Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2018, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik ook wasbaar maandverband en inlegkruisjes in vind het heel fijn en tof en minder vies dan de meeste wegwerp. Wassen is geen ding, kan op 60 graden en kan dus meer de handdoeken mee. Maandverband wel even met koud water voorspoelen, verder ben ik enorme fan. Ik heb twee verschillende soorten inlegkruisjes en een is wel fijn en de andere niet, dus het is ook even proberen welke je fijn vindt.
En gebruik jij ze enkel of met nog iets erbij? En waarom vind je de ene fijner dan de ander? En welke heb jij en waar heb je ze gekocht? ik overweeg het serieus aan te schaffen maar vraag me nog af welke goed zijn en zulks. Ik zou denk ik niet zo snel die van polyester of fleece nemen, dan eerder katoen of bamboe ofzo maar ik weet niet of dat voorgevoel klopt of niet
Advertentie
Oud 25-07-2018, 21:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zweer bij tampons maar bij warm weer helemaal. Daarom ben ik er ook ooit aan begonnen.
Oud 25-07-2018, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Als het voor het broeien is, heb je wel eens die katoenen maandverband en inlegkruisjes geprobeerd? Yoni of Sanature?
Dat nog niet nee, maar ik vind herbruikbare dingen ook gewoon wel leuk
Oud 25-07-2018, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zweer bij tampons maar bij warm weer helemaal. Daarom ben ik er ook ooit aan begonnen.
Ik zweer bij mijn cup!!! Echt sinds ik dat ding gebruik ben ik zo veel meer in m’n nopjes en vergeet ik gewoon regelmatig dat ik ongesteld ben
Oud 25-07-2018, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Een toilettas mee moeten zeulen 👎
Gebruikte bloedunits mee moeten zeulen 👎 👎
Het gevoel hebben dat je een fucking luier draagt 👎👎👎

Dat luiergevoel schijnt wel mee te vallen wat ik lees. Ik heb dat eerder met dat plastiekachtige wegwerpmaandverband
Oud 25-07-2018, 21:44
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Meh, wat is draaien met filtersigarettentabak toch kut, vergeleken met shag.
Ik hou ervan en het is ook nog eens veel lekkerder!

Citaat:
Loezzel doe de Bohemian with me in dat flat earther-topic pwetty plx?
Allwight!
Oud 25-07-2018, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik hou ervan en het is ook nog eens veel lekkerder!
Rook jij ook zonder softdwugs? If so, rook jij dan ook filtersigaretten? See, ik rol altijd mijn shaggies en vind de smaak veel aangenamer dan filtersigaretten. De enige reden dat ik daar nu mee zit komt door een restant uit Italië, waar halfzware Van Nelle even aanwezig is als Anne Frank

Citaat:
Allwight!

Kijken hoe lang het duurt.
Oud 25-07-2018, 21:55
Verwijderd

Tering die drops blijven ace.
Oud 25-07-2018, 21:58
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Tering die drops blijven ace.
Naaaaaisc
Oud 25-07-2018, 22:41
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Rook jij ook zonder softdwugs? If so, rook jij dan ook filtersigaretten? See, ik rol altijd mijn shaggies en vind de smaak veel aangenamer dan filtersigaretten. De enige reden dat ik daar nu mee zit komt door een restant uit Italië, waar halfzware Van Nelle even aanwezig is als Anne Frank

Kijken hoe lang het duurt.
Nee, ik rook geen gewone sigaretten of shaggies

En, ik was het alweer een beetje vergeten. Zo haal ik dr schwung er wel een beetje uit
Oud 25-07-2018, 22:45
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
En gebruik je dan enkel dat maandverband als je dat gebruikt, of in combinatie met nog iets anders? En over welke ben je tevreden en hoeveel gebruik je daarvan op een zware dag??
Ik gebruikte enkel maandverband, maar dat is meer omdat ik echt een hekel heb aan die kuttampons. Het merk weet ik zo niet, ik ga morgen kijken of ik het kan vinden!
Oud 25-07-2018, 22:48
Macrador
Macrador is offline
Draaien met roltabak is zo veel fijner.
Ik zit nu aan nummertje 6 en 3 cocktails.
Oud 26-07-2018, 05:43
Verwijderd
Citaat:
En gebruik jij ze enkel of met nog iets erbij? En waarom vind je de ene fijner dan de ander? En welke heb jij en waar heb je ze gekocht? ik overweeg het serieus aan te schaffen maar vraag me nog af welke goed zijn en zulks. Ik zou denk ik niet zo snel die van polyester of fleece nemen, dan eerder katoen of bamboe ofzo maar ik weet niet of dat voorgevoel klopt of niet
Ik gebruik een cup icm een inlegkruisje en als ik daar geen zin in heb maandverband. Ik heb ze besteld via cutecotton.nl. Ik heb in eerste instantie inlegkruisjes van Ecofemme, maar die zijn vrij dik en stijf. Het labeltje krabt aan de binnenkant van mijn benen en ik heb indruk dat vloeistof niet zo snel wordt opgenomen, waardoor je langer met een luiergevoel rondloopt. Bij deze dus wel!
Ik heb ook maandverband en inlegkruisjes van myllymuksut en die zijn heel fijn! Nemen veel vocht op zonder dat ze vervelend voelen, blijven goed zitten en zijn gewoon heel fijn!

Maar dat dat bij mij zo is, wij niet zeggen dat jij dat ook zo ervaart. Ben benieuwd wel, laat even weten!
Oud 26-07-2018, 07:50
Verwijderd
Citaat:
'Wat knap dat je zoveel bent afgevallen, wel kut dat je niet langer een plofkop hebt om je gok te maskeren, maar wat een discipline ga zo door!' Volgens het beroemde hamburgermodel der feedback zou dit er in moeten gaan als zoete koek.
Toen ik nog enigszins op niveau teamsport deed hadden wij wel eens sportpsychologen te gast en die waren vrij massaal tegen het hamburgermodel feedback moet duidelijk zijn, niet ingepakt tussen niet ter zake doende boodschappen. Zeg wat je bedoelt. Direct. Geen woorden er omheen.

Ik vind het nog altijd hilarisch dat op de werkvloer, waar de belangen in principe toch wat groter zouden moeten zijn, het hamburgermodel vaak wel nodig is omdat men zich anders gekrenkt voelt.

Is natuurlijk wel veel minder sprake van een gezamenlijk doel et cetera, ik snap het verschil wel, maar toch
Oud 26-07-2018, 09:12
Miekje*
Miekje* is offline
Ik lees de cupwasbaremaandverbanddiscussie met interesse mee, want als ik ooit weer ongesteld word dan wil ik ook een cup gaan gebruiken
Oud 26-07-2018, 09:14
Verwijderd
Cup is even oefenen met goed inbrengen en er uithalen, maar ik ben ook fan! Wat Mieke zegt klopt echt, het is zo ontzettend fijn!
Oud 26-07-2018, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Wat ik mij afvraag is of er nou zo'n geradicaliseerde tuthola dit aan het meelezen is, in de hoop dat een man/jongen een snedige grap maakt ten koste van vrouwen/menstruatie, om er vervolgens op in te haken ter plekke óf er een mentale notitie van te maken voor de eerstvolgende keer dat het evenmin van toepassing is..
En dit. Ik wacht in spanning af.
Oud 26-07-2018, 09:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Cup is even oefenen met goed inbrengen en er uithalen, maar ik ben ook fan! Wat Mieke zegt klopt echt, het is zo ontzettend fijn!
Ja, hoor er veel positieve verhalen over Ben benieuwd!
Oud 26-07-2018, 09:52
Verwijderd
Ik ga zo even heel goed poepen jongens.
Oud 26-07-2018, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Jongens, bij de belastingdienst of post zijn het prutsers. Ik krijg post van de belastingdienst standaard die of vier weken na de dagtekening. Vrij vervelend, aangezien het ook in betalingen gaat en data waarop het geld binnen moet zijn. Als ik die brieven krijg, zijn er dan nog maar een paar dagen voor ik moet betalen, in plaats van een paar weken. Bij de belastingdienst zeggen ze "ja, hier in het systeem staat dat die wel echt p die datum verzonden is" dus daar heb ik niks aan. Bij mij weten zijn de brieven van de belastingdienst de enige die zo'n onverklaarbare vertraging hebben. Enig idee wat ik kan doen om te zorgen dat die shit op tijd komt?
Heujjjjj brief binnen met de datum 3 augustus. Lekker hoor, die afwisseling
Oud 26-07-2018, 10:08
Verwijderd
Ik gebruik lekker tampons
Oud 26-07-2018, 10:18
Koekje
Koekje is offline
Dst is idd veruit het handigste
Oud 26-07-2018, 10:40
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ga zo even heel goed poepen jongens.
Geniet ervan, tet. <3
Oud 26-07-2018, 10:43
Verwijderd
Was magistraal. Mijn eigen troon devilen met een grote bruine trui. Nu is er ruimte voor nieuw eten.
Oud 26-07-2018, 10:55
Loezzel
Loezzel is offline
Fooooood
Oud 26-07-2018, 10:57
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Was magistraal. Mijn eigen troon devilen met een grote bruine trui. Nu is er ruimte voor nieuw eten.
Niks heerlijkers dan thuiskomen en uitgebreid kakken op je eigen plee. Effe lekker een momentje voor jezelf.
Oud 26-07-2018, 10:58
Verwijderd
NEDERLANDS BROOD IN PLAATS VAN DROGE AMERIKAANSE ONEETBARE CAKE <3
Oud 26-07-2018, 12:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik gebruik lekker tampons
Heb ik ook altijd gedaan voordat een eco zweefteef werd.
Oud 27-07-2018, 07:39
Verwijderd
omfg ik kom hier op het forum en zie weer topics en posts voorbij komen...................

forumbazen ik doe echt mijn best om NIET met bullshit te reageren
Oud 27-07-2018, 07:43
Verwijderd
Je kunt het ook gewoon zeggen als je me niet leuk vindt hoor
Oud 27-07-2018, 07:53
Verwijderd
nee dan ga ik je rapporteren
Oud 27-07-2018, 07:54
Verwijderd
Oud 27-07-2018, 08:48
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
omfg ik kom hier op het forum en zie weer topics en posts voorbij komen...................

forumbazen ik doe echt mijn best om NIET met bullshit te reageren
Ik heb al een waarschuwing omdat ik niet kan laten er niet normaal op te reageren
Oud 27-07-2018, 08:50
Loezzel
Loezzel is offline
Oh, ik was het queen avontuur bij de flat Earther alweer vergeten
Oud 27-07-2018, 09:53
Verwijderd
Ik ook

Godverdomme wat is het nu al heet. Zelfs de katten zijn getransformeerd naar chagrijnige dweilen.
Oud 27-07-2018, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al een waarschuwing omdat ik niet kan laten er niet normaal op te reageren
Ik heb me de afgelopen 24 uur goed gedragen

ik verdien een schouderklopje
Oud 27-07-2018, 13:10
Verwijderd
Oeeeeh er was net zo’n knappe jongen in de winkel met lange krullende haren en een nette broek en een overhemd en ik had hem de vorige keer mijn kaartje gegeven en hij zei dat hij mijn website had bekeken en stelde wat vragen over de technieken die ik toepas enzo en OMG hij was echt zó sexy dat ik gewoon even niet wist hoe ik het had en hij ging een keer foto’s maken van zijn werken en ze doorsturen en ik hoop dat hij het snel doet en nu wil ik icetea met ‘m drinken en kletsen over alles en nog wat en mijn pastasalade met ‘m delen.
Oud 27-07-2018, 13:22
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oeeeeh er was net zo’n knappe jongen in de winkel met lange krullende haren en een nette broek en een overhemd en ik had hem de vorige keer mijn kaartje gegeven en hij zei dat hij mijn website had bekeken en stelde wat vragen over de technieken die ik toepas enzo en OMG hij was echt zó sexy dat ik gewoon even niet wist hoe ik het had en hij ging een keer foto’s maken van zijn werken en ze doorsturen en ik hoop dat hij het snel doet en nu wil ik icetea met ‘m drinken en kletsen over alles en nog wat en mijn pastasalade met ‘m delen.
Oud 27-07-2018, 13:27
Carn
Carn is offline
Citaat:

ff dweilen dus straks?
Oud 27-07-2018, 13:38
Miekje*
Miekje* is offline
Mieke
Oud 27-07-2018, 18:41
Verwijderd
Citaat:
ff dweilen dus straks?
Ja!

En als kers op de pudding stond Matthias Schoenaerts vijf minuten voor sluitingstijd met enige regelmaat in mijn aura
Oud 27-07-2018, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Jaa ik ben heel benieuwd of hij iets gaat laten weten wel
Oud 27-07-2018, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Mieke
Oud 27-07-2018, 18:43
Verwijderd
Matthias rook echt immens lekker. Ik stonk een beetje want stond al de hele dag in een snikhete ruimte.
Verwijderd
Ik hoop dat Matthias een beetje verkouden was.
Verwijderd
Omg halfrijm
Oud 27-07-2018, 19:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja!

En als kers op de pudding stond Matthias Schoenaerts vijf minuten voor sluitingstijd met enige regelmaat in mijn aura
Haha, gaaf
Oud 27-07-2018, 19:25
Verwijderd
Die komt wel vaker en hij is echt superlief <3
Oud 27-07-2018, 20:07
Verwijderd
Ik heb echt geen idee wie dat is /haubenmeisje
Oud 27-07-2018, 20:09
Macrador
Macrador is offline
Die van Rundskop en The drop en Amerikaanse versie van The loft en Red Sparrow en dat is alles wat ik ken

Regels voor berichten