Oud 21-09-2016, 16:06
Verwijderd
Overigens zeg ik dit als iemand die ooit iemand alleen via het interwebs kende voorstelde om meteen maar samen een week naar Spanje te gaan want dan wisten we meteen of het zou werken ipv daar maanden over te doen
Advertentie
Oud 21-09-2016, 16:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik wil je niet de grond in praten maar dit kan heel goed écht zo zijn en dat het irl toch (voor minimaal één van de twee) tegenvalt - of althans niet de ware blijkt te zijn. Benader dit niet als een alles of niets dit MOET hem zijn iets, die verwachting is bijna onmogelijk om aan te voldoen. Gewoon samen gezellig chillen en verder wel zien wat er van komt.
Oh maar dat doe ik ook absoluut niet! Ik heb tinder ook alleen maar geinstalleerd onder dwang van een vriendin en heb expres m'n kutste/domste foto's eropgezet, want daten is totaal niet mijn ding. Ik ben niet op zoek, maar als ik het gezellig met hem kan hebben, dan prima.
Ik maak me er wel druk om dat hij sexytaimz wil, want daar ben ik niet zo van.
Oud 21-09-2016, 16:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Overigens zeg ik dit als iemand die ooit iemand alleen via het interwebs kende voorstelde om meteen maar samen een week naar Spanje te gaan want dan wisten we meteen of het zou werken ipv daar maanden over te doen
Haha, hoe liep dat af?
Oud 21-09-2016, 16:09
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Hee, als vunzige mensen je ding zijn, waarom ook niet?
Nou, als blijkt dat je structureel je neus stoot (zowel letterlijk als figuurlijk in haar geval bij de 'coming out') zou ik verwachten dat er een lampje zou gaan branden. Maar ik heb niet het idee dat ze geboft heeft, verstandelijk gezien.
Oud 21-09-2016, 16:09
Miekje*
Miekje* is offline
Ohwwww, HO, allemaal gefoel0ns *in wangen knijp*

Komt vast goed maandag joh, gewoon lekker jezelluf zijn
Oud 21-09-2016, 16:10
Holland Oates
Holland Oates is offline
Als hij nou anti-roker is kan ik altijd nog een heel pakje wegpaffen om 'm op afstand te houden.
Oud 21-09-2016, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Oh maar dat doe ik ook absoluut niet! Ik heb tinder ook alleen maar geinstalleerd onder dwang van een vriendin en heb expres m'n kutste/domste foto's eropgezet, want daten is totaal niet mijn ding. Ik ben niet op zoek, maar als ik het gezellig met hem kan hebben, dan prima.
Ik maak me er wel druk om dat hij sexytaimz wil, want daar ben ik niet zo van.
Ok

Maak je je druk dat hij dat bij de eerste date wil, want jij wilt dat niet bij de eerste date, of bedoel je überhaupt dat hij dat op enig moment gaat willen en jij niet? Antwoord maakt overigens niet zo veel uit, als je zo veel met hem praat moet je dit gewoon even duidelijk benoemen, dat kan dan prima.

Citaat:
Haha, hoe liep dat af?
We zijn maar niet meteen naar Spanje geweest maar hebben het een tijdje erg gezellig gehad.
Oud 21-09-2016, 16:16
Miekje*
Miekje* is offline
Oh trouwens jungs, ik ga in januari misschien een paar weken onderzoek doen in Kenia
Oud 21-09-2016, 16:17
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 21-09-2016, 16:19
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 21-09-2016, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ja dat was een goed idee van me eah
Oud 21-09-2016, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Oh trouwens jungs, ik ga in januari misschien een paar weken onderzoek doen in Kenia
-3 AVROTROS-punten.
+5 als je ook op TV komt met je onderzoek en WolterB gezellig vrienden uitnodigt om naar de afleveringen te kijken.
Oud 21-09-2016, 16:28
Megatron
Megatron is offline
Kggr in plaats van blij zijn dat shit weer werkt gaan vragen om een RCA
Oud 21-09-2016, 16:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
's Ochtends is het openbaar vervoer nog wel te harden zonder een cocon van Goede Muziek omdat iedereen braaf z'n snavel dicht houdt over het algemeen maar in de avondspits is het huilen met de pet op. Maar inderdaad, niets zo kut als kutte dopjes qua geluid en comfort Dan liever nog vervelend kwakende mensen

Soms leen ik de Apple-dopjes van vriendinlief. Ze zitten lekker comfy maar het klinkt ook niet zo goed als de CX300-II's.
Zijn er dan niet andere goede oordoppen te krijgen? Want verhalen over draadbreuken hoor ik steeds bij dat soort Sennheisers.
Oud 21-09-2016, 16:50
Megatron
Megatron is offline
De prijs/geluidskwaliteitverhouding bij met name de CX300-serie is sick. Geen concurrentie.
Oud 21-09-2016, 16:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
Het geluid van die sennheisers is geweldig, maar draadbreuk treed nou eenmaal snel op als je het vaak gebruikt. Dan heb ik liever een draadbreuk in een goedkopere sennheiser dan in een superdure.
Oud 21-09-2016, 16:53
Megatron
Megatron is offline
De CX300-II kost €24,99 vandaag de dag. Absurd.
Oud 21-09-2016, 16:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ooit had ik de HD 201 voor ca. 20 euro en dacht ik dat daar goed geluid uitkwam. Die illusie was snel vervlogen toen ik m'n AKG K 601 binnenkreeg en aansloot. Op de onboard audio van m'n toenmalige laptop nota bene. (Dat zegt wel wat, want de K 601 deed het daar eigenlijk echt niet goed op.)
Oud 21-09-2016, 16:57
Verwijderd
Citaat:
De CX300-II kost €24,99 vandaag de dag. Absurd.
Volgens mij heb ik die ook. Ik zou maar één ding aan dat willen en dat is een extra versterkingstrap en volumeregelaar.
Oud 21-09-2016, 17:00
Megatron
Megatron is offline
Alles is relatief, obviously. Genoeg snobs die zich niet aan een equalizer wagen. Met oordopjes. Op een telefoon. Of MP3-speler. Ik moet daar om lachen.

Als ik er thuis eens goed voor ga zitten pak ik ook m'n Sennheiser HD650 op m'n NAD C350. Allicht dat het even andere koek is, dank je de koekoek.

Laatst gewijzigd op 21-09-2016 om 17:09.
Oud 21-09-2016, 17:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Weet niet of je een Iphone hebt, maar die houdt al je stappen automatisch bij. Anders is er onder andere de app MapmyFitness, die werkt op GPS.
Nop ik heb een Samsung en een losse hartslagmeter.

Citaat:
Moet je ook zeker doen, ik ken genoeg mensen (let op: anekdotische bewijslast!) op wie het juist positief/motiverend werkt. Ik denk dat de doelgroep van het onderzoek hierboven niet bepaald gemotiveerd aan de exercitie begon

Bovendien kan het ook heel goed ondersteunen om gericht snel vooruitgang te boeken; bijvoorbeeld als je op hartslagzones gaat trainen (en dit bij je activity tracker is ingebouwd uiteraard).

Als je fietst of hardloopt - of wandelt for that matter: Strava of Runkeeper zijn goede gratis apps. Maar ik ga er van uit dat ze zo'n tracker wil om tijdens het actief zijn al gegevens te kunnen zien. Smartphone is toch vooral handig voor daarna. Ja, je hebt hoesjes/houders voor tijdens de activiteit, maar dat is niet ideaal.
Ik heb nu een simpele hartslagmeter en de sporttrackerapp op mijn telefoon maar daar heb ik idd vooral achteraf wat aan. Ik gebruik hem met roeien en ondanks een hoesje vind ik het altijd toch een beetje eng om mijn telefoon mee te nemen in de boot. Ik train op hartslag en wilde eigenlijk een nieuwe hartslagmeter maar dan lijkt zoiets me eigenlijk leuker.
Oud 21-09-2016, 17:03
Verwijderd
Doe ik ook maar dat heb ik om de subs zo hard te voelen dat m'n bril van m'n neus af trilt bij keiharde metal en tekno.
Oud 21-09-2016, 17:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Alles is relatief, obviously. Genoeg snobs die zich aan een equalizer wagen. Met oordopjes. Op een telefoon. Of MP3-speler. Ik moet daar om lachen.

Als ik er thuis eens goed voor ga zitten pak ik ook m'n Sennheiser HD650 op m'n NAD C350. Allicht dat het even andere koek is, dank je de koekoek.
Lach maar, ik gebruik ook een equalizer op m'n foon. Dan klinkt het geluid tenminste zoals ik het wel hebben. Wat is daar mis mee?
Oud 21-09-2016, 17:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
In het geval van meer high-end spul zou dat betekenen dat je de verkeerde koptelefoon hebt gekocht.
Oud 21-09-2016, 17:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik houd trouwens van zo neutraal mogelijk, equalizers zijn in mijn geval dus uit den boze.
Oud 21-09-2016, 17:09
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Lach maar, ik gebruik ook een equalizer op m'n foon. Dan klinkt het geluid tenminste zoals ik het wel hebben. Wat is daar mis mee?
Wacht ik ben een 'niet' vergeten. Ik bedoel van die losers die dat 'niet puur' vinden, equalizers. Ik ben vóór.

Excuus!
Oud 21-09-2016, 17:10
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik houd trouwens van zo neutraal mogelijk, equalizers zijn in mijn geval dus uit den boze.
Ja, zie. Op gebied van oordopjes en telefoons slaat dat nergens op
Oud 21-09-2016, 17:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ja, zie. Op gebied van oordopjes en telefoons slaat dat nergens op
In die situatie laat ik het momenteel ook maar even zitten. Ik gebruik dan trouwens nog steeds geen equalizer, maar dat is meer omdat ik het niet nodig vind.
Oud 21-09-2016, 17:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Iemand hier trouwens ooit een AKG K1000 geprobeerd?
Oud 21-09-2016, 17:22
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
In die situatie laat ik het momenteel ook maar even zitten. Ik gebruik dan trouwens nog steeds geen equalizer, maar dat is meer omdat ik het niet nodig vind.
Prima hoor, ieder z'n ding. Ik vind het soms wel fijn zacht aggrotech of zo te luisteren, maar dan wel met een hoorbare 'beuk'. Enter equalizer! Of net wat meer accent op de hogere tonen omdat mijn smaak niet helemaal past met de smaak van de producer(s) of juist de beperkingen van het materiaal voorhanden. Hurrah equalizer!
Oud 21-09-2016, 17:24
Carn
Carn is offline
Nee. Maar als je een puike koptelefoon zoekt, geen hele specifieke wensen hebt qua klankbeeld en er niet financieel er aan onder door gaan dan is de Audio-Technica ATH-M50x een van de beste opties
Oud 21-09-2016, 17:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
De AKG K612 Pro (opvolger van de 601) is ook niet al te duur.
Oud 21-09-2016, 17:28
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Nee. Maar als je een puike koptelefoon zoekt, geen hele specifieke wensen hebt qua klankbeeld en er niet financieel er aan onder door gaan dan is de Audio-Technica ATH-M50x een van de beste opties
Is deze unit voor telefoons en mp3-spelers? Of een indoor?
Oud 21-09-2016, 17:28
Carn
Carn is offline
Ja in de < €200 range is er best wat te krijgen tegenwoordig . Zit allemaal redelijk bij elkaar; het is maar net je voorkeur qua klank en zaken zoals wel of geen losse kabel enzo.
Oud 21-09-2016, 17:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Is deze unit voor telefoons en mp3-spelers? Of een indoor?
why not both! (maar eerder indoor )

Ik heb zelf de AKG K451 voor 'onderweg'; in-ears zijn bij mij eigenlijk zelden een succes en deze heeft nog een handzaam formaat
Oud 21-09-2016, 17:34
Megatron
Megatron is offline
Hah probeer de HD650 maar eens als outdoor unit
Oud 21-09-2016, 17:34
Megatron
Megatron is offline
Ik kan eigenlijk niet meer zonder in-ears
Oud 21-09-2016, 17:36
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hah probeer de HD650 maar eens als outdoor unit
Dan kun je wel iedereen overtuigen van je muzieksmaak.
Oud 21-09-2016, 17:43
Megatron
Megatron is offline
Door de weerstand zal dat nog wel meevallen, voorzichtig gezegd
Oud 21-09-2016, 18:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
O2 met geschikte gain-waarden meenemen.
Oud 21-09-2016, 18:24
Verwijderd
Collega is op vakantie geweest naar marsedonieje.
Oud 21-09-2016, 19:03
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
O2 met geschikte gain-waarden meenemen.
Oud 21-09-2016, 19:11
Megatron
Megatron is offline
Oud 21-09-2016, 19:11
Megatron
Megatron is offline
Lekker. Door mijn nieuwe doppies
Oud 21-09-2016, 19:49
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Zo tof! Ik ga je de volgende keer wel lekker maken met mijn fotoboek.

Oud 21-09-2016, 20:37
Yne
Yne is offline
Citaat:
Oh dear...
Maar had jij met je tinderdates ook elke dag urenlange gesprekken over redelijk intelligente dingen? Door hoe hij praat, zn gevoel voor humor en zn verstand van serieuzere onderwerpen krijg ik wel het idee dat hij een prima kerel is. Nou ja, we gaan 't zien...eek.
Nee dat niet! Dan vind ik het eigenlijk ook wel een beetje raar dat hij je in bed probeert te krijgen. Althans, dat doet hij wel toch? Of nou ja, raar, dat het er wat bovenop ligt
Oud 21-09-2016, 21:07
Verwijderd
Daar draait tinder toch om?
Oud 21-09-2016, 21:16
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nee dat niet! Dan vind ik het eigenlijk ook wel een beetje raar dat hij je in bed probeert te krijgen. Althans, dat doet hij wel toch? Of nou ja, raar, dat het er wat bovenop ligt
Ja, ik weet ook niet echt wat ik er nou mee moet. Natuurlijk snap ik dat ie me wil hosselen, want ik ben obvi superheet, maar iets subtieler had ook wel gemogen.
Oud 21-09-2016, 21:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
-3 AVROTROS-punten.
+5 als je ook op TV komt met je onderzoek en WolterB gezellig vrienden uitnodigt om naar de afleveringen te kijken.
-3 Dan, want er moet wel iets heel geks gebeuren, wil ik op tv komen ermee!
Citaat:
Zo tof! Ik ga je de volgende keer wel lekker maken met mijn fotoboek.
Deal!
Oud 21-09-2016, 21:34
Abby.
Abby. is offline
Er bestaan geen min-punten in het avrotros-klassement
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten