Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry hoor!
Maar ik bedoelde het helemaal niet zo. Dus het slaat helemaal nergens op: Ga maar naar de dokter Waarom kijk jij in hemelsnaam hier en reageer jij als jij er niks van afweet???? nou????? Ik ken zat paranormaale mensen, ik ben toevallig heel normaal en daar ben ik blij om. Maar ik ben er wel in geinterreseerd. Dus lul niet zo slap. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
De Fancy verteld de laatste tijd wel meer op dat gebied. Maar neem dat niet te serieus. Er hebben volgens mij een tijdje terug dingen over wicca ingestaand (ook in de break out) waar helemaal niks van klopte. Geloof dat dus niet!! Je kunt beter een goed boek uit de bibliotheek halen als je meer over paranormale dingen wilt weten! Liefs, Lady of Hope ![]()
|
Ik weet wel wat je bedoeld. Er stond gewoon een verhaal in de vancy van een meisje dat paranormaal begaafd is. Elke maand staat er namelijk een verhaal in van iemand die iets verteld over wat e meegemaakt heefd. Dat verieerd nogal en toevallig was het dit keer een verhaal van dat meisje. Je kunt trouwens gewoon een brief naar haar schrijven en naar fancy sturen dan sturen zij dat door.
Owja die andere dingen over wicca enz die in fancy staan zijn gewoon heel erg gesimplificeerd omdat het voor mensen die d'r niks mee hebben dan leuk is om te lezen enzow.
|
![]() |
Ik snap niet dat als mensen iets gelezen hebben over iemand dat ze precies hetzelfde willen hebben/zijn/doen als die mensen omdat ze toevallig ooit eens een keeeeeeeeeeeeeertje..... you know
its all between your eyes darling en ze hebben gelijk.. ga eens naar een dokter, dalijk is er iets ernstigs met je aan de hand
|
![]() |
Heyz! Ik wil helemaal niet zo zijn als het meisje in de Fancy.
Ik keek alleen nogal op van dat verhaal, maar dat was ook omdat er familie/vrienden/kennisen in mijn omgeving zijn die kunnen communiceren met geesten, en aura's zien. Ik ben niet paranormaal, word het niet en wil het niet zijn of worden. Ik keek alleen op van het verhaal! Mag ik?! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
als je nou ECHT meent dat je paranormaal begaafd bent en dat die vlekken er iets mee te maken hebben, dan moet je in ieder geval niet de fancy lezen. Ga naar iemand anders die paranormaal is.. die kan je vast verder helpen
ow en by the way... ik twijfel aan de echtheid van char
|
mijn oom zou zeggen, het is een oogafwijking. En ik ben in de eerste plaats ook kritisch. Keek je midden in een licht toen je die kleuren zag? Want daar kan het ook van komen. Of net zo'n effect van een lichtflits van een fotocamere dat je daarna nog steeds een gekleurd vlakje rond ziet vliegen...
En gekleurde vlekken in het donker? Zou dezelfde oogafwijkingen kunnen zijn ofzo...
||
Citaat:
dus niet grappig.. ![]() ![]() In Engeland wordt het meestal ook gebruikt van I fancy you. Dat je degen leuk vind, een oogje er op hebt.. En dat was weer een les Engels.. ![]()
|
![]() |
wat reageert iedereen kinderachtig zeg.. Als de eerste die hier op heeft gereageerd serieus zou zijn geweest dan had de rest ook serieus gereageerd. Op deze manier komt het op me over alsof jullie Allisson belachelijk proberen te maken. Natuurlijk, je weet nooit of iemand de waarheid spreekt of dat het verzonnen is, maar daarom zou je er wel serieus op kunnen reageren. Stelletje onruststokers..
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wie zijn al deze 'onruststokers' danwel niet of loop je gewoon wat in de wilde weg te wijzen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat is subtiel dan?? Ik bedoel. Het is geen gigantisch harde kritiek! ZE hebben gelijk (of ja in dit geval Kairi, maar er zijn al meer mensen geweeest die dezelfde kritiek ongeveer gaven dus....)
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Schim Snow White | 11 | 25-04-2005 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
lieve schim [verhaal] kimms | 5 | 24-03-2004 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |