![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet dat naakt zijn gw normaal is maar alsnog. Ik ben een hele normale jongen, dus als ik dan opeens zoiets wil, zullen mijn ouders het vast wel raar vinden |
![]() |
||
Citaat:
“Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.” wat jij normaal vind kan een ander raar vinden, maar weet je wat? je kan ook tegen jezelf zeggen oh fuck it, ik ben wie ik ben en niemand kan dat veranderen. en, misschien vinden je ouders het misschien helemaal niet raar? na de actie komt pas de reactie, dus je weet maar nooit ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kan beter maar niet zoveel zorgen maken van wat anderen allemaal kunnen gaan denken. Het is jou keuze en als je erachter staat moet je het gewoon doen. Ik ben wel van mening dat je het misschien wel handig is om het te bespreken met je ouders. Maar je kan ook eerst een keer naar het naaktstrand gaan en het daarna bespreken. Dan hebt je het al ervaren en weet je waar je over praat.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-09-2016 om 21:30. |
![]() |
||
Citaat:
hemelrijk volkel bijvoorbeeld. heb er heel wat getest (zoetwater) en bij veel zitten of rukkende oude mannetjes of filmende zogenaamd niet nederlands sprekende geklede mensen. en dan vinden ze het raar dat vrouwen niet durven... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Exhibionist Nuex | 14 | 12-01-2017 20:06 | |
Lifestyle |
nudisme, jou levensstijl? Sag | 110 | 30-06-2015 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |