage. Moet mijn hoofd echt even uitzetten nu.
Oud 03-06-2016, 17:59
aumgn
aumgn is offline
IT TAKES EVERY KIND OF PEOPLE tududududu
Oud 03-06-2016, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Het is uiteindelijk heel skeer 'gelukt'. Ik heb voor voorwoord, inhoudsopgave etc. romeinse cijfers gebruikt, dat lukte op een of andere manier wel. Een pagina ging niet weg met de nummering, daar heb ik een wit plaatje overheen geplaatst

Maar vooralsnog bedankt voor de tip, voor de masterscriptie (of herkansing van deze) wel handig

Verder voor nu: Mijn scriptie is ingeleverd, met zo'n skeer mapje in plaats van die mooie boekjes die iedereen er van maakt. Ik had geen tijd meer Maar: Vakantie!!!!!

Partyhardy
Oud 03-06-2016, 18:19
Verwijderd
op alles
Oud 03-06-2016, 18:48
Verwijderd
Citaat:
op alles
Wat is er?
Oud 03-06-2016, 19:38
Verwijderd
Golven kut voelen en alsof er niets aan de hand is door elkaar heen en bloed. Vrij veel bloed nog overal.
Oud 03-06-2016, 20:19
Macrador
Macrador is offline
Laat goed voor je zorgen he basje.
Oud 03-06-2016, 21:01
Verwijderd
Jos is naar een huisfeest met het thema "los in het sprookjesbos." Hij heeft een witte pruik op, een roze blouse met franjels over de borst en is Gandalf the Gay.
Oud 03-06-2016, 22:07
Verwijderd
Hebben jullie ook wel eens dat je iets denkt te zien terwijl dat er helemaal niet is?
Ik denk vaak dat er een 1 bij PM staat terwijl dat daar gewoon 0 staat
Oud 03-06-2016, 22:28
Verwijderd
Ik wil je best wel eens een pm sturen als je daar behoefte aan hebt hoor Nathan!

Ik ben vanmiddag twee uurtjes buiten geweest, meteen verbrand
Oud 03-06-2016, 22:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens dat je iets denkt te zien terwijl dat er helemaal niet is?
Ik denk vaak dat er een 1 bij PM staat terwijl dat daar gewoon 0 staat
Heb je aandacht tekort, lieve Nathan?
Oud 03-06-2016, 22:32
Verwijderd
Knuffel voor jou Eline!
Oud 03-06-2016, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Golven kut voelen en alsof er niets aan de hand is door elkaar heen en bloed. Vrij veel bloed nog overal.
Ahw. Ik weet niet precies wat er aan de hand is enzo, maar iig heel veel beterschap. En wat Jeroen zegt.
Oud 03-06-2016, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik wil je best wel eens een pm sturen als je daar behoefte aan hebt hoor Nathan!
Citaat:
Heb je aandacht tekort, lieve Nathan?
Nee dat bedoel ik helemaal niet
Maar dat was gewoon een voorbeeld. Ik denk ook wel eens dat ergens wat beweegt terwijl er niets is
Vroeg me af of jullie dat ook wel eens hebben.
Oud 03-06-2016, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vanmiddag twee uurtjes buiten geweest, meteen verbrand
Verbranden met dit weer?
Oud 03-06-2016, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Nee dat bedoel ik helemaal niet
Maar dat was gewoon een voorbeeld. Ik denk ook wel eens dat ergens wat beweegt terwijl er niets is
Vroeg me af of jullie dat ook wel eens hebben.
Ja! Ik denk iedereen wel. Of dat ik denk dat ik de kat zie zitten en dan kijk ik goed en dan is het gewoon een rare trui ofzo.
Oud 03-06-2016, 22:37
Verwijderd
Jaa
Oud 03-06-2016, 22:42
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Verbranden met dit weer?
Op veel plaatsen heeft langere tijd de zon geschenen en met een lichte huid gaat het in deze tijd van het jaar dan vrij snel.
Verwijderd
Spoiler
Verwijderd
Ik heb dat vaak als ik alleen thuis ben, en in het donker naar buiten kijk. Dan zie ik voor m'n gevoel altijd een enge man lopen.
Oud 03-06-2016, 22:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Spoiler
Wat studeer jij ook alweer?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat vaak als ik alleen thuis ben, en in het donker naar buiten kijk. Dan zie ik voor m'n gevoel altijd een enge man lopen.
Als ik alleen bij mijn ouders thuis ben, ben ik in de badkamer altijd bang dat ik in de spiegel iemand achter me zie staan, en dat ik me dan omdraai en dat er niemand is. Of andersom, dat er iemand zonder spiegelbeeld achter me staat.
Verwijderd
Citaat:
Wat studeer jij ook alweer?
geschiedenis
Oud 03-06-2016, 22:46
Verwijderd
grapje, nou ook weer niet zó nutteloos. Ik pm je even
Oud 03-06-2016, 22:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is hier super mistig

Net wel gezellig bijgekletst en foto's laten zien bij mijn schoonouders
Oud 03-06-2016, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Als ik alleen bij mijn ouders thuis ben, ben ik in de badkamer altijd bang dat ik in de spiegel iemand achter me zie staan, en dat ik me dan omdraai en dat er niemand is. Of andersom, dat er iemand zonder spiegelbeeld achter me staat.
Heel herkenbaar, daarom doe ik ook altijd de deur van de badkamer dicht. (De spiegel is tegenover de deur)
Oud 03-06-2016, 22:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Azeche: ik hoop gewoon dat het goed uitpakt voor je en je er alleen maar beter van wordt maar ik begrijp dat je het lastig en spannend vind. Succes! En die twijfels mag je ook gewoon met je arts bespreken hè.
Oud 03-06-2016, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Heel herkenbaar, daarom doe ik ook altijd de deur van de badkamer dicht. (De spiegel is tegenover de deur)
Denk je dat wezens zonder spiegelbeeld zich door een deur laten tegenhouden? aiaiai
Oud 03-06-2016, 22:49
Verwijderd
Citaat:
@ Azeche: ik hoop gewoon dat het goed uitpakt voor je en je er alleen maar beter van wordt maar ik begrijp dat je het lastig en spannend vind. Succes! En die twijfels mag je ook gewoon met je arts bespreken hè.
Nouja, het punt is dat ik van deze medicijnen heel beter word, alleen ik vind de bijwerkingen te zwaar. maar ahhh ik weet het gewoon allemaal niet meer.

En ik weet niet, ik vind het een beetje raar om met haar persoonlijke dingen te bespreken ofzo.
Oud 03-06-2016, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Denk je dat wezens zonder spiegelbeeld zich door een deur laten tegenhouden? aiaiai
Nee, maar de enge mannen wel. Van wat ik niet direct zie, kan ik ook geen paniekaanval krijgen.
Oud 03-06-2016, 22:50
Verwijderd
Azèche - wat Daantje zegt!

Ik had dat bij mijn ouders wel altijd, sinds we in dit huis wonen niet meer! Mensen in de spiegel/buiten het raam zien enzo.
Oud 03-06-2016, 22:52
Verwijderd
Citaat:
bloodyb?

Citaat:
Dat is echt horror shit
Oud 03-06-2016, 22:54
Verwijderd
Citaat:
bloodyb?
Alles wat over de mannelijke geslachtsdelen beschikt en niet in mijn buurt thuishoort vind ik eng.
Oud 03-06-2016, 22:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Alles wat over de mannelijke geslachtsdelen beschikt en niet in mijn buurt thuishoort vind ik eng.
Dus ook een mannelijke dwerghamster?
Oud 03-06-2016, 22:55
Verwijderd
Wow
Oud 03-06-2016, 22:56
Verwijderd
Citaat:
gelijk heb je.
Oud 03-06-2016, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Dus ook een mannelijke dwerghamster?
Ja, ze vindt jou ook eng
Oud 03-06-2016, 22:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nouja, het punt is dat ik van deze medicijnen heel beter word, alleen ik vind de bijwerkingen te zwaar. maar ahhh ik weet het gewoon allemaal niet meer.

En ik weet niet, ik vind het een beetje raar om met haar persoonlijke dingen te bespreken ofzo.
Ik snap het, ik heb dat ook wel met medicatie gehad en ik heb uiteindelijk wel een goede combi gevonden met aanvaardbare bijwerkingen waar ik me goed bij voel maar dat kost tijd.

Mijn longarts kan een beetje koeltjes overkomen maar hij ontdooit juist heel erg als ik hem persoonlijke dingen voor leg. Zo wilde ik graag naar New York toen ik helemaal niet fit was en dan probeert ie er toch wel aan mee te werken dat het toch kan. En toen ik telkens vastliep met roeien door mijn astma zei hij ook niet dat ik dan maar minder fanatiek moest gaan sporten met heeft ie me ook goed geholpen. Hij was het met me eens dat ik ernstig astma heb waar ik rekening mee moet houden maar dat het streven wel is om zo normaal mogelijk te kunnen functioneren dus hij was net zo blij als ik toen ik toch weer kon werken. Juist door mijn vragen en twijfels en angsten ook aan hem voor te leggen, ben ik hem alleen maar meer gaan waarderen.
Oud 03-06-2016, 22:58
Verwijderd
Ik ben heel.lang bang geweest voor het raam onder aan de trap bij mijn ouders. Dat keek uit op de tuin en als het donker was, was dat een groot zwart gat. Doodeng. Ik heb toen ik elf was Scream 3 gezien en ik ben nog minstens drie jaar bang geweest voor dat raam, ik zag wr elke keer Scream in
Oud 03-06-2016, 22:59
Verwijderd
Citaat:
gelijk heb je.
Ligt eraan hoe groot 'mijn buurt' is
Oud 03-06-2016, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel.lang bang geweest voor het raam onder aan de trap bij mijn ouders. Dat keek uit op de tuin en als het donker was, was dat een groot zwart gat. Doodeng. Ik heb toen ik elf was Scream 3 gezien en ik ben nog minstens drie jaar bang geweest voor dat raam, ik zag wr elke keer Scream in
Je bent nu 14?
Oud 03-06-2016, 23:00
Verwijderd
Nee grapje
Oud 03-06-2016, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Je bent nu 14?
Ik ben nu 27 en kijk pas sinds vier jaar weer thrillers. En dan nog alleen maar met eem vriend die heel hard lacht om alles en alle lichten aan. Ik ben een watje!
Oud 03-06-2016, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het, ik heb dat ook wel met medicatie gehad en ik heb uiteindelijk wel een goede combi gevonden met aanvaardbare bijwerkingen waar ik me goed bij voel maar dat kost tijd.

Mijn longarts kan een beetje koeltjes overkomen maar hij ontdooit juist heel erg als ik hem persoonlijke dingen voor leg. Zo wilde ik graag naar New York toen ik helemaal niet fit was en dan probeert ie er toch wel aan mee te werken dat het toch kan. En toen ik telkens vastliep met roeien door mijn astma zei hij ook niet dat ik dan maar minder fanatiek moest gaan sporten met heeft ie me ook goed geholpen. Hij was het met me eens dat ik ernstig astma heb waar ik rekening mee moet houden maar dat het streven wel is om zo normaal mogelijk te kunnen functioneren dus hij was net zo blij als ik toen ik toch weer kon werken. Juist door mijn vragen en twijfels en angsten ook aan hem voor te leggen, ben ik hem alleen maar meer gaan waarderen.
Een goede arts hebben is zoo fijn.

Ik vind het gewoon moeilijk omdat het over mijn hersenen gaat, en dan wordt het in mijn beleving al snel persoonlijk. Ik heb het wel eens met haar over mijn concentratieproblemen gehad, maar hoe leg ik haar zonder hysterisch te gaan giechelen of huilen dat ze me psychische problemen geven. Ook omdat ik ook heel veel stress heb - wie weet hoe het zonder al die stress met me zou gaan? Mijn arts is heel aardig en ze zou me niet uitlachen ofzo, maar toch, ik vind het echt wel moeilijk.
Oud 03-06-2016, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu 27 en kijk pas sinds vier jaar weer thrillers. En dan nog alleen maar met eem vriend die heel hard lacht om alles en alle lichten aan. Ik ben een watje!
Jeetje
Maar ja, iedereen is wel bang van iets dus boeie
Oud 03-06-2016, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Het deed me denken aan de goede ouwe tijd dat we alleen bereikbaar waren op de huistelefoon en dan de voicemail inspraken wanneer iemand niet thuis bleek te zijn. Het voelde ergens goed om weer eens op zo’n manier de dag door te komen, maar ik schrok er wel van hoe afhankelijk ik ben geworden van mijn mobiel. Ik was echt bang dat ik dingen miste omdat ik niet mijn mobiel kon checken. Want, hoe zou Kiki Bertens wedstrijd gaan? Gaat het straks regenen (buienradar)? Zijn er nog bijzonderheden op de 9292-app? Enz.
Zou dit een grapje zijn of zijn er echt mensen die alle bijzonderheden van de 9292-app bijhouden?
Oud 03-06-2016, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind enge films ook verschrikkelijk. ik ging ook met mijn vriendinnen The Ring kijken, maar na vijf minuten zat ik al met oordopjes in op m'n telefoon.
Oud 03-06-2016, 23:13
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Haha dit had ik vroeger wel. Vooral na een avond enge films kijken
Oud 03-06-2016, 23:14
Verwijderd
Ik vind horrorfilms echt super leuk maar ik word er zo bang van
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten