Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kijken hoe lang het duurt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En, ik was het alweer een beetje vergeten. Zo haal ik dr schwung er wel een beetje uit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook maandverband en inlegkruisjes van myllymuksut en die zijn heel fijn! Nemen veel vocht op zonder dat ze vervelend voelen, blijven goed zitten en zijn gewoon heel fijn! Maar dat dat bij mij zo is, wij niet zeggen dat jij dat ook zo ervaart. Ben benieuwd wel, laat even weten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het nog altijd hilarisch dat op de werkvloer, waar de belangen in principe toch wat groter zouden moeten zijn, het hamburgermodel vaak wel nodig is omdat men zich anders gekrenkt voelt. Is natuurlijk wel veel minder sprake van een gezamenlijk doel et cetera, ik snap het verschil wel, maar toch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oeeeeh er was net zo’n knappe jongen in de winkel met lange krullende haren en een nette broek en een overhemd en ik had hem de vorige keer mijn kaartje gegeven en hij zei dat hij mijn website had bekeken en stelde wat vragen over de technieken die ik toepas enzo en OMG hij was echt zó sexy dat ik gewoon even niet wist hoe ik het had en hij ging een keer foto’s maken van zijn werken en ze doorsturen en ik hoop dat hij het snel doet en nu wil ik icetea met ‘m drinken en kletsen over alles en nog wat en mijn pastasalade met ‘m delen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ff dweilen dus straks?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|