Advertentie | |
|
![]() |
|
Die sneaky Lisa! Ik hoop het dat er een bitchfight komt tussen Jolien en Lisa omdat Jolien nu ineens achter Karim aan lijkt te zitten.
En waarom doet Ken zo goody two shoes?? Je bent daar toch om een relatie kapot te maken?? Alhoewel ik denk dat hij precies het goede doet om hoe heet ze in te palmen. En Jeffie is gewoon een zwakkeling. Hij en Herbert hebben ineens bedacht dat ze toch juist de temptation moeten opzoeken om hem te kunnen weerstaan. M'n neus! En zo te zien gaat Marijn lelijke dingen over Lisa zien en denkt hij fuck it, dan ga ik voor Pommelien. Wat stiekem best een leuk stel zou kunnen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar okay, de SSD's die er nu te koop zijn in deze formaten, zijn niet voor consumenten bedoeld maar voor bedrijven en hebben heel veel trucjes. Tevens is dit alleen nog maar in PCI-Express formaat beschikbaar (als insteekkaart). 16 losse HDD's/SSD's betekent dus ook 16 SATA-poorten en 16 voedingen. Ik ben net blij dat ik het totale aantal heb kunnen terugbrengen naar 8 schijven van 8TB en één SSD van 500GB. Trouwens, 16TB SSD's en dat ze er nog niet zijn als archiefmogelijkheid is redelijk duf. Ik wil de goedkoopste flash-opslagruimte want ik schrijf er maar één keer naartoe en daarna wijzigt het nooit meer. Dan kan je in een 3.5" schijf geloof ik al meer dan die 16TB kwijt en je performance is nog steeds spectaculair beter dan bij een HDD. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|