Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wanneer je vriend heel waarschijnlijk een bril moet, en jij mee wil het montuur uitzoeken, maar dat niet kan want lange-afstand-relatie en ik ga niet heel binnenkort naar hem toe.
![]()
|
In veel winkels kan je wel brillen mee op proef krijgen om thuis nog te kijken wat je het leukste vind. Of je laat de verkoper foto's maken en die app je dan naar elkaar!
Ik vind het trouwens fijner om een bril uit te zoeken met een verkoper, anders ben ik bang dat ik de bril koop die mijn vriend het leukste vind en niet die ik het leukste vind ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb al 24 uur met m'n Beierse schoonfamilie doorgebracht. Het gaat best goed. Mijn Duits komt ook langzaam terug (beetje irritant dat ik nu al deze zinnen in m'n hoofd met een Duits accent uitspreek). Waarom kon ik niet gewoon een leuke Nederlandse jongeman strikken?
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oké. Hier komt even een lulverhaal. Ik heb dus nu al 4x met een jongen gedate (andere dan die van afgelopen maandag, oeps
![]() ![]() Nou, Aron is dus 5 jaar ouder dan ik (net zoals mijn ex) en hij is zó ongelooflijk leuk en intelligent en knap ![]() Toch blijft hij me wel appjes sturen en vragen of we wat gaan doen, maar ik snap zeg maar niet wat zijn idee erachter is. Oh en hij zit bij studievereniging waar ze 28 januari nog een kerstdiner van hebben (lekker op tijd ![]() ![]() ![]() Anyway, geen idee wat ik ermee moet, maar ik heb het wel altijd heel fijn met hem. Zal ik het gewoon zo laten lopen en kijken of ie dan wat meer open wordt tegenover me? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik bedoelde ook 'uh-oh' in de zin van janken en 'spannend' als in 'benieuwd naar de conclusie', dus we snappen elkaar.
![]() ot: Ik weet het nog steeds allemaal niet. Ik kan heel snel denken 'oh je appt me niet, whatevs, dan niet joh', maar als ik dan wel een berichtje krijg vergeet ik dat weer. Woensdag zie ik 'm wrs weer, dus mss moeten we dan maar es echt praten.
||
Citaat:
|
Ik krijg net een berichtje van een vriendinnetje, of ik zin heb in een blind date. Gaat ze die jongen helemaal aanprijzen, dingen over hem vertellen, blijkt ze me te willen koppelen aan m'n vaste scharrel waarvan zij geen idee had dat we elkaar überhaupt kenden hahahahaha!
![]()
||
Citaat:
Waar komt de jouwe vandaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja behalve dan dat ze nu helemaal door het dollen is! Dat ik "als volgende move" hem mee moet vragen op een weekendje weg, bijvoorbeeld. Terwijl: er zijn helemaal geen moves te maken! Een scharrel is toch niet voor niets een scharrel?? We zijn op een bepaalde manier heel dol op elkaar en kunnen goed praten etc, maar daar zitten voor de rest geen romantische gevoelens bij. Drop it already, you freak!
![]()
|
Ik haat Tinder ..
Gisteren opende ik Tinder en toen zag ik foto van een kerel waar ik een paar jaar geleden een hele dikke crush op had. We zaten altijd aan hetzelfde eiland in de UB te studeren, maar we hebben elkaar nooit gesproken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent zelf de ware, dus zorg dat je iemand vindt die je met jezelf laat zijn en begrijpt wat jouw behoefte is
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|