Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Partyhardy ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar dat was gewoon een voorbeeld. Ik denk ook wel eens dat ergens wat beweegt terwijl er niets is ![]() Vroeg me af of jullie dat ook wel eens hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Azeche: ik hoop gewoon dat het goed uitpakt voor je en je er alleen maar beter van wordt maar ik begrijp dat je het lastig en spannend vind. Succes! En die twijfels mag je ook gewoon met je arts bespreken hè.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik weet niet, ik vind het een beetje raar om met haar persoonlijke dingen te bespreken ofzo. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn longarts kan een beetje koeltjes overkomen maar hij ontdooit juist heel erg als ik hem persoonlijke dingen voor leg. Zo wilde ik graag naar New York toen ik helemaal niet fit was en dan probeert ie er toch wel aan mee te werken dat het toch kan. En toen ik telkens vastliep met roeien door mijn astma zei hij ook niet dat ik dan maar minder fanatiek moest gaan sporten met heeft ie me ook goed geholpen. Hij was het met me eens dat ik ernstig astma heb waar ik rekening mee moet houden maar dat het streven wel is om zo normaal mogelijk te kunnen functioneren dus hij was net zo blij als ik toen ik toch weer kon werken. Juist door mijn vragen en twijfels en angsten ook aan hem voor te leggen, ben ik hem alleen maar meer gaan waarderen.
|
Verwijderd
|
Ik ben heel.lang bang geweest voor het raam onder aan de trap bij mijn ouders. Dat keek uit op de tuin en als het donker was, was dat een groot zwart gat. Doodeng. Ik heb toen ik elf was Scream 3 gezien en ik ben nog minstens drie jaar bang geweest voor dat raam, ik zag wr elke keer Scream in
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het gewoon moeilijk omdat het over mijn hersenen gaat, en dan wordt het in mijn beleving al snel persoonlijk. Ik heb het wel eens met haar over mijn concentratieproblemen gehad, maar hoe leg ik haar zonder hysterisch te gaan giechelen of huilen dat ze me psychische problemen geven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |