Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2017, 07:18
Verwijderd
Wat leuk! Je kan wel doen of jij totaal onbeholpen bent met mannen maar je lijkt toch steeds behoorlijk succesvol ��

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:51. Reden: Op verzoek
Advertentie
Oud 10-12-2017, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Wat leuk! Je kan wel doen of jij totaal onbeholpen bent met mannen maar je lijkt toch steeds behoorlijk succesvol ��
Haha nee hoor, dat valt best tegen. Anders had ik 'm nu al wel tegen gekomen denk ik. Ik doe vaak onhandige dingen en dan lach ik daar gewoon heel hard om en soms vinden mensen dat leuk denk ik

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:51. Reden: Op verzoek
Oud 10-12-2017, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Kijk, dit zijn de scenario's.

OT: M'n chick moest onlangs ineens kotsen en de helft vloog over mij heen. Opgeruimd, douchen, highfive en daarna bier gaan drinken.
hahaha zwaar
Oud 10-12-2017, 09:58
Verwijderd
Ik denk dat als je seks met hem wil hebben, je een condoom moet gebruiken
Oud 10-12-2017, 10:01
Verwijderd
Oke het betekent dat hij je leuk vindt, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben, dus ja scharrelen, en je bent ook niet de enige vrouw in zijn leven.
Oud 10-12-2017, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Oke het betekent dat hij je leuk vindt, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben, dus ja scharrelen, en je bent ook niet de enige vrouw in zijn leven.
Haha nee hij is wat dat betreft wel duidelijk Misschien wat spelen met vuur dan haha
Oud 10-12-2017, 10:08
Verwijderd
Nou je moet de keuze maken of je dat wil en of dat je dat de moeite waard vindt. Indien ja zou ik maar ook snel zijn fysieke kwaliteiten onderzoeken.
Oud 10-12-2017, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Nou je moet de keuze maken of je dat wil en of dat je dat de moeite waard vindt. Indien ja zou ik maar ook snel zijn fysieke kwaliteiten onderzoeken.
zijn fysieke kwaliteiten vallen mee. Maar hij kan wel echt super super supergoed knuffelen en kussen. En hij boeit me wel enorm. Ik vind het heerlijk als hij vertelt over de dingen die hij denkt of heeft gedaan of hoe hij tegen de wereld aankijkt.
Oud 10-12-2017, 10:18
Verwijderd
Hahah met fysieke kwaliteiten bedoel ik niet zijn lichaam en of ie kan kussen en knuffelen. Maar hoe hij in bed is, want misschien is hij wel heel dominant en vind je dat niet geil, of schreeuwt ie heel hard, of kan je je niet laten gaan etc. Dan weet je het antwoord wel of het de moeite waard vindt.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:53. Reden: Op verzoek
Oud 10-12-2017, 10:21
Verwijderd
Begreep jij dit trouwens:

Citaat:
"Ik vroeg ook of hij wilde slapen want het leek me zo fijn om naast 'm wakker te worden. En toen zei hij dat hij niet veel slaapt en de nacht nog wilde doorwerken. En dat het niet handig is om samen wakker te worden omdat dat dan emotioneel ingewikkeld wordt."
Oud 10-12-2017, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Hahah met fysieke kwaliteiten bedoel ik niet zijn lichaam en of ie kan kussen en knuffelen. Maar hoe hij in bed is, want misschien is hij wel heel dominant en vind je dat niet geil, of schreeuwt ie heel hard, of kan je je niet laten gaan etc. Dan weet je het antwoord wel of het de moeite waard vindt.
Ja dat weet ik hahahaha Er was slechts een klein beetje vuurwerk. Maar hij praat er wel goed over dus dat kan nog wel groeien
Oud 10-12-2017, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Begreep jij dit trouwens:
Ja, hij bedoelt enkel scharrelen, toch?
Oud 10-12-2017, 10:27
Verwijderd
Hij vroeg wanneer we elkaar weer zouden zien (Ik zei dat ik nog moest kijken in mijn agenda) en hij heeft een heel goed gerecht wat hij voor me wil maken en we gaan ook een keer samen tekenen want dat doet hij ook heel graag. Dus ik denk dat ik gewoon een beetje ga genieten van de spanning en -go with the flow- en gewoon een inspirerend contact heb met no strings attached ofzo.
Oud 10-12-2017, 10:28
Verwijderd
NEUKEN DUS

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:55. Reden: Op verzoek
Oud 10-12-2017, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Als een man niet wil groeit dat ook niet, geldt ook voor vrouwen trouwens
Momenteel heb ik het over groeien in elkaar aanvoelen tussen de lakens
Oud 10-12-2017, 10:29
Verwijderd
Was het goed??????????????? omg vertel

Oud 10-12-2017, 10:29
Verwijderd
Citaat:
NEUKEN DUS
Ja en heel goed in de gaten houden dat ik niet teveel aan 'm ga hechten
Oud 10-12-2017, 10:31
Verwijderd
aaaaah toe nou... wat jammer.

Nou dat is voor mij een reden om het af te kappen al als het zo gecompliceerd is ;x

Oud 10-12-2017, 10:33
Verwijderd
ok.

Haha ik ben ***

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:56. Reden: Op verzoek
Oud 10-12-2017, 10:34
Verwijderd
nu ben ik lievvvvv en sagt
Verwijderd
Ooh! hahaha oke!
Verwijderd
Citaat:
nu ben ik lievvvvv en sagt
Ik kan me enkel je naam nog voor de geest halen.
Oud 10-12-2017, 10:36
Verwijderd
Gelukkig maar

oke ontopic:

Ik zou hem gewoon blijven doen
Oud 10-12-2017, 10:37
Verwijderd
Behalve als je verliefd bent en dat te moeilijk vindt
Oud 10-12-2017, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Behalve als je verliefd bent en dat te moeilijk vindt
Ik ben nu nog niet verliefd dus dat is best oke.
Oud 10-12-2017, 10:40
Verwijderd
Wel veilig doen dan maar he

En genieten
Oud 10-12-2017, 12:24
Verwijderd
Ik had gisteren een 2e date met semi-enthousiast guy. Hij is wel leuk maar het gaat allemaal nogal stroef. We praten de hele avond maar het gaat niet echt ergens over, en als ik een beetje toenadering zoek, lichaamscontact of wat flirten, dan komt er niet echt wat terug. Denk dat dit toch gewoon geen match is.
Oud 10-12-2017, 12:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had gisteren een 2e date met semi-enthousiast guy. Hij is wel leuk maar het gaat allemaal nogal stroef. We praten de hele avond maar het gaat niet echt ergens over, en als ik een beetje toenadering zoek, lichaamscontact of wat flirten, dan komt er niet echt wat terug. Denk dat dit toch gewoon geen match is.
Klinkt niet heel geweldig nee...
Oud 10-12-2017, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Hm nee, inderdaad. Jammer!
Oud 10-12-2017, 21:11
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Next!!!!
Oud 10-12-2017, 21:18
Tigerly
Tigerly is offline
Die van mij stuurde vandaag een heel lief berichtje om door te sturen uit m'n nichtje van 9 uit Zuid Afrika die dit weekend bij mij was. Ik was gisteren met haar gaan winkelen en haar main focus was bruidsmeisjesjurken.
Oud 10-12-2017, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Next!!!!
Wel, ja, misschien toch niet Ik heb even om wat duidelijkheid gevraagd en het blijkt dat er toch een beetje een misverstand was van beide kanten en dat is nu uit de wereld geholpen We gaan het gewoon nog één keer proberen, na mijn marathon wanneer ik ook weer wat kan drinken, en in een iets ontspannener setting. Als het dan nog niet werkt dan weten we dat ook weer
Oud 10-12-2017, 22:08
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wel, ja, misschien toch niet Ik heb even om wat duidelijkheid gevraagd en het blijkt dat er toch een beetje een misverstand was van beide kanten en dat is nu uit de wereld geholpen We gaan het gewoon nog één keer proberen, na mijn marathon wanneer ik ook weer wat kan drinken, en in een iets ontspannener setting. Als het dan nog niet werkt dan weten we dat ook weer
Hahaha, ok ok, dat kan natuurlijk ook. Ben wel benieuwd naar dat misverstand!
Oud 11-12-2017, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ok ok, dat kan natuurlijk ook. Ben wel benieuwd naar dat misverstand!
ik ook....

Jullie hebben het misverstand uit de wereld geholpen dat je niet mag praten tijdens een date?
Oud 11-12-2017, 19:10
Verwijderd
Citaat:
ik ook....

Jullie hebben het misverstand uit de wereld geholpen dat je niet mag praten tijdens een date?
Haha nee we praatten juist veel te veel. Maar het was een typisch man-vrouw miscommunicatie ding, hij dacht dat ik er niet zoveel zin meer in had omdat ik terughoudend leek en ik dacht precies hetzelfde van hem. En ik dacht ook misschien is hij op zoek naar een super serieuze relatie en wil hij het daarom rustig aan doen of zo, maar hij komt juist net uit een relatie dus allesbehalve dat. Dus dan hoef ik ook niet ermee te zitten dat ik maar semi enthousiast ben en kunnen we gewoon een paar leuke avonden hebben, of als het alsnog niet werkt dan niet

Duidelijkheid en eerlijkheid is altijd goed Of nouja bijna.
Oud 11-12-2017, 19:42
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Haha nee we praatten juist veel te veel. Maar het was een typisch man-vrouw miscommunicatie ding, hij dacht dat ik er niet zoveel zin meer in had omdat ik terughoudend leek en ik dacht precies hetzelfde van hem. En ik dacht ook misschien is hij op zoek naar een super serieuze relatie en wil hij het daarom rustig aan doen of zo, maar hij komt juist net uit een relatie dus allesbehalve dat. Dus dan hoef ik ook niet ermee te zitten dat ik maar semi enthousiast ben en kunnen we gewoon een paar leuke avonden hebben, of als het alsnog niet werkt dan niet

Duidelijkheid en eerlijkheid is altijd goed Of nouja bijna.
Ben benieuwd wat er veranderd is bij de volgende date! Maar we weten natuurlijk allemaal hoe jij na een paar potjes bier bent. Dus het zal wel goed komen.
Oud 11-12-2017, 19:43
Tigerly
Tigerly is offline
Die van mij gaat morgen mee naar een voorstelling waar veel van m'n collega's ook zijn. Ze zijn door het dollen heen. Ik hoop bij gods gratie dat ze zich een beetje gaan gedragen!!!
Oud 11-12-2017, 19:45
Elin3
Elin3 is offline
Vriendje was vanmorgen helemaal teleurgesteld dat de treinen weer min of meer normaal reden, hij wilde nog niet naar huis. Hij had al helemaal bedacht wat we vandaag konden doen als hij niet naar huis zou kunnen
Oud 11-12-2017, 20:08
Verwijderd
God wat een cuteness hier Misschien ben ik daar stiekem toch wel een beetje jaloers op. Soms

Al ben ik ook bang dat ik veel te gesteld raak op, en goed word, in alleen zijn.
Oud 11-12-2017, 21:21
Verwijderd
Citaat:
God wat een cuteness hier Misschien ben ik daar stiekem toch wel een beetje jaloers op. Soms

Al ben ik ook bang dat ik veel te gesteld raak op, en goed word, in alleen zijn.
Alleen zijn is helemaal niks mee, maar dan kun je wel een relatie hebben of daten
Oud 11-12-2017, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Alleen zijn is helemaal niks mee, maar dan kun je wel een relatie hebben of daten
Ehm alleen zijn en een relatie hebben is in mijn ogen toch wel onverenigbaar

Ik bedoel niet dat je in een relatie nooit alleen bent, maar met alleen zijn bedoel ik meer, alleen leven, alleen mijn keuzes maken, alleen mijn leefritme bepalen. Daar ben ik wel erg op gesteld geraakt.
Misschien kun je wel een soort latrelatie daarnaast hebben maar als je echt niks aanpast in je huidige leefsetting blijft het wel heel erg oppervlakkig denk ik.
Oud 11-12-2017, 21:57
Elin3
Elin3 is offline
Mijn pa heeft nu al twee jaar een LAT relatie en het bevalt hem echt enorm goed. Hij heeft genoeg ruimte en tijd voor zichzelf maar tegelijkertijd wel iemand om mee te praten, leuke dingen mee te doen en om mee op vakantie te gaan. Maargoed, hij is ook al bijna 60 en heeft ook helemaal geen behoefte meer aan "samen gezinnetje zijn" ofzo.
Oud 11-12-2017, 22:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een collega die al vijftien jaar ofzo een latrelatie heeft. Ze hebben allebei kinderen uit een eerdere relatie. Hebben pas kort samengewoond omdat hij zijn huis verkocht had maar toch weer apart gaan wonen.
Oud 11-12-2017, 22:04
Verwijderd
Hmm ja sure het kan vast maar zo'n toekomst zie ik nu toch niet voor me hoor Maar er moet gewoon een keer iemand komen die al mijn ratio en planning door de war schopt, en waarbij ik dat niet erg vind
Oud 12-12-2017, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ehm alleen zijn en een relatie hebben is in mijn ogen toch wel onverenigbaar

Ik bedoel niet dat je in een relatie nooit alleen bent, maar met alleen zijn bedoel ik meer, alleen leven, alleen mijn keuzes maken, alleen mijn leefritme bepalen. Daar ben ik wel erg op gesteld geraakt.
Misschien kun je wel een soort latrelatie daarnaast hebben maar als je echt niks aanpast in je huidige leefsetting blijft het wel heel erg oppervlakkig denk ik.
Voor mij zou het juist niet werken dat ik niet mijn eigen ding zou kunnen doen of mijn eigen leven kon bepalen.

Ik ben best carrièregericht en ik verwacht dat een man dat ook heeft of dat begrijpt. In ons huis later wil ik ook twee kantoren en twee bedden enzo.
Oud 12-12-2017, 21:29
Verwijderd
https://www.newyorker.com/magazine/2.../11/cat-person

Een vrij lang stuk maar goed geschreven. Ik gok dat iedereen hier wel aspecten van zichzelf in herkent, hoe beschamend ook..
Oud 12-12-2017, 21:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
https://www.newyorker.com/magazine/2.../11/cat-person

Een vrij lang stuk maar goed geschreven. Ik gok dat iedereen hier wel aspecten van zichzelf in herkent, hoe beschamend ook..
Die had ik al voorbij zien komen op twitter ja. Ook onder de noemer "fat shaming" trouwens
Oud 12-12-2017, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Die had ik al voorbij zien komen op twitter ja. Ook onder de noemer "fat shaming" trouwens
Hoezo dat nog weer? Het artikel gaat toch totaal niet over dat alle mensen die overgewicht hebben niet oke zijn of zo, maar meer dat zij repulsie voelde tegenover deze gast misschien deels omdat hij te dik was. Een ander zou dat net zo goed kunnen hebben met iemand die te mager is, of te groot, te klein, te harig, wat dan ook. Je valt waar je op valt.
Oud 12-12-2017, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Hoezo dat nog weer? Het artikel gaat toch totaal niet over dat alle mensen die overgewicht hebben niet oke zijn of zo, maar meer dat zij repulsie voelde tegenover deze gast misschien deels omdat hij te dik was. Een ander zou dat net zo goed kunnen hebben met iemand die te mager is, of te groot, te klein, te harig, wat dan ook. Je valt waar je op valt.
Zelfs als het wel fatshaming was, wat dan nog.
Oud 12-12-2017, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Zelfs als het wel fatshaming was, wat dan nog.
Ja ook dat.

Ook ben ik overigens fan van de filmpjes van Cut.
Deze serie is ook leuk..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten