Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hahah met fysieke kwaliteiten bedoel ik niet zijn lichaam en of ie kan kussen en knuffelen. Maar hoe hij in bed is, want misschien is hij wel heel dominant en vind je dat niet geil, of schreeuwt ie heel hard, of kan je je niet laten gaan etc. Dan weet je het antwoord wel of het de moeite waard vindt.
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:53. Reden: Op verzoek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Begreep jij dit trouwens:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij vroeg wanneer we elkaar weer zouden zien (Ik zei dat ik nog moest kijken in mijn agenda) en hij heeft een heel goed gerecht wat hij voor me wil maken en we gaan ook een keer samen tekenen want dat doet hij ook heel graag. Dus ik denk dat ik gewoon een beetje ga genieten van de spanning en -go with the flow- en gewoon een inspirerend contact heb met no strings attached ofzo.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had gisteren een 2e date met semi-enthousiast guy. Hij is wel leuk maar het gaat allemaal nogal stroef. We praten de hele avond maar het gaat niet echt ergens over, en als ik een beetje toenadering zoek, lichaamscontact of wat flirten, dan komt er niet echt wat terug. Denk dat dit toch gewoon geen match is.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Die van mij stuurde vandaag een heel lief berichtje om door te sturen uit m'n nichtje van 9 uit Zuid Afrika die dit weekend bij mij was. Ik was gisteren met haar gaan winkelen en haar main focus was bruidsmeisjesjurken.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Duidelijkheid en eerlijkheid is altijd goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vriendje was vanmorgen helemaal teleurgesteld dat de treinen weer min of meer normaal reden, hij wilde nog niet naar huis. Hij had al helemaal bedacht wat we vandaag konden doen als hij niet naar huis zou kunnen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel niet dat je in een relatie nooit alleen bent, maar met alleen zijn bedoel ik meer, alleen leven, alleen mijn keuzes maken, alleen mijn leefritme bepalen. Daar ben ik wel erg op gesteld geraakt. Misschien kun je wel een soort latrelatie daarnaast hebben maar als je echt niks aanpast in je huidige leefsetting blijft het wel heel erg oppervlakkig denk ik. |
![]() |
|
Mijn pa heeft nu al twee jaar een LAT relatie en het bevalt hem echt enorm goed. Hij heeft genoeg ruimte en tijd voor zichzelf maar tegelijkertijd wel iemand om mee te praten, leuke dingen mee te doen en om mee op vakantie te gaan. Maargoed, hij is ook al bijna 60 en heeft ook helemaal geen behoefte meer aan "samen gezinnetje zijn" ofzo.
|
Ik heb een collega die al vijftien jaar ofzo een latrelatie heeft. Ze hebben allebei kinderen uit een eerdere relatie. Hebben pas kort samengewoond omdat hij zijn huis verkocht had maar toch weer apart gaan wonen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben best carrièregericht en ik verwacht dat een man dat ook heeft of dat begrijpt. In ons huis later wil ik ook twee kantoren en twee bedden enzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
https://www.newyorker.com/magazine/2.../11/cat-person
Een vrij lang stuk maar goed geschreven. Ik gok dat iedereen hier wel aspecten van zichzelf in herkent, hoe beschamend ook.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd