Oud 02-01-2017, 12:52
Verwijderd
Citaat:
O en: ik vind dat jij je dates te lang vantevoren plant. Je neemt echt veeeeeeeeel te veel tijd om je te hechten aan iemand, om een fabeltastisch beeld van iemand te vormen. Probeer gewoon direct af te spreken!
Ja maar dat is gewoon het eerste vrije moment En tot die tijd niet appen of zo vind ik ook een beetje raar. Maar ik snap je punt wel, goed voornemen voor 2017!
Advertentie
Oud 02-01-2017, 12:54
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Zo bedoelde ik het niet, misschien de verkeerde smiley gekozen Ik had 't gewoon helemaal gemist. Veel plezier vanavond!
Ik had het ook nog niet aangekondigd
Oud 02-01-2017, 12:55
Verwijderd
Ik heb dat trouwens ook al als ik in de kroeg met iemand sta te flirten/naar iemand sta te kijken. Dan ben ik helemaal verliefd, en als het dan tot een gesprek komt denk ik na de eerste paar zinnen oh god no..
Oud 02-01-2017, 12:56
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
O en: ik vind dat jij je dates te lang vantevoren plant. Je neemt echt veeeeeeeeel te veel tijd om je te hechten aan iemand, om een fabeltastisch beeld van iemand te vormen. Probeer gewoon direct af te spreken!
Huhu, ik heb gisteravond gevraagd of hij vanavond iets wilde doen. Heb er echt van geleerd ja
Oud 02-01-2017, 13:09
Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb wel eens heel dramatisch met tranen in ons ogen afscheid genomen van een date met wie ik te lang had gechat alvorens af te spreken. We vonden elkaar zoooo leuk en hadden echt al zo veel gepraat. Maar de chemie ontbrak wederzijds en we vonden het zo erg hahaha.
Oud 02-01-2017, 13:10
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb dat trouwens ook al als ik in de kroeg met iemand sta te flirten/naar iemand sta te kijken. Dan ben ik helemaal verliefd, en als het dan tot een gesprek komt denk ik na de eerste paar zinnen oh god no..
Klinkt bekend!
Oud 02-01-2017, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ohhh dan is het zeker weer tijd om te daten! Succes dan

@gansmeeuwaal 11 jaar geleden had je wel een date
11 jaar geleden alweer, voelt als een paar jaar terug ofzo
Oud 02-01-2017, 14:19
zion_temp
zion_temp is offline
Oh hai

Oud 02-01-2017, 14:27
zion_temp
zion_temp is offline
En Kris, ik zou inderdaad minder chatten/appen. Heb in het verleden ook dates gehad met wie de gesprekken super leuk waren, maar de klik uiteindelijk totaal ontbrak. Dat kan heel teleurstellend zijn. Meestal probeer(de) ik zo snel mogelijk met iemand af te spreken, als iemand aantrekkelijk is en normale volzinnen kan produceren. Meestal valt het dan alsnog tegen, maar er is geen teleurstelling want er waren ook weinig verwachtingen.

En de date waar ik super veel naar uitkeek (vooral op basis van intuïtie) bleek zo leuk te zijn dat ze nu mijn vriendinnetje is.
Oud 02-01-2017, 14:36
Verwijderd
Citaat:
En Kris, ik zou inderdaad minder chatten/appen. Heb in het verleden ook dates gehad met wie de gesprekken super leuk waren, maar de klik uiteindelijk totaal ontbrak. Dat kan heel teleurstellend zijn. Meestal probeer(de) ik zo snel mogelijk met iemand af te spreken, als iemand aantrekkelijk is en normale volzinnen kan produceren. Meestal valt het dan alsnog tegen, maar er is geen teleurstelling want er waren ook weinig verwachtingen.

En de date waar ik super veel naar uitkeek (vooral op basis van intuïtie) bleek zo leuk te zijn dat ze nu mijn vriendinnetje is.
Maarrr als ik niet met hem geappt had had ik geen selfies gezien en dus op de date gedacht dat hij de knappe hunk van zijn profielfoto nog steeds was, dan was het ook een teleurstelling geweest Maar goed ik moet niet te voortijdig conclusies trekken.
Oud 02-01-2017, 14:56
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Hoe voelt het om iemand te daten die je niet kent? Mijn huidige vriendje en ik waren al goede vrienden voor het een relatie werd en met alle andere jongens met wie ik iets had werkte het niet omdat we elkaar toch niet genoeg kenden ofzo.
Oud 02-01-2017, 15:01
Verwijderd
Nouja ik denk dat dat moeilijk te generaliseren is, elke date is toch anders
En ik vind het raar om te concluderen dat iets niet werkt omdat je elkaar niet goed genoeg kent, dan zou je het toch juist op kunnen lossen door elkaar beter te leren kennen?
Oud 02-01-2017, 15:07
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Dat kan natuurlijk. Ik was toen alleen een stuk jonger en minder volwassen en die jongens ook dus dan werkte dat toch niet echt.
Oud 02-01-2017, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Dat kan natuurlijk. Ik was toen alleen een stuk jonger en minder volwassen en die jongens ook dus dan werkte dat toch niet echt.
Tja, uiteindelijk leer je iedereen een keer voor het eerst kennen toch, of dat nou in gezelschap is of op een date. Ik vind het juist ook wel spannend, dat je nog niets over iemand weet. Alleen moet je wel vaak tot de conclusie komen dat het toch niets gaat worden Maar iemand zei laatst, tinder daten is een number's game..
Oud 02-01-2017, 15:22
Loezzel
Loezzel is offline
Ik haat daten. Toen ik er uiteindelijk mee ophield, kwam ik HEM tegen. Dus kris, misschien moet je het daten los zien van de liefde weer te vinden en gewoon te genieten van leuke, gekke dates
Oud 02-01-2017, 15:23
Yne
Yne is offline
Ik vind 'daten' vooral geschikt voor rebounden, eigenlijk
Oud 02-01-2017, 15:24
Tigerly
Tigerly is offline
Het is maar hoe je het omschrijft.
Oud 02-01-2017, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik haat daten. Toen ik er uiteindelijk mee ophield, kwam ik HEM tegen. Dus kris, misschien moet je het daten los zien van de liefde weer te vinden en gewoon te genieten van leuke, gekke dates
Ja dat wil ik ook eigenlijk! Ik hoef ook helemaal geen relatie nu denk ik, maar ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te doen en plekken te zien en met interessante mensen te praten. Maar liefst dan wel knappe mensen die mij ook fantastisch vinden
Oud 02-01-2017, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ja dat wil ik ook eigenlijk! Ik hoef ook helemaal geen relatie nu denk ik, maar ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te doen en plekken te zien en met interessante mensen te praten. Maar liefst dan wel knappe mensen die mij ook fantastisch vinden
<3
Oud 02-01-2017, 16:37
Holland Oates
Holland Oates is offline
Mieke, je bent mijn favoriete pannenkoek.
Oud 02-01-2017, 16:38
Smaug
Smaug is offline
Hahaha Mieke, prachtig
Oud 02-01-2017, 16:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mieke, je bent mijn favoriete pannenkoek.
Oud 02-01-2017, 16:41
Verwijderd
in heel veel situaties denk ik altijd heel krampachtig; 'later lach ik hierom, later lach ik hierom'
Oud 02-01-2017, 16:43
Verwijderd
Dat lijkt me een goede instelling
Oud 02-01-2017, 17:11
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik kan ook weer gaan daten btw, nieuw jaar nieuwe kansen!
Oud 02-01-2017, 17:13
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom kon je in 2016 niet daten?
Oud 02-01-2017, 17:16
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Waarom kon je in 2016 niet daten?
Doordat ik me in 2016 grotendeels min of meer in een relatie bevond! En heel veel jaren daarvoor ook btw!
Oud 02-01-2017, 17:21
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Doordat ik me in 2016 grotendeels min of meer in een relatie bevond! En heel veel jaren daarvoor ook btw!
Ah! Blij weer single te zijn? /nieuwsgierig
Oud 02-01-2017, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Kinderen voor kinderen wijsheid!
Oud 02-01-2017, 17:26
Smaug
Smaug is offline
Ik weet niet waarom, maar ik word toch altijd weer slightly nerveus voor een date. Krijg altijd zo'n buikpijn
Oud 02-01-2017, 17:29
Holland Oates
Holland Oates is offline
Het is ook wel iets om nerveus van te worden. Ik heb ook elke keer kriebels, ook al is het steeds met dezelfde persoon. De allereerste date was ik echt aan het shaken op m'n weg ernaartoe.
Oud 02-01-2017, 17:35
Ieke
Ieke is offline
Ik vond een van de foto's op het profiel van mijn vriend echt niet zo leuk, de andere wel. Irl was het gelukkig toch leuk
Oud 02-01-2017, 18:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vind daten zo intens blegh. Ik geloof ook niet dat ik een relatie wil. Ik word daar veel te gestrest en onzeker van. Af en toe verlang ik wel eens naar iemand bij wie ik 's avonds op de bank in de armen kan kruipen en de dag door kan nemen en gewoon gezelligheid en fijnheid, maar de weg om daar te komen vind ik veel te ingewikkeld. Ik ben ook helemaal niet gezellig in relaties. Misschien ben ik dan de 'ware' nog niet tegengekomen, of ik ben gewoon niet gemaakt voor relaties, I don't know. Maar over het algemeen vind ik het wel prima om alleen te zijn
Oud 02-01-2017, 22:09
Smaug
Smaug is offline
Hele leuke date gehad. Kort maar krachtig
Oud 02-01-2017, 22:10
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Kinderen voor kinderen wijsheid!
La la la later zul je lachen
Om die dingen
Ook al zak je nu het liefste door de grond
Al zit je zwaar in de puree
Toch valt het achteraf wel mee
Zo erg is het dan niet meer
Want voor je het weet zit er alweer
Een hele mooie nieuwe glimlach om je mond
Onthou maar goed
Lachen is gezond
Oud 02-01-2017, 22:14
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ah! Blij weer single te zijn? /nieuwsgierig
Nou het is een beetje meer ingewikkeld dan "blij". Maar het is zonder drama gegaan en het is wel goed om weer vooruit te kunnen kijken?
Oud 02-01-2017, 22:17
Holland Oates
Holland Oates is offline
Heeft dat ook te maken met het weer in NL zijn?

Citaat:
VERTEL!!!
Oud 02-01-2017, 22:18
Verwijderd
Citaat:
La la la later zul je lachen
Om die dingen
Ook al zak je nu het liefste door de grond
Al zit je zwaar in de puree
Toch valt het achteraf wel mee
Zo erg is het dan niet meer
Want voor je het weet zit er alweer
Een hele mooie nieuwe glimlach om je mond
Onthou maar goed
Lachen is gezond
Ik heb dat een keer gezongen toen ik meedeed aan het Kinderen voor Knderen songfestival

Niet zo'n goede keuze, al die andere kinderen hadden mega tranentrekkers uitgekozen over dode vaders en konijnen, stond ik daar met mijn polonaise song. Het andere jaar zong ik "Ik ben groen"
Oud 02-01-2017, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Waarom was het zo kort dan als het goed beviel? Nouja het is natuurlijk wel maandagavond..
Oud 02-01-2017, 22:32
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Waarom was het zo kort dan als het goed beviel? Nouja het is natuurlijk wel maandagavond..
Omdat we allebei supermoe waren. Beetje heftige nieuwjaarsnacht! Komt wel een vervolg op hoor
Oud 02-01-2017, 22:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb dat een keer gezongen toen ik meedeed aan het Kinderen voor Knderen songfestival

Niet zo'n goede keuze, al die andere kinderen hadden mega tranentrekkers uitgekozen over dode vaders en konijnen, stond ik daar met mijn polonaise song. Het andere jaar zong ik "Ik ben groen"
Haha, "Ik ben groen" heb ik geplaybackt met carnaval
Oud 02-01-2017, 22:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Heeft dat ook te maken met het weer in NL zijn?
Uiteraard, na 9 jaar maak je het niet uit op afstand.
Oud 02-01-2017, 23:09
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Uiteraard, na 9 jaar maak je het niet uit op afstand.
Jemig, 9 jaar!
Dat wist ik niet. Ik vroeg het omdat je mss iemand in verweggistan hebt leren kennen en dat het niet handig was omdat je weer terugging.
Oud 02-01-2017, 23:20
Elin3
Elin3 is offline
Oh pff, na 9 jaar lijkt zo'n break up me best heel lastig. Sterkte ermee dan maar!
Oud 02-01-2017, 23:21
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
VERTEL!!!
Oh, dit had ik even gemist haha. We hebben gewoon een paar biertjes genuttigd, maar hij was erg lief en ik heb nog steeds pijn aan m'n kaken van het lachen . Ik was bang dat hij niet zo grappig zou zijn als op Whatsapp, maar dat bleek wel zo te zijn!

En voor de rest heb ik een heel lief afscheidskusje gekregen
Oud 02-01-2017, 23:58
Dekaloog
Dekaloog is offline
Sterkte, NfS (en Niña, als ze hier nog meeleest). Negen jaar, zo lang. Was het de afstand?
Oud 03-01-2017, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Sterkte, NfS (en Niña, als ze hier nog meeleest). Negen jaar, zo lang.
Dit wil ik ook zeggen.
Oud 03-01-2017, 09:07
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
oh
Oud 03-01-2017, 09:24
Abby.
Abby. is offline
Toch wel verdrietig NfS
Oud 03-01-2017, 09:33
Verwijderd
Stom NfS. Negen jaar is echt lang, sterkte ermee.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten