| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Nee, niet echt. Hij zoekt aandacht. Erg aanhankelijk dingetje. Niks mis mee verder. Hij komt gewoon vanonder m'n bed of bank aanlopen, kloot wat aan met m'n kamer, gooit alles om omdat ie in z'n blinde speelbui nogal eens ergens tegenaan loopt en als ie uitgespeelt is kruipt ie bij mij onder m'n deken, gaat ie tegen m'n buik aan ligen slapen en tegen de tijd dat het licht wordt staat ie op, loopt ie terug naar onder de bank of het bed en dan zie je hem niet meer, en als je eronder kijkt, is ie daar ook niet, en nee, er zijn geen verborgen luikjes waar in in kan zonder dat ik het hoor of zie.
|
|
|
|
ik heb geprobeert foto's te maken. Maar dat kan niet. Het diertje kan niet tegen licht. Zo gauw er te veel licht op hem gericht is, schiet ie weg. En hij was echt dood. Dierenarts had em laten inslapen en baasje heeft em begraven. Dus hij kan echt niet meer leven.
|
|
|
|
Als het een andere kat is verbaast het me dat ie al sinds m'n 9e er precies hetzelfde uit ziet en geen dag ouder wordt. Ik ben nu 17, nou dan hoor je toch wel een klein verschil te merken. Toen de kat dood ging was ie 7 maanden. Deze lijkt ook rond die leeftijd, en wordt geen spatje groter, breder of anders. En ik voer em niet....
|
|
|
Zie je hem ook nooit verschijnen?En je schrijft dat je hem wel kunt aaien maar niet kan grijpen als hij iets stukmaakt? Is het dan zo, dat als je hem kan aaien, je hem ook kunt wurgen??? Niet dat je dat moet doen, hoor! Maar ik vind het een beetje vaag dat je hem de ene keer wel kunt aanraken en de andere keer weer niet... |
|
|
|
|
|
Altijd zulke leuke uitspraken, hij is er maar alleen ik kan hem zien. NIEMAND kan hem zien behalve jij? Wat zou het nut daarvan zijn.
Als je het fenomeen opneemt met een camera en/of geluidsbron. Valt er dan wat te zien of te horen? Het zou bizarre zijn als een dier weet hoever de mens qua techniek staat, m.a.w. geen antwoord in de trant van 'je kunt hem alleen met het blote oog zien en alleen ik', want daarmee zou ik een psychiater voorschrijven. Wellicht droom je het.
|
|
|
|
Probeer hem dan niet te vangen/verjagen, probeer geen foto's of (geluids)opnames te maken. Waarom zou je?
Misschien is het gewoon een dwaelnde ziel, zonder huis, die ergens rust zoekt. En ja, ik geloof je verhaal natuurlijk hoor! Maar ja, het klinkt wel raar; ik heb nog nooit eerder van zoiets gehoord. Maar waarom zou je er iets aan doen? Hij is toch niet gevaarlijk, of eng? |
|
|
|
|
|
Ik was ook niet van plan om er iets aan te doen, ik vind het welleuk, beetje gezelschap 's nachts als je weer eens niet kan slapen. Maar ik vroeg me gewoon af hoe het kwam dat dt zieltje hier nog rondzwerft.En waarom ie zo naar mij toe trekt.Misschien omdat ie op dezelfde dag overleden is waarop ik 1 jaar werd?Ik zoek de link een beetje tussen mij en dat beestje.
|
|
||
|
Citaat:
ik weet niet, ik vond het nogeeneens zo raar toen ik het las. Je hoort zo vaak dingen over geesten..waarom wel mensen en geen katten? een kat wordt toch vaak gezien als een heel spiritueel wezen...
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik heb er dus ook een gehad, een spookkat dan, k weet verder van die van mij niet echt van waar hij komt, maar ik denk dat het beesie gehecht is aan zijn ouwe plekkie en omdat ie geen rust kan vinden komt ie daar terug, misschien om zijn rust te zoeken maar t zou ook heel goed kunnen dat ie het daar fijn vind op je zolder... Verder, mjah, ik moet hier ff weer over na gaan denken want ik wil nog wel ff meer zeggen maar we hebben het er op msn ofzow wel ff over (al mijnes het weer doet) want anders ben ik nog een half uur bezig...
Kus, Marchje
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
? ![]() |
||
|
|
|
|
He, ieder z'n eigen geloof toch? Respect man! Als je het e niet mee eens bent of je vindt het onzin wat ik hier loop te verkondigen, hou dan gewoon je reply bij je. Ik weet wat ik zie, en ik weet dat er meer zijn die hetzelfde hebben. Je overtuigt mij niet dat er niks is daaro.
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Hoofdstuk 1 van zn biografie:
http://www.fortunecity.com/rainbow/robotech/75/Zaxel (ff offtopic, sorry) over het onderwerp, weet jij waar die man begraven ligt, check die plaats eens uit met de kat?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Normaal (pak den dikke vandalen ofzo maar es): Normaal'(<Fr.-Lat.) bn. bw., 1. overeenkomstig de regel, regelmatig, gewoon: bij normale ontwikkeling; - hij is niet ~ van iem. die dronken is, of wiens geestvormogens niet in orde zijn; -2. als de norm dienend: normale arbeidsdag, waarvan de duur door de wet is vastgesteld. Zullen we nu ff vast stellen wie (of wat) wel normaal is? Iemand die geen spoken/geesten/weirde katten die niet leven en al 35x door zijn gegaan ziet...is normaal.. Iemand die dat niet doet is niet normaal en eigenlijk compleet geschift en rijp voor 't gesticht...maar das weer een ander verhaal. Ga zo door!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Wiskas?
Kattebrokken misschien moet je m lokken, katten zijn sluw wist je, wil je meer over de kat weten, mijn vader is kattenexpert, hij heeft er lang mee samengewerkt, met zn partner dan, zaxiliaans gezien, past hier misschien de uitspraak, een kat heeft zeven levens, denk je ook niet? Katten zijn dol op warme melk
|
|
||
|
Citaat:
de man was getrouwd, 2 kinderen, geen kleinkinderen. de 2 kinderen zijn op 23 en 18 jarige leeftijd omgekomen in en ongeluk, zijn vrouw omgekomen aan kanker, hij bleef alleen in het huis achter, heeft als gezelschap die kat gekocht die op leeftijd van 7 maand werd overreden door een auto, die man is verhuisd en na nog 5 jaar overleden aan een hartaanval. hijg hijg hijg.....zo. Dat was het voor zover ik weet.
|
|
||
|
Citaat:
klein puntje, hij eet en drinkt niet. heb het al geprobeert, heb 2 jaar in dierenspeciaalzaak gewerkt, veel kattengevallen gezien die niet wouden eten enzo, heb em van alles voorgeschotelt, zelfs melk, maar hij negeert het en kruipt in mijn bedje om te gaan slapen.
|
|
|||
|
Citaat:
daarom hier ff de 2 verwijderde posts: 1. Citaat:
2."ze kan de kat niet vastpakken, alleen aaien" dus die plek uitchecken gaat niet (ludo)[Dit bericht is aangepast door Ludootje (05-01-2002).] |
|||
|
|
||||
|
Citaat:
Ja ja ja, nou we weten je mening hoor. Jij vindt dat ik compleet geschift ben bla bla bla, ieder zijn mening, ik weet wat ik zie. Dus blijf jij maar lekker bij je mening en je gedachtengang, dan blijf ik bij de mijne, iedereen blij.
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|