Oud 18-08-2016, 21:14
Paardencato
Paardencato is offline
Haii mensen. Ikga maar gwn straight to the point. Mijn vriendje en ik zouden graag binnenkort een keer met elkaar kussen/zoenen. Ik ben alleen bang dat ik het niet goed kan/ hij het niet fijn vind. Voor mij is het namelijk de 1e keer en voor hem de 3e ofzo... Ik vermeed het dus ook de afgelopen dagen..wat nu? en 2e, we zoeken nog een romantisch plekje om dat te doen... iemand ideeën?😉
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2016, 06:05
bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon niet zo druk om maken. En gewoon doen en uitvinden hoe het allemaal gaat. Iedereen zoent anders. Kijk waar jullie je fijn bij voelen.

Het kan natuurlijk overal. Dat hoeft niet perse bij de zonsondergang op strand. Kan overal.

En ik verplaats je topic even naar liefde en relatie
Oud 19-08-2016, 09:51
OurLordAndSavio
OurLordAndSavio is offline
Je moet je inderdaad geen druk maken, dan wordt het zoenen er niet beter op. Het zoenen is vooral fijn als het redelijk onverwacht gaat, je moet er gewoon in opgaan en doen waar jij je fijn bij voelt. Dus om nou inderdaad ergens een plekje te zoeken om te gaan zoenen kan het misschien juist een beetje verpesten, dan ben je toch erg zenuwachtig want je weet dat het er aan zit te komen en durf je het uiteindelijk niet.

Laat het gewoon gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2016, 20:18
Dekaloog
Dekaloog is offline
Je kunt je beter drukmaken om of jij het fijn vindt. Dus of jij wil zoenen, wat jouw voorkeuren daarin zijn, hoe je 't graag wil aanpakken.

Wat dat betreft - als je 't op een speciale plek wil doen, dan moet je dat vooral doen. Het is wel waar dat 'spontaan' beter is, maar soms wil je niets spontaans, soms wil je gewoon precies weten waar je aan toe bent. Dat is oké. Doe wat jij fijn vindt.

De andere dingen die je noemt (technisch niet goed zijn, niet genoeg ervaring) kun je oplossen met communicatie of met oefenen. Twee keer vaker gezoend hebben stelt echt niks voor. Maar als je er heel onzeker over bent kun je je vriend om hulp vragen. Hij vindt het vast niet erg om de eerste keer aan je laten zien hoe hij het eerder gedaan heeft. Voor de rest: gewoon doen, rustig beginnen, 't komt vanzelf goed.

Veel plezier!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten